Студенти допомогли розробити дизайн ЦНАП у Сихівськоу районі

  • 15.05.2015, 10:04
  • Марія Грибович
У лютому цього року в студентів та випускників вишів з’явилася можливість долучитися до покращення умов життя в місті Львові. Львівська міська рада, програма стажування «Перший кар’єрний крок» запропонували конкурс молодіжних проектів «Lviv Young Project» до розгляду, розробки та вирішення 12 актуальних проблем у місті.

Одним із завдань було реформування Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Сихівському районі. На пропозицію спроектувати ЦНАП відгукнулися студенти архітектурного факультету НУ «Львівська політехніка», а також деякі студенти  економічного та юридичного факультетів.

Центр надання адміністративних послуг — це доступне та комфортне середовище для отримання якісних послуг та спілкування з владою, в якому приязний персонал надасть компетентну консультацію, необхідну інформацію чи послугу. Це рішучий крок на шляху до побудови ефективної моделі адміністративних послуг. Це новий підхід в обслуговуванні за європейськими стандартами, який є якісним інструментом для створення антикорупційних умов у роботі органів влади.

Перед студентами постало нелегке завдання: спроектувати комфортний та сучасний офіс із дотриманням усіх чинних норм та з використанням новітнього оснащення. Як стверджують самі політехівці, вони поставили собі  за мету створити нові можливості для громадян одержати якісні адміністративні послуги за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору».

Важливим завдання для проектантів було: створити комфортні умови для громадян, зробити спілкування громадян з владою максимально прозорим та некорумпованим.

Спільно з керівником адміністративного-господарського управління ЛМР Валентиною Бартошик та адміністратором ЦНАП Марією Грибович команда студентів на чолі з лідером проектної групи Следзем Кирилом протягом останніх чотирьох місяців створювали проект, який станом на сьогодні уже на стадії завершення і невдовзі буде готовим до реалізації.

Наразі створено планувальну концепцію приміщення ЦНАП. А саме: розроблено рішення інтер’єру офісу, представлено дизайн устаткування та низку графічних символів. Триває робота над розробкою логотипу. Для полегшення орієнтування громадян у самому офісі розробляються інформативно-пошукові брошури.

Проект дуже цікавий і на перший погляд завдання видалось не надто складним, але коли взялись до роботи, то виникли певні труднощі. Ми як архітектори-містобудівельники, ніколи так детально не підходили до планування інтер'єрів. Не зважаючи на це, результатом задоволені та готові до наступних спільних проектів.

лідер групи Следзь Кирило

Нагадаємо, що у Львові функціонує центральний ЦНАП у приміщенні міської ради, а також 6 його територіальних підрозділів у кожному з районів міста.

Наше бачення таке: усі можливі послуги влади повинні надаватися у єдиній будівлі з відкритими зонами для прийому громадян, адаптованій під усі категорії відвідувачів, з комфортними місцями для очікування, з можливістю отримати супутні послуги тощо. Оскільки станом на сьогодні приміщення ЦНАПів у районах практично не пристосовані до обслуговування великої кількості відвідувачів та не відповідають вимогам сучасності щодо облаштування таких сервісних центрів, ми вважаємо своїм обов’язком створити доступні та комфортні умови для мешканців, забезпечити якісний та ефективний діалог з владою, покращити якість спілкування, впровадити сервіси, які б дозволяли без зайвих зусиль та ресурсів вирішити проблему мешканця.

зазначила Валентина Бартошик, начальник Адміністративно-господарського управління ЛМР

Маючи якісну комунікаційну мережу, можна буде втричі скоротити термін вирішення питання.