Львів міжнародний

Львів отримав 500 тисяч євро гранту на стратегію розвитку міського транспорту. Сьогодні було підписано угоду між містом і урядовим банком Німеччини KfW щодо надання гранту для розробки стратегії розвитку міського транспорту. Завдяки підписаній угоді для Львова на безоплатній основі буде розроблено схему розвитку транспорту на наступні 20 років. «Цей договір є другим із серії договорів щодо реалізації проекту розробки концепції загальноміського руху. Його підписано між містом і банком, що гарантує відповідні кошти на оплату концепції», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Кошти буде спрямовано на оплату послуг німецькому консорціуму PTV AG – VCDB GMBH, який є переможцем Міжнародного відкритого кваліфікаційного конкурсу з розробки стратегії розвитку міського транспорту і буде її розробляти. Концепція дасть змогу впорядкувати рух у місті, визначити пріоритетні транспортні напрямки руху в місті та запропонувати вже готові проекти по їх розвитку. «Робота компанії PTV AG – VCDB GMBH над розробкою концепції розпочнеться вже з наступного тижня», – зазначив директор бюро KfW в Києві Крістіан Дьорнер. В результаті розробки концепції має бути визначено проекти в сфері дорожньої інфраструктури, громадського та міського транспорту, управління транспортними потоками розвитку міського транспорту на 20 років. «Транспортні проблеми є одні з найважливіших для Львова. Тому для нас дуже важливо, що в результаті здійснення проекту ми будемо мати концепцію розвитку транспортної схеми Львова. Ми на цей проект не передбачаємо коштів в міському бюджеті. Ми матимемо повністю стовідсоткове фінансування за рахунок грантових коштів банку KfW», – зауважив перший заступник міського голови Львова Олег Синютка. Нагадаємо, що у Львові буде розроблено власну стратегію розвитку міського транспорту. Розроблятиме її консорціум німецьких компаній PTV AG – VCDB GMBH. 19 грудня Львівська міська рада вже підписала з компанією угоду про співпрацю, що дає старт розробці загальноміської транспортної стратегії, що покликана адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис. євро тривалістю на 20 років. «Розроблятиметься стратегія 5 місяців. Складатиметься вона з 3 частин. Перша частина – оцінка поточної ситуації та випрацювання прогнозів. Друга частина – підготовка техніко — економічного обгрунтування. Третя – підготовка проектів. Ціль проекту – покращення транспортної системи міста», – зауважив представник консорціуму німецьких компаній PTV AG – VCDB GMBH Клаус Раінхард. Також Львову на безоплатній основі передадуть програмне забезпечення, що буде використовуватись при розробці даної концепції консорціумом PTV AG – VCDB GMBH. «Окрім того дана стратегія дуже добре вписується в генеральний план міста і транспортну схему Львова», – зауважив директор департаменту містобудування Андрій Павлів. Визначення компанії, що розроблятиме стратегію Одним з аспектів, що передбачатиме дана стратегія є проведення трамвайної колії до стадіону до ЄВРО 2012. Компанію — переможця з розробки стратегії визначали на Міжнародному відкритому кваліфікаційному конкурсі з розробки стратегії розвитку міського транспорту, на який було подано 3 заявки компаній. Серед них окрім PTV AG –VCDB GMBH були також Poyry Infra та Intecsa — Inavca. Консорціум PTV AG – VCDB GMBH набрав найбільшу кількість балів, друге місце посіла іспанська Intecsa — Inavca та третє відповідно Poyry Infra. PTV AG – VCDB GMBH відома своїми проектами в Австралії та Німеччині. Останнім її відомим проектом був бізнес — план для Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати). Як зазначають організатори конкурсу, компанія — переможець акцентувала у своїй завці тісну співпрацю із львівськими проектними інституціями, тобто до розробки концепції вони будуть враховувати усі попередні напрацювання.
Новий генеральний консул Польщі визнав проект «Євроколія» переломним з точки зору транспортної мобільності в Східній та Центральній Європі. Зокрема вже сьогодні пан консул проведе заплановану зустріч в Любліні з провідними банківськими установами Польщі, де представить їм проект «Євроколія» і запропонує більш детально з ним ознайомитись. Також сьогодні на зустрічі з міським головою Львова генеральний консул проінформував, що мав розмову із екс — прем’єр — міністором Польщі та тепер членом ради директорів ЄБРР Казімєжем Марцінкевичем і отримав від нього запевнення, що Європейський банк реконструкції та розвитку з радістю долучиться до цього проекту. Серед решти нагальних питань, що обговорили міський голова та пан консул було питання перетину польсько — українського кордону. Генеральний консул вважає ненормальною ту ситуацію з чергами, яка існує сьогодні на перетині кордону. Навіть було наведено приклад, що маючи подібну кількість людей на кордоні Польщі та Німеччини, коли Польща ще не була в ЄС, між країнами було 48 переходів. В той час як на сьогодні між Україною і Польщею за такого самого пасажиропотоку існує лише 5. Як пошук виходу із ситуації пан Консул запропонував провести робочу зустріч керівників всіх пунктів пропуску щодо спрощення та наведення ладу на пунктах пропуску.
. Цього тижня у Києві відбувся семінар Світового банку щодо питань державно — приватного партнерства. В його рамках Львів представив свою концепцію проекту «Євроколії» провідним фахівцям банку. Сторони домовились консолідувати зусилля щодо пошуку фінансування розробки техніко — економічного обгрунтування проекту «Євроколія». Основне питання, на якому акцентували учасники зустрічі – підтримка проекту на державному рівні. «Ми плануємо розглянути даний проект на засадах державно — приватного партнерства. В даному проекті важливим є залучення міжнародних фінансових установ», – зауважив провідний експерт з питань проектів державно — приватного партнерства Мартін Влейклок. Нагадаємо, Львівська міська рада запрошує інвесторів для участі в розробці техніко — економічного обгрунтування проекту «Євроколія». На сьогодні пропрацьовано залучення коштів від голландського уряду в сумі 133 тисячі євро. Для підписання угоди про розробку концепції необхідна ще участь інвестора. «Натомість вкладені кошти дадуть змогу інвестору отримати пакет акцій чи можливість участі у консорціумі проекту. Від участі в ньому інвестор зможе отримувати дивіденди, або продати свою частку іншим учасникам. Серед них є уряди Польщі і України, міжнародні фінансові установи і приватні інвестори», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Проект «Євроколія» передбачає будівництво вузької колії європейського стандарту шириною 1435 мм від кордону з Польщею до Львова. Загальна протяжність колії – близько 85 км. Вартість проекту – понад 500 млн євро. Євроколія – це швидкий зв'язок мешканців Львова з Європою. Якщо місто забезпечить можливість комфортного доїзду туристів до міста, це значно пришвидшить розвиток туристичної інфраструктури в регіоні. Нагадаємо, що 3 жовтня Львів вже досягнув політичної підтримки Єврокомісією проекту вузької колії.
Сьогодні ввечері до Львова прибуває компанія, що розробить для Львова транспортну стратегію на наступні 20 років. Це консорціум німецьких компаній PTV AG – VCDB GMBH. А вже завтра о 12:00 відбудеться урочисте підписання угоди про співпрацю між Львівською міською радою та німецьким консорціумом. Підписання угоди дасть старт розробці загальноміської транспортної стратегії, що покликана адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис. євро тривалістю на 20 років. Окрім компанії — розробника стратегії до Львова вже прибув тендерний агент, незалежний експерт банку KFW Йохан Ройте. Пан Йоган спільно з Львівською міською радою визначали переможця з розробки стратегії. Нагадаємо, що загалом на Міжнародний відкритий кваліфікаційний конкурс на розробку стратегії розвитку міського транспорту було подано 3 заявки компаній. Серед них окрім PTV AG –VCDB GMBH були також Poyry Infra та Intecsa — Inavca. PTV AG – VCDB GMBH набрала найбільшу кількість балів, друге місце посіла іспанська Intecsa — Inavca та третє відповідно Poyry Infra. PTV AG – VCDB GMBH відома своїми проектами в Австралії, Німеччині тощо. Як зазначають організатори конкурсу, компанія — переможець акцентувала у своїй завці тісну співпрацю із львівськими проектними інституціями, тобто до розробки концепції вони будуть враховувати усі попередні напрацювання. В результаті розробки концепції має бути визначено проекти в сфері дорожньої інфраструктури, громадського та міського транспорту, управління транспортними потоками розвитку міського транспорту на 20 років. Окрім того концепція дасть змогу впорядкувати рух у місті, визначити пріоритетні транспортні напрямки руху в місті та запропонувати вже готові проекти по їх розвитку. «Перевага співпраці із PTV AG–VCDB GMBH полягає в тому, що компанія має величезний закордонний досвід подібних проектів та напрацьовану базу», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Довідка Урочисте підписання угоди про співпрацю між Львівською міською радою та консорціумом німецьких компаній PTV AG–VCDB GMBH відбудеться 19 грудня о 12:00 в малій сесійній залі (протокольна зйомка). Брифінг для журналістів о 12:10 в малій сесійній залі.
18 грудня у Львові обговорять шляхи розвитку міської транспортної інфраструктури в рамках проведення ЄВРО 2012. За участі української молоді, мешканців міста, підприємців — перевізників (власників маршрутних транспортних засобів) та представників Львівської міської ради пройде конференція «InfoTransport до ЄВРО — 2012». Організатором заходу є ГО Центр «Молода Дипломатія». Головними темами конференції стануть актуальні проблеми транспорту міста, а саме транспортна інфраструктура міста, система оплати в транспортних маршрутних засобах та адаптація транспортної системи для проведення чемпіонату з футболу ЄВРО 2012. В конференції візьмуть участь як студенти Львова, так і представники місцевих державних органів влади, приватні підприємці та мешканці міста. Метою конференції є об’єднати всі сторони заради вирішення нагальних питань транспортної системи міста Львова, дійти спільного консенсусу та розглянути розробку проекту «InfoTransport до ЄВРО — 2012» як альтернативу у вирішенні цих проблем. В рамках конференції заплановано проведення низки презентацій та дебати. Окрім цього ГО Центр «Молода Дипломатія» в рамках даного проекту підготувала соціологічне опитування щодо даної тематики проекту. Конференція проходитиме на факультеті Міжнародних відносин ЛНУ ім. І. Франка, за адресою м. Львів, вул. Січових Стрільців 19. Робота конференції розпочинається 18 грудня о 11:00. Прес — конференція для журналістів відбудеться о 13:00 на факультеті Міжнародних відносин, ауд. 25. Контактна особа: Марта Дорош – 8 — 067 — 800 — 18 — 16, int.law@yd.org.ua.
Сьогодні до Львова прибула делегація з м. Сянок на чолі з бургомістром міста. Польські колеги спільно з парком «Знесіння» обговорювали можливість реалізації екологічного проекту за кошти Європейського союзу. Проектом передбачається створення екологічного музею у Сяноку на база старої котельні, а у парку Знесіння – візит — центру, реконструюючи старі гаражі. Планується охопити територію близько 1 гектара і перебудувати гаражі під адміністративні будівлі, де буде конференц — зал, бібліотека, інформаційний центр для туристів та хостел. «Ми співпрацюємо з парком Знесіння вже більше п’яти років і це є однією з важливих умов отримання коштів Євросоюзу, де передбачено прикордонну співпрацю з сусідніми країнами. Реалізація проекту такого спрямування започаткувала би транскордонний міст, який би збільшував потоки людей між нашими містами», – сказав бургомістр міста Сянок Войцех Блехарчик. Загальний бюджет проекту становить 1,5 мільйонів євро та 10 відсотків від цієї суми дольова участь з міських бюджетів. Наступного року проект буде подано на розгляд спеціальної комісії у Польщі і якщо рішення буде позитивне, то у 2010 році роботи будуть розпочаті.
З 1 січня до 1 жовтня цього року в економіку міста була залучено 115 млн 983 тис дол. прямих іноземних інвестицій. Основним інвестором міста після домінування Польщі став Кіпр. Найбільш інвестованими видами економічної діяльності є промисловість та фінанси. Інформацію надано головним управлінням статистики у Львівській області. Загалом в економіку міста з початку незалежності України вкладено 610 млн 222 тис 500 дол. Найбільшим інвестором Львова на сьогодні залишається Кіпр – майже чверть усіх інвестицій. Також вагомою залишається частка Австрії, США, Ліхтенштейну, Польщі, Швейцарії та Угорщини. За звітний період простежується динаміка росту інвестицій в галузі будівництва та сільського, лісового господарства і мисливства. Незначні обсяги інвестицій зберігаються в галузі освіти, охорони здоров’я та рибного господарства. «На сьогодні, в часи світової фінансової кризи, істотно зменшується інвестиційна активність інвесторів з — закордону. Тому першочерговим завдання міста є зберегти існуючу динаміку інвестування та вже поступово її розвивати», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль.
Молоді люди можуть започаткувати свій бізнес та отримати на це перші кошти від закордонних партнерів. Термін подачі проектів на Марафон Ідей подовжено. Їх будуть приймати до 26 грудня. В рамках Марафону Ідей студенти разом із закордонним фахівцями зможуть розробити бізнес — план власного проекту та його реалізувати. Найкращі 10 учасників отримають фінансову допомогу у розмірі щонайменше 1000 доларів на реалізацію своєї ідеї. Основна мета марафону – допомогти молодим творчим людям втілити в життя свої ідеї. Організаторами заходу є Львівська міська рада та «Лабораторія ідей». Для участі в проекті необхідно надіслати на пошту vloboda@udl.org.ua коротку анотацію своєї ідеї (не більше 10 речень + 5 ключових слів) для її розміщення в каталозі. У темі повідомлення зазначте «Idea Marathon», а прикріплений файл з анотацією ідеї назвіть своїм прізвищем. Вважатиметься, що перший етап марафону успішно пройшли ті, хто обговорив з «послом» Лабораторії ідей можливість реалізації своєї ідеї в найближчому майбутньому та взяв участь у лекції з питань інтелектуальної власності. До 26 грудня триватиме визначення майбутнього ідеї. «Марафонці» проходитимуть співбесіду стосовно своєї ідеї та планів щодо її реалізації з «послами» Лабораторії ідей, серед яких найуспішніші бізнесмени Львова. Загалом Марафон триватиме 15 травня 2009 року. На другому етапі з 15 січня до 15 лютого триватиме розвиток ідеї до прототипу чи бізнес — моделі. З 15 січня учасники проекту матимуть можливість отримувати бізнес — консультації за індивідуальним графіком в «Лабораторії ідей». А вже 13 лютого 2009 року відбудеться семінар, на якому марафонці представлять виконані роботи. Зокрема, дослідження ринку, прототипу чи моделі бізнесу, інформацію для написання бізнес — плану, підготовку SWOT — аналізу. Ті, хто успішно представить свою роботу, перейдуть до третього етапу Марафону. Він триватиме з 16 лютого до 25 березня. Під час нього студенти розроблять вже проект чи його бізнес — план. А вже на четвертому етапі з 1 квітня до 15 травня 2009 року займатимуться просуванням проектів та бізнес — планів потенційним інвесторам. Увесь Марафон супроводжуватиметься майстер — класами, лекціями та навчанням.
Саме Львів на два дні стане центром європейських та українських фахівців з енергоменеджменту. 4 — 5 грудня у місті проходить дводенний семінар — тренінг на тему «Добровільна енергетична сертифікація будівель за стандартом європейської компанії «Дисплей». Серед гостей заходу представники міністерства з питань житлово — комунального господарства України, керівники енергетичних програм GTZ, представники енергетичних асоціацій, інститутів, міських муніципалітетів. Подію організовано Асоціацією «Енергоефективні міста України», міністерством з питань житлово — комунального господарства України та міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа». В ході семінару будуть ґрунтовно проаналізовані причини запровадження обов’язкової енергетичної сертифікації будівель Європейського союзу, обговорені усі можливі вигоди для муніципалітетів та мешканців, які тягне за собою сертифікація. Учасники семінару познайомляться з українським та закордонним досвідом участі міст у кампанії «Дисплей», отримають практичні навички використання інтернет — ресурсу кампанії. Це дозволить широкому загалу українських міст долучитись до цієї загальноєвропейської ініціативи і приступити до системного вирішення проблем енерговикористання у будівлях. Нагадаємо, що віднедавна у міській раді запровадили нову систему енергоощадності для бюджетних будівель міста. В усіх бюджетних будівлях, а саме 357, вивісили сертифікати із рівнем затратності та заходами по їх зменшенню. Нова система покликана популяризувати енергоощадність серед відвідувачів установ. За активністю впровадження такої схеми аудиту Львів посідає 5 місце серед країн Європи, що беруть у ньому участь. В Україні такі проекти реалізовуються ще у Івано — Франківську. На плакаті містититься інформація про назву будівлі, клас енергоефективності за рівнем викидів СО2, споживанням води та енергії. Також на плакаті розміщено інформацію про найпростіші заходи по досягненню найвищого рівня (класу А) енергоощадності. «Основне завдання нової програми – виготовити для кожної будівлі сертифікат, що є зрозумілим кожному і побачити ефект від робіт у будівлі та рівня ведення господарки» – зазначила начальник відділу енергоменеджменту ЛМР Мар’яна Бохонко.

4 міжнародні компанії зголосились на Міжнародний відкритий кваліфікаційний конкурс на розробку стратегії розвитку міського транспорту. Серед них компанії PTV AG –VCDB GMBH, Poyry Infra, Intecsa — Inavca та VCL. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис. євро тривалістю на 20 років.