Львівські учні провели енергоаудит своєї школи

У львівській  спеціалізованій школі з поглибленим вивченням екології і права «Надія» відбувся відкритий урок, під час якого учні шостого класу провели енергоаудит шкільної будівлі. Також під час уроку відбувся театралізований судовий процес над злісним неплатником за комунальні послуги. Так закінчилася у Львові програма «Енергоефективні школи та студмістечка»  в рамках підзавдання «Зелені школи» проекту «Реформа міського теплозабезпечення в Україні», фінансованого USAID.

Як розповів координатор проекту Олег Гарасевич, уроки з основ теплозбереження відбуватимуться у даній школі і наступного року. «Уроки проходитимуть вже з початку опалювального сезону. І  у педагогів уже є досвід роботи, є відповідні підручники та посібники», – додав Олег Гарасевич.

Нагадаємо, 26 лютого у Львові вперше в Україні стартувала програма «Енергоефективні школи та студмістечка». Школу «Надія» було обрано однією з пілотних шкіл для впровадження навчальної програми для 6-х класів «Про  теплопостачання  та теплозбереження для  майбутнього споживача». В апробації програми беруть також участь школи Луцька, Вінниці, Краматорська і Євпаторії.

Довідка

Проект РМТ працює в Україні завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у співпраці з Міністерством житлово-комунального господарства та впроваджується компанією International Resources Group (IRG) за участю українських та міжнародних організацій.Серед партнерів Проекту – 35 міст України, яким надається допомога в проведенні енергоаудиту та аналізу стану систем теплопостачання, розробці муніципальних енергетичних планів, підготовці нормативно-правової бази та технічних специфікацій пристроїв обліку, впровадженні енергоефективних технологій та моніторингу результатів усіх впроваджених проектів. Крім цього, РМТ сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, асоціацій співвласників, а також житлових кооперативів. Така робота проводиться для покращення управління та підвищення фінансової відповідальності серед власників житла. Одночасно, в містах проходить інформаційна кампанія, основна мета якої - розповісти споживачам житлово-комунальних послуг, яким чином можна зберегти тепло використовуючи малозатратні методи збереження тепла в квартирах та під’їздах, бюджетних установах тощо.