Термінали для продажу квитків мають тримовний інтерфейс

  • 04.06.2013, 15:31
На вулицях Львова вже працює 3 термінали для продажу квитків у електротранспорті, незабаром запрацюють ще 12. Як розповідають у ЛКП «Львівелектротранс», інтерфейс терміналів є українською, російською та англійською мовами, щоб було зручніше туристам.

Термінал працює таким чином: вибирає вибирає собі кількість талонів певного номіналу, потім обирає, куди буде зарахована решта. За замовчуванням вона зараховується на рахунок мобільного телефону, а також можна вибрати опцію «на благодійність». Під час оплати перша мінімальна купюра, внесена в термінал, повинна бути не меншою, аніж 2 гривні. Далі можна вносити купюри і по 1 гривні. Решти термінал не видає.

Незважаючи на те, що їх тільки встановили, продається близько 20-30 квитків на день з кожного терміналу. Тобто люди самі вивчають, як користуватись автоматами.

Квитки відрізняються від звичайних, однак мають необхідний ступінь захисту: мікротекст, зображення, а також ультрафіолетовий захист. Тому підробити його важко. Такий квиток також потрібно закомпостувати при посадці в трамвай чи тролейбус.

Сергій Перепелюк, в.о. начальника відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс»

Термінали є зовнішнього використання, вони можуть стояти на вулиці, під сонцем, під дощем і є вандалозахищені.