ЛМКП «Львівтеплоенерго» впроваджує цифрові технології у роботі

На об’єктах теплопостачання ЛМКП «Львівтеплоенерго» впроваджується цифрова диспетчеризація. Зараз вона впроваджена на 2 об”єктах теплопостачання -  на ЦТП по вул. Стрийська, 101 та Мазепи, 3а. Минулого року проведено реконструкцію з встановленням автоматизованого обладнання та підготовлено до впровадження диспетчеризації ЦТП по вул. Мазепи, 13а.

За словами технічного директора ЛМКП «Львівтеплоенерго» Романа Мозіля, для збору інформації об’єкти підприємства об’єднані у локальну мережу Тут інформація архівується та аналізується, що дозволяє здійснювати розрахунок економічної діяльності підприємства. Диспетчеризацію заплановано впровадити на усіх об’єктах теплопостачання, що дасть можливість економити ресурси та оперативно реагувати на будь-які відхилення режиму їх роботи від нормативного. Також диспетчеризація працює як охоронна і пожежна система, яка миттєво реагує на будь-які зміни всередині об’єкту, захищає джерело теплопостачання від несанкціонованого проникнення.

Впровадження цифрових технологій на об’єктах теплопостачання дає можливість обладнанню працювати в автоматичному режимі, краще витримувати технологічні режими роботи всього обладнання і оперативніше реагувати на зміну параметрів теплоносія у відповідності до зміни температури зовнішнього повітря. Тобто, чітко дотримуватися температурного графіка роботи (погодних умов), що дає можливість економити теплоенергетичні ресурси та покращує якість тепло-, водопостачання до споживачів. Усі параметри і показники роботи об’єкта, будь-які зміни (аварійні відключення, відкриття дверей, вимкнення світла…) передаються і відображаються на центральному диспетчерському пункті. На усі зміни миттєво реагують та, в разі порушень, ліквідовують.

Як розповів Роман Мозіль, над впровадженням диспетчеризації на підприємстві працювали давно: вивчали досвід закордонних міст, досліджували і аналізували нові можливості та новинки техніки.