Н. Павлюк: «Мешканці відчувають переваги двоставкового тарифу»

  • 31.01.2011, 15:42
  • 1410
  • Андрій Яремко
Двоставковий тариф дозволяє зменшити фінансове навантаження на споживачів в опалювальний період, - вважає директор департаменту житлового господарства та інфраструктури Наталія Павлюк.

Сьогодні під час виїзного брифінгу щодо особливостей опалювального сезону у Львові, Наталія Павлюк роз’яснила усі переваги та недоліки використання двоставкового тарифу.

На сьогодні двоставковий тариф себе виправдав. Двоставковий тариф є в більшості міст України. Він дає можливість теплопостачальним підприємствам планово працювати. Як було раніше, коли був одноставковий тариф: мешканці платили в час опалення велику суму. Сьогодні ця сума розбивається на цілий рік.

Двоставковий тариф і одноставковий тариф від суми оплати, яку мешканець має заплатити – не відрізняється. Якщо за одноставковий тариф ви платите лише в місяці, коли отримуєте тепло, то за двоставковим – ця сума розбивається на весь рік. Тому для підприємства це є набагато краще.

директор департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради

Наталія Павлюк.

Нагадаємо, львів’яни оплачують за тепло за двоставковий тарифом. Це дозволяє зменшити фінансове навантаження на споживачів в опалювальний період та забезпечити зменшення збитків підприємства, створити засади для підвищення якості безперебійного теплопостачання споживачів. Впровадження двоставкового тарифу, дозволяє забезпечити фінансову стабільність теплопостачальних підприємств теплових мереж, підготувати теплове господарство до роботи в зимовий період. За такою системою працює приблизно у 70% міст України.

Впродовж усього року містяни платять за тепло, але за різними ставками. У літній період плата нараховується лише за постійні витрати підприємства (обслуговування і ремонт мереж, котелень, заробітна плата та інше), а під час опалювального сезону до цього додають плату, необхідну для придбання газу, електроенергії, вироблення і транспортування тепла, яка і зросла на 1 січня.