Пасажирів електротранспорту, які користуються додатком «Приват24», просять оновити застосунок

  • 06.10.2023, 14:18
  • 985
  • Пресслужба ЛМР
За інформацією ЛКП «Львівелектротранс», через технічний збій у мобільному застосунку «Приват24», майже добу електронний пересадковий квиток працював некоректно. Банк усунув недоліки і сьогодні, 6 жовтня, станом на 11:00 год. роботу додатка відновлено. Однак, для правильного відображення терміну дії пересадкових квитків, пасажирів просять оновити цей застосунок.

фото ілюстративне, автор: Роман Балук

 «Учора зранку уважні пасажири було виявлено хибу при спробі купити пересадковий квиток – термін його дії був вказаний некоректно.

Ми звернулися до колег із «Привату», які нам повідомили про те, що після оновлення додатку стався збій у роботі сервісів. І що орієнтовний час виправлення - 12:00 год 5 жовтня. Проте, технічні проблеми у вказаний час не були неусунені.

Сьогодні на 11:00 год все виправлено, система працює коректно. Проте користувачам застосунку варто його оновити», - зазначив начальник ІТ-відділу ЛКП «Львівелектротранс» Павло Маковецький.

У разі виникнення подібних ситуацій у «ПриватБанку» радять звернутися на гарячу лінію банку:

-       цілодобова підтримка клієнтів: 3700 – для дзвінків по Україні (безкоштовно з мобільних у межах України), а також +38-073-716-11-31 – для дзвінків з-за кордону / зі стаціонарних телефонів;

-       чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайту банку).

«Від імені партнерів, просимо вибачення у наших пасажирів за спричинені незручності», - зазначили у ЛКП «Львівелектротранс».