Представники Львівської міської ради обмінялися досвідом в освітній сфері з представниками Корейської асоціації міст, що навчаються
- Пресслужба ЛМР
Розпочалася зустріч з привітального слова заступника мера Андрія Москаленка, який вручив подарунки представникам делегації.
«Атмосфера міста — це не лише офіційні зустрічі й серйозні наради в кабінетах. У Львові є традиція ходіння до кав’ярень. Нетворкінг вирішує все!», ━ зазначив Андрій Москаленко.
Далі мер Сеула, району Содемун Мун Сок Чин презентував досягнення Південної Кореї у втіленні концепції навчання протягом життя. Він ознайомив з діяльністю всіх 17 міст, голови яких були присутні в залі, а також провів екскурс в історію становлення концепту навчання протягом життя у Південній Кореї.
Досягнення Львова в освітній сфері презентувала начальниця управління освіти департаменту гуманітарної політики ЛМР Зоряна Довганик. Представники делегації із зацікавленням слухали її доповідь і задавали багато питань. Особливо їх вразило те, що у Львові й в Україні загалом майже усе доросле населення вміє писати і читати.
Також із презентацією виступив директор КУ Інститут міста Олександр Кобзарев, який ознайомив з діяльністю комунальної установи за останні три роки, а також наголосив на важливості для Львова приєднання до Глобальній мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються:
«Ми намагаємося впровадити концепцію lifelong learning у Львові. Вчитися постійно надзвичайно важливо. Футурологи вже зараз говорять, що однієї вищої освіти буде замало, а через 10−20 років її стане абсолютно недостатньо.
Тому ми маємо створити середовище у нашому місті, де люди будуть постійно навчатися і навчання стане їхнім способом життя. Щоб люди, отримуючи нові знання, зав'язували соціальні взаємовідносини, підтримували здорове спілкування і мали більше можливостей.
Вважаю, що Львів обов'язково має бути у цій мережі, бо у нас є багато активних людей які хочуть вчитися. І завдяки співпраці з DVV International Ukraine ми поступово починаємо надавати все більше і більше таких можливостей.
Наприклад, у Львові вже реалізована мережа неформального навчання для дорослих ЦЕ на базі міських бібліотек.
До речі, у Кореї є статистика, яка показує: міста, що навчаються пропонують кращу якість життя для своїх мешканців (приклад м. Осан у Кореї: 84,2% хочуть і надалі продовжувати жити у своєму місті). Це ще одна вагома причина чому Львів має бути у Глобальній мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються", — зауважив він.
Нагадаємо, що Корейська асоціація міст завітала до Львова з навчальним візитом. Мета поїздки ━ ознайомитися з досвідом розвитку навчання впродовж життя у Львові та поділитися досвідом республіки Корея у розвитку міст, що навчаються з представниками місцевого самоврядування.