ЦНАП

З 17 листопада для отримання адміністративної послуги львів’яни можуть звернутися в будь-який Центр надання адміністративних послуг міста Львова. Тепер є можливість звертатися з питаннями до управління економіки, управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин, управління екології, управління інженерного господарства, організаційного управління, відділу у справах дітей, архівного відділу.

З 17 листопада із заявою про отримання адміністративної послуги можна звернутися в будь-який Центр надання адміністративних послуг міста Львова. Відтепер заявники зможуть подавати заяви на отримання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є виконавчі органи міської ради, як в Центрі надання адміністративних послуг м. Львова, що на пл. Ринок, 1, так і в кожному територіальному підрозділі Центру, які знаходяться в приміщеннях районних адміністраціях. 

Мешканці міста можуть скористатися новою послугою – отримати консультації щодо порядку заповнень та реєстрації декларацій про початок проведення підготовчих робіт, початок проведення будівельних робіт та декларацій про готовність об’єктів до експлуатації. Щодня у приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Львова працюють консультанти Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області.

Центр надання адміністративних послуг м. Львова за два тижні роботи у новому приміщенні прийняв майже 2 тисячі відвідувачів. Майже 40% становили питання надання адміністративних послуг та видача результату адміністративної послуги. З питань отримання документів дозвільного характеру, які тепер можна отримати і в ЦНАП, звернулось 136 осіб.

Якісні послуги мешканцям міста Львова. Центр надання адміністративних послуг змінює графік роботи та запроваджує електронну систему керування чергою. Відтак, вже з 26 травня Центр працює у відремонтованому приміщенні, де для мешканців передбачено максимально комфортні умови. 

У Львівській міській раді запрацював єдиний пункт роботи з мешканцями. У «Єдиному вікні», яке приймає та реєструє звернення громадян, створили інформаційну довідку. Протягом тижня усіх мешканців, які відвідують відділ, зустрічають при вході консультанти, допомагають у вирішенні питання або скеровують до окремого спеціаліста. Така практика дозволяє зменшити черги та впорядкувати процес обслуговування відвідувачів в залі.