«Є електронна черга, є можливість оперативно отримати відповідь на будь-яке запитання», - А.Садовий про ЦНАП

  • 27.05.2014, 13:58
  • 3267
Якісні послуги мешканцям міста Львова. Центр надання адміністративних послуг змінює графік роботи та запроваджує електронну систему керування чергою. Відтак, вже з 26 травня Центр працює у відремонтованому приміщенні, де для мешканців передбачено максимально комфортні умови.

фото: Олександр Мазуренко

Мабуть, нема львів’ян, які б час до часу не приходили у цей Центр. В рік – це 80-90 тис людей, які сюди приходять. Така ж кількість документів надходить. Тому дуже важливим є комфорт мешканців, щоб вони могли без черг пройти і отримати консультацію, зареєструвати документи. Зараз був зроблений ремонт, щоб Центр працював якісніше, щоб було більше комфорту. Є електронна черга, є можливість оперативно отримати відповідь на будь-яке запитання.

Це історична будівля, пам’ятка архітектури, тому було важливо, проводячи ремонт, зробити все правильно. Відбулась реставрація вікон, дверних ставнів. Велика подяка колегам з GIZ, які вклали у ці роботи більше 120 тис грн. Також робота фахівців, експертів. Якщо говорити про міські кошти, то орієнтовно 600 тис грн вартував весь ремонт, сучасне обладнання, зокрема, і комп’ютерне. Це спрощує роботу працівників і створює комфорт для мешканців. Думаю, мешканці будуть задоволені, а Центр буде взірцевим для всієї України.

Андрій Садовий, міський голова Львова

Всі зміни, які ми проводили в Центрі, полягали в тому, щоб мешканці почували себе максимально комфортно, відчували увагу і повагу від міської ради.

Тепер, коли відвідувач зайде в Центр, зможе швидко зорієнтуватися, завдяки розміщенню додаткового ознакування, зони рецепції.

Був проведений ремонт приміщень, роботи з комп’ютерною мережею, що пришвидшило процес реєстрації документів і пошуку інформації.

Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління ЛМР

Також у приміщенні Центру надання адміністративних послуг проведено повну заміну меблів. Столи зроблені таким чином, що більша частина робочої площі надається відвідувачу для того, щоб він міг заповнити документи.

Встановлено електронну систему керування чергою, що дозволить відвідувачу, отримавши відповідний талон, дочекатися своєї черги, стежачи за великими моніторами.

Валентина Бартошик

У зоні рецепції облаштовано 2 робочих місця, що дає можливість залучати або юриста, або додаткову людину, у випадку великого напливу людей.

З метою безпеки, встановлена система відеоспостереження, яка знімає необхідність перебування тут охорони.

У ЦНАП облаштовано 10 робочих місць, які підключені до електронної системи.

Також ми збільшили кількість послуг, які може мешканець отримати в Центрі. У перелік послуг включили послуги дозвільного офісу. Представник дозвільного офісу буде перебувати у приміщенні Центру.

Валентина Бартошик

В приміщенні також відреставровано вікна. Роботи виконали фахівці GIZ. Німецький проект GIZ «Муніципальний розвиток та оновлення старої частини міста Львова» не лише надав фахові консультації, але й взяв на себе значну частину витрат на ремонт.

При цьому було обачно відреставровано історичні вікна та металеві віконниці, відновлено залишки паркетної підлоги, а нове покриття з натурального лінолеуму покладено на бетонну стяжку. Відновлене приміщення є доказом того, що історичні вікна можуть відповідати сучасним вимогам, а старий паркет може бути відреставрований і служити ще довго. Особливістю ремонту є новий лінолеум: це – природний та історичний вид покриття підлоги, тож протягом наступних років можна буде пересвідчитись, що за своєю витривалістю й міцністю він перевершує штучне покриття з ПВХ.

Допомагаючи ремонтувати Центр надання адміністративних послуг, проект GIZ прагнув ще раз показати, що сучасні вимоги не суперечать бережній реставрації будівель та їхніх елементів.

Спільними зусиллями вдалося створити такий Центр надання адміністративних послуг, у якому поєднуються сучасне використання з історичною атмосферою.

До уваги мешканців! Змінено графік роботи Центру. Раніше графік був з 08.00 до 19.00 год. Зараз графік роботи Центру: щоденно – з 09.00 до 18.00 год., два дні до 20.00 год.,субота – з 09.00 до 16.00 год.

Графік змінений, відповідно до опитування на сайті ЛМР. Станом на сьогодні, опитано 400 людей, 80% - погодилися з новим графіком роботи. Впродовж 3 років ми працювали з 08.00 до 19.00 год. Спостереження показують, що з 08.00 до 09.00 год. не було більше 2 людей. Ресурс, який затрачався на обслуговування 1-2 людей, виявився недоцільним.

Валентина Бартошик

Через Центр надання адміністративних послуг м. Львова надається 217 адміністративних послуг, з яких 59 послуг надаються територіальними підрозділами ЦНАП у кожному районі міста.

Відтепер через Центр надаватимуться послуги дозвільного характеру, які прийматимуться через державного адміністратора, зокрема послуги:

-   УОІС – 1 послуга – «Надання висновку про погодження місця розташування об’єкта та висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки»;

-   Управління економіки – 1 послуга – «Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами»;

-   УПРтаРЗВ – 3 послуги:

  • Передача земельної ділянки із земель державної або комунальної власності у власність*, постійне користування або оренду** фізичним особам – підприємцям та юридичним особам;
  • Продаж земельної ділянки під приватизованими об’єктами нерухомого майна фізичним особам-підприємцям та юридичним особам;
  • Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (висновок) фізичним особам – підприємцям та юридичним особам комісією з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою.

-   дозволи органів державної влади, які надаються через Дозвільний офіс на вул. Весняній, 4.

Заплановано прийом усіх адміністративних послуг у будь-якому із територіальних підрозділів ЦНАП (для зручності мешканців). Окрім того, заплановано залучення до роботи ЦНАП державних органів влади.

Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг знаходиться у приміщенні Львівської міської ради на першому поверсі. В день в Центр звертається приблизно 200-250 мешканців (150 – на інформаційну довідку і приблизно 100 – до адміністраторів Центру).