ЖКГ

За інформацією ЛМКП «Львівтеплоенерго», сьогодні, 23 лютого теплопостачальне підприємство отримало 10 млн м. куб. природного газу. «Цілком логічно, що ми отримали ліміти газу. Адже у нас розрахунки перед газовиками – одні з найвищих в Україні. У лютому – це понад 80%. Хочу зазначити, що 100% — ої проплати не має жодне українське місто чи область», —сказав директор ЛМКП «Львівтеплоенерго» Богдан Кіт. Загальний рівень проплат Львова за лютий становить 89,2%, а за цей опалювальний сезон – 60,3%. Нагадаємо, що ЛКП «Залізничнетеплоенерго» також отримало 3 млн м. куб. газу на третю декаду лютого
«Ми донесли інформацію до прем’єр — міністра про ті безчинства, які витворяють на місцях представники газових служб. На дворі мінусова температура, а вони погрожують нам відключеннями тепла. І це при тому, що Львів має одні з найвищих проплат по газу в Україні. Юлія Володимирівна при всіх повідомила, що дає вказівку заборонити відключення міст від газопостачання в опалювальний період. Хочу вірити, що авторитету глави уряду є достатньо для керівників «Львівгазу», – заявив міський голова Львова Андрій Садовий після засідання Асоціації міст України, яке пройшло сьогодні в Києві. Участь в засіданні взяли участь зокрема Президент України Віктор Ющенко та Прем’єр — міністр — України Юлія Тимошенко.
Найнижчий рівень оплати за послуги з теплопостачання у мешканців відомчих будинків. Так, у січні цього року за спожите тепло у грудні минулого року рівень оплати житлових будинків відомчого підпорядкування у ЛМКП «Львівтеплоенерго» становив 45%, а у ЛКП «Залізничнетеплоенерго» – лише 21,4%. За словами начальника служби обліку та збуту теплової енергії ЛМКП «Львівтеплоенерго» Галини Пакулець, найнижчий рівень оплати у відомчих будинків, у порівнянні з іншими споживачами «Львівтеплоенерго», спостерігається завжди. Станом на 5 лютого заборгованість відомчих будинків перед ЛМКП «Львівтеплоенерго» становить 5 млн. 237 тис. грн, а ЛКП «Залізничнетеплоенерго» — 3 млн 248 тис. грн. Заборгованість тягнеться ще з 2000 року. У зв’язку з цим, юридично — претензійній службі доводиться постійно проводити позовну роботу з боржниками. Усі борги, які мають відомчі будинки, забезпечені рішенням судів. Так у 2008 році відомства переказали ЛМКП «Львівтеплоенерго» 3 млн. 272 тис. грн., які зараховані як погашення старої заборгованості. Сьогодні найбільша заборгованість у ТзОВ «Львівавтокомплектація» (Кульпарківська,139) —328 058,25 грн., рівень оплати 7,5%; ДП «Мікроприлад Господар» (Тракт Глинянський,147а) – 261 022,67 грн., рівень оплати 5,4%; ДП ЖКК (Кримська,28) —заборгованість 258 654,67 грн., рівень оплати 0%; ТзОВ «Львівавтокомплектація» (Наукова,16) – 177 104,12 грн., рівень оплати 6,8%; ТзОВ «ЖЕК — Агро» (Китайська,8) – 160 618,84 грн., рівень оплати 22,5%4; ДВО «Полярон» (Угорська,2,10) заборгованість 144 479,01грн., рівень оплати 0% Серед найбільших боржників ЛКП «Залізничнетеплоенерго» – ДП ЛАНТ ЖКВ, ДП «ЖЕК Електрон», ДЖКП «ЛОРТА», ЗАТ «Керамічний завод». До відомств відносяться житлові будинки, балансоутримувачем яких є юридична особа (підприємство). Теплопостачальні підприємства укладають угоди на теплопостачання безпосередньо з підприємством. Сьогодні ЛМКП «Львівтеплоенерго» подає теплоносій у 70 житлових будинків відомчого підпорядкування, а ЛКП «Залізничнетеплоенерго» —у 45 будинків.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» запустило в роботу нову транспортабельну котельню на пр. Чорновола, 2 (Шевченківський район теплових мереж), потужністю 1890 кВт. Котельня працює в автоматичному режимі, що не вимагає постійної присутності персоналу, оснащена всіма необхідними пристроями безпеки. Монтаж котельні тривав кілька місяців. На ній встановлено котли фірми Viessmann, які можуть працювати на природному газі. Запуск котельні дозволив ліквідувати 2 відомчі підвальні котельні, які обслуговували школи №53 та №87, на вул. Замарстинівській та пр. Чорновола. Адже усі підвальні котельні, зазвичай, не відповідають правилам безпечної експлуатації, бо розміщені у підвалах. Щороку на їх експлуатацію необхідно одержувати тимчасові дозволи у відповідних інстанціях. У зв’язку з цим було передбачено приєднувати споживачів підвальних котелень до існуючих тепломереж, де можливо побудувати нові котельні. Як розповіла директор СШ №53 Наталя Ворона, до цього часу приміщення школи погано обігрівалося, в класах було холодно. «Зважаючи на те, що школу обігрівала підвальна котельна, де стояв старий паровий котел, життя школи було як на пороховій бочці. В разі найменшої помилки, наслідки були б катастрофічними. Під єднання школи до нової котельні та проведення відповідних ремонтних робіт забезпечило надійне і якісне теплопостачання. Зараз ми самі можемо регулювати температуру в класах», – розповіла пані Наталя. За словами заступника директора з будівництва, реконструкції та капітального будівництва ЛМКП «Львівтеплоенерго» Володимира Штейбарта, нова котельня поки подає теплоносій лише до цих шкіл. Заплановано, що вона обслуговуватиме ще й приміщення санепідемстанції та 3 житлові будинки Шевченківського району. На монтаж котельні і проведення усіх необхідних допоміжних робіт наразі витрачено 3,5 млн. грн.
. Мешканці заборгували ЛМКП «Львівводоканал» за спожиті послуги понад 80 мільйонів гривень. Рівень щомісячної оплати не перевищує 70 —80%. Аби активізувати мешканців вчасно оплачувати за воду, «Львівводоканал» розробив спеціальні листівки. Листівки розклеюють на під’їздах будинків, у комунальних підприємствах та інформаційних щитах. Єдиний спосіб вчасно та якісно отримувати воду у помешканнях – регулярно за неї оплачувати. Адже підприємство мусить щомісяця оплатити за електроенергію, яка становить 50% у вартості води. «Водопостачання є однією з найнеобхідніших потреб для людини. Однак коли постає вибір заплатити за воду або за мобільний телефон чи інтернет, наші громадяни часто обирають останнє. У листівці вказуємо на те, що вода коштує значно менше, ніж інші товари й послуги, які не є життєво необхідні», – каже директор ЛМКП «Львівводоканал» Мирослав Заплатинський. + зразок листівки
Для виконання ремонтних робіт на водогоні на вулиці Патона, 17 лютого (у вівторок) з 11 по 17 год. буде припинено подачу води у мікрорайон, обмежений вулицями Сигнівка – Виговського – Любінська – Ряшівська – Патона. Адміністрація комунального підприємства «Львівводоканал» сподівається на розуміння мешканців та просить вибачити за тимчасові незручності, пов’язані із виконанням необхідних робіт.
Мешканці чотирьох 9 — ти поверхових будинків на вул. Стрийська, 87, 87а, 89, 91 об’єднались, щоб самостійно господарювати у своїх будинках. Вони створили Асоціацію ОСББ. Голова Асоціації ОСББ Козак Стефанія каже, що створити Асоціацію легше і вигідніше, ніж одне ОСББ, адже потрібно оплачувати і бухгалтера, і прибиральника, і сантехніка, а для кількох будинків це дуже практично. Квартирну плату у будинках за 1 метр квадратний визначили 1 гривню 30 копійок. З цієї суми 25 копійок відкладатимуть на капітальні і поточні роботи. В середньому це 500 гривень в місяць. Будинки на вулиці Стрийській 87, 87а, 89, 91 раніше буди у власності КЕВ, згодом передані у комунальну власність, але суттєвих покращень мешканці не дочекались, тому й вирішили не віддавати квартплату у ЛКП, а самостійно господарювати у будинках. Нагадаємо, що у місті вже існує Асоціація ОСББ «Сихівчани», якою керує Василь Коцюк.
Сьогодні ЛКП «Львівелектротранс» виплатило своїм працівникам заборговану заробітну плату за грудень минулого року. Гроші в першу чергу отримали водії та працівники робітничих професій. Заборгованість по зарплаті за грудень складала 2 млн. 169 тис. грн. На сьогодні підприємство заборгувало ще 162 тис. грн. управлінцям і працівникам служб, —цю заборгованість погасять вже найближчим часом із власних коштів підприємства. Натомість всі водії та технічні працівники зарплату отримали. Як повідомили у комунальному підприємстві, виплатити зарплату працівникам вдалося завдяки коштам, які надійшли з міського бюджету як компенсація за перевезення у електротранспорті студентів та учнів та із власної виручки підприємства. Нагадаємо, складна ситуація з виплатою зарплати на «Львівелектротрансі» склалася внаслідок невчасного та неповноцінного січневого надходження субвенції з Державного бюджету.Довідка У 2009 році ЛКП «Львівелектротранс» заплановано надати субвенцію із Державного бюджету у розмірі 29 млн. 587 тис. грн. З них: 3 млн. 125 тис. грн. —борг за 2008 рік. При цьому, за січень 2009 року при планових середньомісячних надходженнях у розмірі 2,150 млн. грн. фактично надійшло 0,59 млн. грн. Для ЛКП «Львівелектротранс» у міському бюджеті заклали 1 млн. 950 тис. грн. Ці кошти скерують на покращення критичної ситуації у сфері громадського електротранспорту. У бюджеті також передбачено компенсацію за проїзд у міському електротранспорті учнів і студентів у розмірі 6 млн. грн.
На інформаційну лінію «Львіводоканалу» щомісяця надходить близько 2 тисяч звернень. Найчастіше львів’яни телефонують, щоб з’ясувати стан оплати за спожиті послуги, дізнатися про прилади обліку води, тарифи на послуги, отримати відповіді з приводу оформлення пільг чи субсидій. Інформаційна лінія на підприємстві була створена у січні 2007 року з метою налагодження оперативного зворотного зв’язку із споживачами. За час функціонування оператори інформаційної лінії надали понад 40 тисяч консультацій. Натомість вдвічі зменшилася кількість звернень у центральну диспетчерську службу (ЦДС) «Львівводоканалу». З приводу порушення графіку водопостачання або зниження тиску у мережі щомісяця у ЦДС надходить близько 40 скарг (у порівнянні у 2006 році – понад 80 звернень мешканців щомісяця). Довідка Тел. номер інформаційної лінії «Львівводоканалу» 245 — 92 — 18. Інформаційна лінія працює щодня з 8.00 до 13.00 год. та з 14.00 до 17.00 год. (з 10 хвилинною технічною перервою наприкінці кожної години, наприклад о 8.50, 9.50 і т.д.). Для отримання поточної інформації про нарахування оплати за послуги з водопостачання та водовідведення абоненту необхідно назвати номер особового рахунку. Тел. номери центральної диспетчерської служби «Львівводоканалу» – 1551, 276 — 20 — 50, 272 — 91 — 54. ЦДС працює цілодобово.
Мешканці зможуть ретельніше контролювати якість послуг, які надають ЛКП. Зараз комунальні підприємства укладають з мешканцями єдині договори на житлово — комунальні послуги. Це ще один етап реформування господарки міста. У цьому договорі передбачено усі види послуг, які надає ЛКП, їх періодичність, додаткові послуги та права і обов’язки виконавця і споживача. «Для нас це не нова робота, адже торік ми укладали три різні договори з мешканцями. А тепер переукладаємо єдиний договір. Суть цього договору полягає в запровадженні правових стосунків між мешканцями і нами, ЛКП. Це позитивно як для споживачів, так і для нас», – каже директор ЛКП «Під Зуброю» Богдан Сирватка. Торік ЛКП уклали з мешканцями кілька договорів на надання послуг водопостачання, теплопостачання та прибирання будинків і прибудинкових територій. Єдиний договір передбачає надання Виконавцем (ЛКП) таких послуг: * з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій; * з централізованого водопостачання та водовідведення; * з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Тепер усі послуги об’єднано в одному договорі і визначено виконавця, тобто ЛКП, яке відповідає за якість послуг. Натомість мешканці ж зобов’язуються цим договором оплачувати за отримані послуг за встановленими тарифами та у визначені терміни. У договорі чітко вказано перелік і вартість кожної послуги та час її виконання, а також визначено акт — претензію, яку мешканці можуть скласти у разі відхилення якісних та кількісних показників надання житлово — комунальних послуг. Єдиний договір вступив в дію з 1 січня 2009 року. «Це узагальнення нашої попередньої роботи. Ми вже роздали по району 86% договорів і до 81% вже укладено. Крім того з 1 січня зросли тарифи, тому ми мусимо роз’яснювати мешканцями збільшення нарахування. Сьогодні єдиний вихід для неплатоспроможних людей – оформити субсидії. У нас працюють спеціальні комісія, а також постійно працює комісія по реструктуризації старих боргів, але поточні нарахування потрібно оплачувати», – зазначив голова Сихівської районної адміністрації Іван Лозинський.