Відвідувачі задоволені роботою Дозвільного офісу

  • 19.01.2011, 10:35
  • 1088
За результатами дослідження, яке проводив Центр вивчення громадської думки Інституту міста, три чверті відвідувачів задоволені роботою Дозвільного офісу. Опитування проводили у грудні 2010 року у приміщенні Дозвільного офісу.

Результати досліджень продемонстрували позитивну якість роботи Дозвільного офісу.  Більше половини відвідувачів (52,78%) задля отримання одного дозволу звертається до відповідного органу лише двічі – при здачі та отриманні пакету документів. Більшій половині респондентів (62,16%) не доводилось звертатися у дозвільні органи поза Єдиним Дозвільним центром. 75,68% респондентів не стикалися з випадками порушення термінів підготовки та видачі документів дозвільного характеру в Дозвільному офісі.

Відвідувачі задоволені просторово-інформаційними характеристиками приміщення, натомість респондентів менше влаштовує доступність та зручність місця розташування самого Дозвільного офісу, а також відсутність таблички з номером будинку на адміністративній споруді

керівник Центру вивчення громадської думки Інституту міста Мар’яна Малачівська.

Три чверті респондентів (70,27%) задоволені якістю інформації, яка представлена на стендах Дозвільного центру. У переважній більшості (81,08%) респонденти задоволені графіком роботи Дозвільного центру. Більше половини опитаних не зазначає проблем, що заважають ефективній  роботі Дозвільного офісу (56,76%).

Загальні рекомендації до організації роботи Дозвільного центру від опитаних відвідувачів виглядають так: видавати документи швидше, надавати більше інформації про роботу офісу, забезпечити можливість готувати документи на веб-сторінці, інформувати електронною поштою чи СМС про готовність документів

керівник Центру вивчення громадської думки Інституту міста Мар’яна Малачівська.

Планом реалізації стратегії конкурентоспроможності Львова на цей рік була передбачена розробка плану дій для спрощення адміністративних процедур. Дозвільному офісу разом з іншими фахівцями ЛМР вдалось скоротити терміни по 83 дозвільних процедурах. Позитивна оцінка роботи Дозвільного офісу, яку ми отримали в дослідженні, підтверджує правильність обраної стратегії. Цей процес направлений на спрощення роботи для підприємців міста та підвищення привабливості інвестиційного середовища, вже дає позитивні результати. Нові поради по поліпшенню роботи, які ми отримали від відвідувачів будуть обов’язково використані в Концепції покращення надання публічних послуг.

виконуючий обов’язки голови правління Інституту міста Олександр Кобзарєв.

Довідка

Дослідження проводилося методом  анкетного опитування «face to face» за анкетою, затвердженою наказом Держкомпідприємництва від 03.07.2009 № 114. Загальна кількість опитаних – 100 суб’єктів господарювання. Застосовувалася стихійна вибірка.