О.Вілкул: «Європейська якість послуг розпочинається з європейського міста Львова»

  • 11.10.2013, 19:29

Сьогодні у Львові відкрили перший в Україні Мультисервісний центр обслуговування громадян на базі Поштамту. Участь у відкритті взяв також віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.

З нагоди відкриття в адмінбудинку львівського Головпоштамту відбулась електронна презентація Мультисервісного центру.

Сьогодні ми відкрили у Львові мультисервісний центр, в якому поєднані і адміністративні послуги в рамках великого проекту, і окремо є відділення міграційної служби та державної реєстраційної служби, тобто все в одному будинку. Європейська якість послуг розпочинається з європейського міста Львова. Сподіваюсь, що цей досвід використовуватиметься і в усій країні.Олександр Вілкул, віце-прем’єр-міністр України

Зазначимо також, що у новому Центрі обслуговування споживачів, крім традиційних поштових послуг (надіслати листівку, лист, бандероль, оформити підписку на пресу), можна буде отримати 40 видів адміністративних послуг (оформити субсидію, пенсію, свідоцтво тощо). Також буде можливість замовити кур’єрську доставку, сплатити за комунальні послуги, роздрукувати «Електронний квиток» на будь-який вид транспорту, оформити грошовий переказ, кредит та скористатись послугами Державної реєстраційної служби та Міграційної служби.

Як розповідають у Львівській дирекції УДППЗ «Укрпошта», основна мета відкриття Центру – надати можливість отримати повний спектр найрізноманітніших послуг в одному місці.

Саме тому було прийняте рішення відкрити такий Центр в приміщенні Поштамту. В центральному відділенні міста Львова в комфортних європейських умовах окрім традиційних поштових послуг, можна додатково:

  • заповнити заявку та отримати практично будь-яку адміністративну послугу (довідки, посвідчення, допомоги, тощо);
  • придбати найбільш затребувані серед населення товари народного споживання;
  • скористатись послугою «Кур’єрська доставка»;
  • отримати кредити готівкою;
  • придбати страхові полюси;
  • оплатити комунальні послуги;
  • поповнити рахунок будь-якого оператора мобільного зв’язку;
  • вчинити будь-які реєстраційні дії, що пов’язані з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями;
  • скористатись послугами Державної міграційної служби;
  • та багато іншого.

Довідка

За довідками звертатися: Ірина Чех, тел. 067-400-23-23.