Тепер містянам буде простіше отримати необхідну довідку з реєстру територіальної громади

  • 22.05.2020, 12:21
  • 1124
  • Марія Демчина
Сьогодні виконавчий комітет Львова вніс зміни до рішення від 03.12.2018 № 1288. Це дозволить нотаріусам мати доступ до реєстру територіальної громади міста, а відтак, значно спростить мешканцям отримання довідки про реєстрацію місця проживання, коли вони, до прикладу, купують чи продають житло, оформляють спадщину тощо.

фото умовне, автор: Роман Балук

«До наших Центрів надання адміністративних послуг звертається велика кількість людей за довідками про реєстрацію місця проживання. До прикладу, коли вирішується питання оформлення спадщини, чи продаж-купівля житла, то ці питання вирішують з нотаріусом. Відповідно, є багато таких запитів. Тому розуміючи, що в нас є електронна база даних і нотаріуси можуть отримати необхідну їм інформацію самостійно, вирішили надати їм доступ до реєстру територіальної громади на підставі відповідного договору, щоб одразу на місці можна було сформувати відповідну довідку», — пояснила директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

Таке рішення дозволить зменшити навантаження на Центри надання адміністративних послуг Львова, адже в рік офіси надають близько 100 тисяч довідок про реєстрацію місця проживання.