Пасажирів електротранспорту, які користуються додатком «Приват24», просять оновити застосунок
- Пресслужба ЛМР

«Учора зранку уважні пасажири було виявлено хибу при спробі купити пересадковий квиток – термін його дії був вказаний некоректно.
Ми звернулися до колег із «Привату», які нам повідомили про те, що після оновлення додатку стався збій у роботі сервісів. І що орієнтовний час виправлення - 12:00 год 5 жовтня. Проте, технічні проблеми у вказаний час не були неусунені.
Сьогодні на 11:00 год все виправлено, система працює коректно. Проте користувачам застосунку варто його оновити», - зазначив начальник ІТ-відділу ЛКП «Львівелектротранс» Павло Маковецький.
У разі виникнення подібних ситуацій у «ПриватБанку» радять звернутися на гарячу лінію банку:
- цілодобова підтримка клієнтів: 3700 – для дзвінків по Україні (безкоштовно з мобільних у межах України), а також +38-073-716-11-31 – для дзвінків з-за кордону / зі стаціонарних телефонів;
- чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайту банку).
«Від імені партнерів, просимо вибачення у наших пасажирів за спричинені незручності», - зазначили у ЛКП «Львівелектротранс».