У Львові переглянули тарифи на розміщення конструкцій зовнішньої реклами

  • 03.11.2008, 02:00
  • Андрій Яремко
У Львові рекламодавці платитимуть на 30 відсотків більше за розміщення зовнішньої реклами: щитів, сіті — лайтів, банерів та інших конструкцій на вулицях міста. Таке рішення прийняв виконавчий комітет Львівської міської ради. Підставою для прийняття рішення був попередній аналіз надходжень до міського бюджету при великій завантаженості міста конструкціями.

За проведеними підрахунками у Львові порівняно, з іншими містами України, зокрема з Києвом та Харковом, найвища щільність конструкцій зовнішньої реклами на вулицях міста – 7, 37 шт. на кв. м. (у Харкові – 5,45 на кв.м., у Києві — 5,5 на кв. м). При високій завантаженості рекламними конструкціями, дохід за користування місцем до міського бюджету Львова є значно нижчий (1,26 млн грн за місяць надходить до бюджету Львова, що майже в 2 рази менше, ніж у Харкові та майже у 7 разів менше ніж у Києві).

Як повідомила в.о. начальника управління міжвідомчих проектів Львівської міської ради Олена Святій, нові тарифи діятимуть з 1 листопада. Підприємці — рекламорозповсюджувачі про підвищення тарифів були повідомлені завчасно.

Відповідно до рішення виконавчого комітету, з 1 січня 2009 року діятиме новий порядок надання розповсюджувачам зовнішньої реклами у тимчасове користування місць, що перебувають у комунальній власності, для розміщення конструкцій зовнішньої реклами. Порядок передбачає новий класифікатор рекламних конструкцій. Щомісячна оплата за користування місцем проводитиметься на основі базового тарифу, розміру площі місця розташування (на будинках, просто неба, на інженерних спорудах інше), розміру рекламної площі. Крім цього в місті визначено 4 економіко — планувальні зони, щодо яких розраховуватимуться ставки плати.

Ознайомитися з порядком надання місць для розміщення конструкцій зовнішньої реклами можна на сайті:

http://www8.city — adm.lviv.ua/Pool/Info/doclmr_1.NSF/(SearchForWeb)/5343C4B967029D6EC22574F3004E9F50?OpenDocument.