Робоча група працює над проектом велоінфраструктури міста

  • 02.02.2011, 16:28
  • 1305
Цього року у Львові мають з’явитись перші велодоріжки, - розповідає радник міського голови Олег Шмід. Доріжки для велосипедистів будуватимуть на вул. Науковій, В.Великого, Стрийській та на вулицях, які заплановано реконструювати 2011 року. Проект розвитку велоінфраструктури готує спеціальна робоча група, яку створено за дорученням міського голови Андрія Садового.

За попередніми напрацюваннями групи, у Львові буде прокладено 166 км велодоріжок, що складуть основу веломережі міста.

Пілотний проект ми розпочнемо з вулиць Наукової, Володимира Великого і Стрийської. Вони з’єднають нові вулиці Вернадського та Ряшівську, будівництво яких передбачено цього року в рамках підготовки до Євро 2012. Згідно з проектом, нові вулиці будуть забезпечені велодоріжками, а тому сполучення їх у цілісний маршрут дасть Львову 36 км велодоріжок.

Загалом, є два шляхи розвитку велоінфраструктури – виділені велодоріжки та велосмуги на автодорогах. Залежно від ширини проїзної частини та тротуарів, а також інтенсивності руху, у Львові можна використовувати обидва способи. Саме зараз учасники робочої групи, а також представники усіх громадських організацій велосипедистів міста працюють над деталізацією схеми веломаршрутів у Львові для того, щоб пропозиції щодо раціональної організації велоруху були враховані при реконструкції вулиць, яка планується цього року.

Є також бачення, аби паралельно розвивати у Львові прокатні пункти велосипедів, велотаксі та велостоянки. Усе це ми зараз напрацьовуємо у єдиний проект, який дасть можливість зробити Львів велосипедним містом.

радник міського голови, член робочої групи Олег Шмід.

Нещодавно у Львові з робочим візитом побував голландський спеціаліст з питань міського планування Роберт Ван Гамерен, який поділився своїм баченням розвитку велоінфраструктури Львова.

Я вважаю Львів дуже привабливим, це стародавнє місто. Мені здається, Львів є чудовим містом для піших прогулянок, архітектура дуже гарна, але, на жаль, її псують усі ці транспортні затори. Львів, як стародавнє місто, просто немає іншого виходу, окрім, як запровадження велоінфраструктури. З точки зору туриста, було б дуже добре взяти в прокат велосипед і покататися містом.

Вважаю, що першим серйозним кроком вперед у цьому напрямку є звільнення центральної часини міста від автомобілів, а другим – освітня підготовка дітей ще зі шкільної лави. Діти повинні звикати до велосипедів, розуміти, що це корисно для здоров’я та з батьками їздити в парках. Ми використовували такі ж кроки. Зараз в Нідерландах більше велосипедів, ніж людей

Роберт Ван Гамерен.