12,5 тисяч мешканців Рясного звернулися до ЦНАП із питань соціального захисту

Мешканці мікрорайону Рясне вже понад рік отримують адміністративні послуги соціальної сфери ближче від дому: територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг, що на вул. Шевченка, 374, відвідало 12,5 тисяч осіб для вирішення питань соціального захисту, з них понад 6 тисяч — звернулися вже у 2019 році. Про це повідомили в департаменті адміністративних послуг міста.

Попит на різні типи послуг залежать від періоду року:

— під час опалювального сезону та перед його початком найпопулярнішою послугою є призначення субсидій;

— увесь літній період 2019 року 50% звернень громадян стосуються внесення даних про мешканців до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

Також у літній період мешканці звертаються за різними видами допомог: отримання державної допомоги сім’ям із дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам із інвалідністю з дитинства та дітям із інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям; соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; допомоги на догляд; компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги; компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом першої групи або особою, яка досягла 80 років; допомоги на поховання; одноразової матеріальної допомоги для мешканців м. Львова. Непоодинокі і звернення громадян із питань встановлення статусу внутрішньо-переміщеної особи.

Статистичні дані щодо послуг соціального захисту населення у територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова на вул. Шевченка, 374:

Кількість відвідувачів із питань соціального захисту населення у 2019 року

Січень

704

Лютий

703

Березень

629

Квітень

601

Травень

1054

Червень

401

Лютий

459

Серпень

1229