За 2010 рік на «Гарячу лінію» 15-80 надійшло понад 173 тисячі звернень

  • 02.02.2011, 09:52
  • 824
Львів’яни оцінили можливість вирішення своїх питань телефоном. Про це свідчать статистичні дані щодо звернень львів’ян на "Гарячу лінію міста". Так, за 2010 рік на "Гарячу лінію міста" 15-80 надійшло 173 283 звернень громадян, що на 33% більше, ніж 2009 року. З загальної кількості дзвінків 23903 звернення стосувалися різних аварійних ситуацій.

Найбільшу частку звернень від загальної їх кількості, які надійшли на "Гарячу лінію" становлять питання житлового господарства,  звернення щодо витоків та водопостачання, питання щодо відновлення благоустрою та роботи ліфтів.

керівник адміністративно-господарського управління

Валентина Бартошик.

Рік тому ми зробили вагомий крок - змінили філософію диспетчерської служби міста. Тоді було збільшено кількість консультантів, запроваджено перевірку вирішення проблем мешканців та роботу з електронними зверненнями. Наш принцип роботи - "влада для мешканців", і люди це відчувають. А велика кількість звернень – краще підтвердження цього.

міський голова Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, "Гаряча лінія міста" – міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію. Така служба не тільки надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми. З кінця квітня запроваджено систему зворотного зв'язку з мешканцями, суть якої проста: працівники щовечора проводять обдзвін мешканців, які зверталися на «Гарячу лінію міста» і перевіряють, чи вирішена проблема. Номер "Гарячої лінії міста" - 15-80 або 2975-911.