«Для мене робочі місця завжди є і будуть пріоритетом», - А.Садовий

  • 31.07.2015, 17:58
  • 994
  • Христина Процак
Львів підтримує місцевого товаровиробника. Сьогодні міський голова Львова Андрій Садовий відвідав ТДВ «Львівський Маяк». На підприємстві працює 202 особи, середня зарплата становить більше 3 тис грн.

Продукція, яка сьогодні виготовляється у Львові, дійсно має прекрасну якість, має прекрасний фасон і вона популярна у багатьох країнах світу – це Франція, Англія, Фінляндія. На жаль, львів’яни можуть за цим лише споглядати. Чому? Основний вал всієї продукції в Україну завозиться контрабандою, з цього не сплачуються податки, не створюються нові робочі місця. Фактично, контрабанда – це ще один бюджет держави, який ми недоотримуємо.

Якщо говорити про наше швейне підприємство, то насправді легка промисловість – це не легка промисловість, а важка, бо люди дуже багато працюють. Є багато проблем, бо нема якісної підготовки кадрів. Принцип, який колись був запроваджений, що профтехосвіта має бути під міністерством, вичерпав себе. Профтехосвіту треба передавати під опіку місцевого самоврядування. Бо можливо треба робити якийсь пільговий режим оподаткування, щоб люди менше платили за землю, а ці кошти інвестувати у підготовку фахівців, щоб на підприємство могли приходити люди, щоб збільшувати кількість працівників. Якщо держава вирішить питання з контрабандою, то продукцію можна виводити на внутрішній ринок, буде конкуренція.

Для мене робочі місця завжди є і будуть пріоритетом. Тому ми підемо на зустріч підприємству щодо оплати за землю, будемо зменшувати ці навантаження, бо це наш львівський товаровиробник, а від держави будемо вимагати зробити, щоб контрабанда не заїжджала в Україну, тоді будуть робочі місця і податки.

Андрій Садовий, міський голова Львова

Львівське швейне Товариство з додатковою відповідальністю «Львівський Маяк» – одне з провідних виробників одягу в Україні. Засноване підприємство в 1944 році на базі дрібних ательє. Елегантний одяг «Маяка» у Львові знаний давно і відомий в країні та за її межами. Основна діяльність підприємства – виготовлення верхнього жіночого та чоловічого одягу, як на внутрішній ринок, так і на експорт в країни Західної Європи. Це пальто, напівпальто, плащі, куртки, а також жіночих жакетів, штанів, спідниць, костюмів.

Ми сьогодні готові прийняти на роботу 50-100 швей, у нас є можливість забезпечити роботою і рівень заробітної плати на підприємстві піднімається. Ми за перше півріччя підняли зарплату на 37% і далі плануємо. У нас є можливість збільшувати зарплату, бо у нас є замовлення давальницької сировини від відомих фірм з-за кордону. Враховуючи те, що ми отримуємо валюту, ми маємо можливість збільшувати зарплату. Але нема швей, а ми могли б збільшити продуктивність, збільшити випуск продукції і відрахування у місцевий бюджет. Ми за півроку відрахували у місцевий бюджет 700 тис грн, а всіх податків сплатили 2,5 млн грн. Проблема номер один – нам не вистачає робочих рук.

Сьогодні криза і ринок погано працює, внутрішній ринок зупиняється, а конкурувати нам, коли ми сплачуємо усі податки і маємо таке велике навантаження на оренду, важко. Завозиться багато іноземної продукції нелегально. Якщо це зупиниться, тоді буде можливість  і конкурентність випускати таку гарну продукцію на внутрішній ринок.

директор підприємства Віктор Виговський

Робота підприємства організована в трьох напрямках: на умовах давальницької сировини, чистого експорту і випуску продукції на внутрішній ринок.

Підприємство використовує різноманітні види тканини: шерсть, поліестер, змішані тканини, штучне хутро, шкіру, бавовняні тканини.

Впродовж 20-ти років «Маяк» працює з провідними закордонними фірмами з Німеччини, Голландії, Великобританії, Франції, Польщі. Цьому сприяють вимушена елегантність сьогоднішніх моделей, новий стиль, висока якість та помірні ціни.

Висока якість продукції ТДВ «Львівський Маяк» забезпечується прогресивним високотехнологічним обладнанням світових фірм: «Джуккі», «Дюркопп», «Пфафф», «Штробель», «Каннегісер», «Гербер», «Ротонді, та інші.

Крім того, групою дизайнерів розробляються нові колекції одягу з врахуванням традицій, звичаїв регіону і особливостей фігури, як на внутрішній ринок, так і на експорт.