За останній рік Львівводоканал зменшив витоки води на 35 млн м куб

  • 09.05.2022, 16:58
  • Пресслужба ЛМР
Як повідомляють у ЛМКП «Львіввводоканал», щодня підприємство постачає 240 мільйонів літрів води до своїх споживачів. На жаль, не вся вона потрапляє до клієнтів. Основною причиною втрат води є витоки. Відтак у Львівводоканалі напрацювали план дій зі зменшення витоків.

Фото ілюстративне, автор Роман Балук

«Витік – це втрачена вода, тобто та, яка не потрапляє до клієнтів. Більшість цієї води витікає з наших застарілих труб, але часом її «крадуть». Також понад 95% витоків клієнти ніколи не побачать. Вони під землею і їх важко знайти.

Ми знаємо, що втратити дорогоцінну воду неприпустимо, і у нас є план, як це виправити. Це не буде швидко, але ми прогресуємо. Так, завдяки ретельному плануванню, кращому аналізу витоків та новим методам роботи ми досягли значного зменшення витоків за останні два роки. Минулого року ми скоротили кількість втраченої води на 4% – це еквівалентно 35 млн кубічних метрів води або майже 15 басейнів олімпійського розміру.

Надалі наша мета – зменшити кількість витоків до мінімального рівня», - повідомляють у ЛМКП «Львівводоканал».

Як наголошують на підприємстві, витоки на будинкових мережах – це відповідальність мешканців будинку. Якщо з труби в будинку тече вода, то необхідно негайно повідомити компанію-управителя чи керівника ОСББ. Якщо ж витік води не у будинку, то Львівводоканал просить повідомляти:

  • у чат-ботах підприємства (у Viber та Telegram) через функцію «Звернення – повідомити про витік»;
  • за номером телефону: +38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51;
  • на сторінці підприємства у Facebook.