Львівська міська рада та Mastercard представили напрацювання «Портал мешканця Львова»

Онлайн-портал дозволить львів’янам вирішувати адміністративні, комунальні, медичні та освітні питання онлайн, а завдяки інтеграції на сайті Masterpass — сплачувати послуги в один клік.

Львівська міська рада та компанія Mastercard у рамках стратегічної співпраці анонсували запуск «Порталу мешканця Львова» — електронного кабінету містянина для персональної взаємодії з органами влади у вирішенні будь-яких адміністративних питань. Портал передбачатиме максимально розширений перелік послуг та сервісів, а завдяки інтеграції платформи цифрових гаманців Masterpass на порталі можливо буде здійснювати оплати онлайн в один клік. Masterpass — це онлайн-гаманець, що надійно зберігає дані карток різних платіжних систем та дозволяє платити онлайн без необхідності кожного разу вводити дані банківської картки.

«Сьогодні, ми живемо в такий час, що все більше люди хочуть менше витрачати часу на якусь бюрократію, на речі, коли кудись потрібно піти, а все більше хочуть, щоб цей час був ефективним. Тому, кілька років тому з’явилась ініціатива «Кабінет мешканця», завданням якої є спрощувати час, тобто як мінімум, щоби не 2 рази ходити в мерію, а один раз — або вже забрати паперовий документ. Цей портал проіснував в певному форматі, і сьогодні це є абсолютно новий виток, тому що це буде одним з найкращих прикладів, де мешканець взагалі не ходить в міську раду, а повністю використовує цей портал.

В нашій країні законодавство ще не повністю дозволяє все переводити в електронний варіант, але презентація такого порталу — є величезним кроком до того, щоб показувати національного рівня ресурс, який може бути дуже конкурентним. Насправді, тут є велика заслуга компанії Mastercard, яка допомагала від початку, від розробки візуалізації і логістики до самої механіки процесу", — зазначив Андрій Москаленко, заступник міського голови з питань розвитку.

«Ми багато попрацювали і наш „Кабінет мешканця“ вже перетворюється в такий „Портал мешканця“, в якому буде набагато більше послуг, набагато більше можливостей. Ми попрацювали над входом, він буде набагато простішим. Портал стає більш відкритим для мешканців, його буде набагато зручніше використовувати. Ми опрацювали дизайн. Це буде абсолютно новий продукт, який відповідає всім запитам сучасної технології, запитам мешканців, і ми впевнені, що всі будуть отримувати масу задоволення від його використання. А також, завдяки цьому продукту, ми зможемо трошки розгрузити наші ЦНАПи, оскільки, подати будь-які заяви чи здійснити оплати, мешканці зможуть зробити це все з дому», — Марта Романяк, начальник управління ІТ ЛМР.

«Портал мешканця Львова» об’єднає більше 250 послуг і сервісів, які дозволять зручно та швидко вирішувати адміністративні, комунальні й інші питання містянина в електронному режимі. Серед послуг, наприклад: реєстрація місця проживання, реєстрація фізичної особи підприємця, приватизація, присвоєння поштових адрес, видача довідок, надання дозволів, реєстрація декларацій тощо. Портал також передбачатиме можливість онлайн-звернень до посадовців та подальше відслідковування статусу електронних пропозицій і скарг. Буде значно спрощена реєстрація особистого кабінету, у тому числі через соціальні мережі, а також навігація на сайті.

«Сьогодні світ розвивається дуже швидко. Важливо не відставати і відповідати тим тенденціям, зокрема, коли мова йде про надання послуг мешканцям. Дякую нашим партнерам за якісну співпрацю, яка дає змогу робити Львівську міську раду ще більш відкритою, доступною для мешканців. Бо основне завдання влади — це обслуговування людей. Переконаний, що всі ті сервіси, які ми запроваджуємо — це чіткі кроки до мінімізації корупції, яка, на жаль, сьогодні присутня, особливо, в державних структурах. Закликаю усіх львів’ян користуватись новими послугами і новими формами спілкування з мерією», — сказав Андрій Садовий, міський голова Львова.

Передумовою створення онлайн-порталу стало опитування серед жителів міста, ініційоване компанією Mastercard. Метою опитування було зрозуміти досвід взаємодії львів’ян із міською радою та місцевими органами, а також визначити найбільш затребувані серед мешканців функції для розвитку майбутнього порталу. Результати показали, що найбільше львів’яни хочуть отримувати адміністративні, медичні та освітні послуги онлайн. Серед обов’язкових елементів онлайн-порталу респонденти відзначили, у першу чергу, можливість зручної оплати онлайн. Саме тому на «Порталі мешканця» буде інтегрована платформа цифрових гаманців Masterpass, яка дозволить швидко та зручно — в один клік — здійснювати оплати на сайті картками будь-якого банку різних платіжних систем: платити за комунальні послуги, інтернет, оплачувати штрафи, купувати квитки та багато іншого.

«Ми раді бути стратегічним партнером Львова та разом з місцевою владою реалізовувати важливі проекти у рамках розвитку розумного міста. Ми вже запустили ряд унікальних рішень в офлайн, зокрема, безконтактний банкомат, безконтактні оплати на муніципальних парковках та у львівських трамваях. „Портал мешканця Львова“ — ще один проект в рамках smart city, відтепер онлайн. Реалізація нового порталу допоможе вивести на новий якісний рівень взаємодію жителів і влади, а завдяки інтеграції Masterpass — значно спростити процес оплати щоденних важливих послуг містян. Така співпраця з місцевими органами влади — ще один крок до цифрового майбутнього всієї країни», — зазначила Віра Платонова, генеральний директор Mastercard в Україні.

У 2015 році у Львові запрацювали contactless-паркомати для безготівкової оплати на муніципальних майданчиках. 22 червня 2016 року Mastercard спільно з партнерами встановили у Львові перший в Україні безконтактний банкомат, у травні цього року обладнали валідаторами для безконтактної оплати проїзду 10 трамваїв Львова. Окрім цього, 6 років поспіль компанія підтримує Leopoliz Jazz Fest — перший в Україні безготівковий фестиваль, який лише в цьому році відвідало більше 100 тис. людей. Також Mastercard щорічно виступає партнером Форуму електронного врядування 451°E у Львові.