«І в рамках робочої групи, і в рамках співпраці з нашими колегами-депутатами нас чекає дуже і дуже велика праця», - А. Садовий про ситуацію з заборгованістю «ЛАЗу»

Сьогодні на засіданні сесії Львівської міської ради 61 голосами «за» було прийнято ухвалу «Про втрату чинності ухвали міської ради від 05.10.2017 № 2445 «Про погодження підписання меморандуму про співпрацю». Водночас міський голова наголосив на тому, що з приводу ситуації, яка склалась з заводом «ЛАЗ», буде підготовлено ряд звернень до правоохоронних органів та керівництва держави, а також слід залучати до цього процесу депутатів ВРУ.

«Ми мали дуже багато звернень до Президента, до Прем’єр-Міністра, до правоохоронних органів стосовно цієї ситуації з автобусним заводом, що склалась. Те, що приватизація була нечесною, що Фонд державного майна, продавши завод, відійшов в бік і жодним чином не відслідковував ситуацію – є правда. Є рішення Верховного Суду України, яке скасувало приватизацію. Де це рішення зараз? Це все гроші, хабарі і корупцію, а жертвою стали львів’яни.

Враховуючи весь набір фактів, було прийнято рішення призупинити платежі і, взявши автобуси, ми кошти не заплатили. За що ви хочете карати місто? За те, що ми їм не дали жодної гривні? Вже три роки АТП в судах, заарештовані всі автобуси, заблоковані всі рахунки. Нам потрібно знайти варіант розв’язання цієї проблеми.

Виконавча служба проінформувала, що заборгованості по зарплаті немає, а виявилося, що вони не володіли інформацією і заборгованість є. А невиплата зарплати – це гріх і це кардинально міняє ситуацію.

Вчора, керівники фракцій, ми з вами домовилися, що ми є разом у цій боротьбі. Якщо завтра виконавча служба буде арештовувати автобуси і забирати їх з маршрутів, то, будь ласка, будемо максимально спільно діяти в межах чинного законодавства», - зазначив під час розгляду питання міський голова Львова Андрій Садовий.

«Скасування цього меморандуму ситуацію на АТП №1 не рятує. Насправді треба вживати доволі велику кількість агресивних заходів для того, щоб наше підприємство продовжувало діяти. Ми не можемо забирати автобуси з підприємства, яке має ліцензію і перемогло у конкурсі на здійснення перевезень пасажирів громадським транспортом. Стосовно виплати заробітної плати працівникам автобусного заводу, ми зрозуміли, що ми матимемо великий обсяг роботи, яку необхідно буде проробити, тому що заборгованість по виплаті зарплати – це далеко не лише працівники ТзОВ «Львівські автобусні заводи», якому винне АТП №1.

Станом на сьогодні ми не знаємо, кому винне ТзОВ «Львівські автобусні заводи» і які це підприємства. Я дуже прошу всіх бути обережними і більше працювати з документами, а не емоціями», - зазначила директор юридичного департаменту Гелена Пайонкевич.

«Хто має своїх колег-депутатів у Верховній Раді, можливо, з кожної фракції визначити одну людину, переговоріть зі своїми колегами, які би в рамках депутатської групи «Львівщина». В рамках цієї групи визначили людей, які би з нами працювали. Тому що, на превеликий жаль, всі наші звернення у всі контролюючі служби не дали ніякого результату – ми отримуємо відписки. Тут треба переходити до більш активних дій, тому що це є злочин і цей злочин має вже дуже «довгу бороду».

Тому ми за результатами сьогоднішнього нашого засідання підготуємо звернення до правоохоронних органів, до керівництва держави, і в кінці нашого пленарного засідання ми їх проголосуємо. Сам особисто я ще раз повторно звернусь у всі відповідні органи.

І в рамках робочої групи, і в рамках співпраці з нашими колегами-депутатами нас чекає дуже і дуже велика праця», - резюмував міський голова Львова.

Нагадаємо, вчора, відповідно до розпорядження мера, відбулось засідання комісії щодо меморандуму про співпрацю між ТзОВ «Оптимум Фактор», АТП №1, ЛМКП «Львівтеплоенерго» та ЛМКП «Львівводоканал». Враховуючи інформацію, яка надійшла у Львівську міську раду від колишніх працівників ЛАЗу про заборгованість щодо виплати заробітної плати, яка не була надана управлінням юстиції мерії, комісія рекомендувала розглянути на сесії питання про втрату чинності меморандуму.

відео: Андрій Андрух