«98% львів’ян, які телефонують на «Гарячу лінію», мають оперативний контакт», - А. Садовий

З початку 2018 року «Гаряча лінія» Львова прийняла 49 тис. дзвінків від мешканців. Як зауважив міський голова Львова Андрій Садовий, кол-центр має унікальні показники щодо опрацювання дзвінків. Зараз 98% львів’ян, які телефонують на «Гарячу лінію», чекають на з’єднання з оператором до 10 секунд.

«Ми маємо унікальні показники щодо опрацювання дзвінків. 98% львів’ян, які телефонують на «Гарячу лінію», мають оперативний контакт і оперативне звернення. Ще 2% людей не витримують очікування. Це дуже гарний світовий рівень», - сказав мер Львова Андрій Садовий.

Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, за останній тиждень є збільшення звернень від мешканців, та краща динаміка виконання цих звернень – практично всі звернення опрацьовані.

Щодо топ-20 питань, то найбільше за останній тиждень мешканці зверталися щодо питань електропостачання, гарячих батарей у будинках, ліфтів. Зменшилась кількість звернень щодо неналежної поведінки водіїв у громадському транспорті.

Зазначимо, що зараз до Facebook-сторінки «Гарячої лінії» міста долучилися вже понад 9 тис. користувачів. Зі слів Валентини Бартошик, Facebook-сторінку читають також мешканці з інших країн. Зокрема, серед топ-10 країн, які читають сторінку, є Україна, Польща, США, Росія, Італія, Німеччина, Іспанія, Канада, Чехія, Великобританія. Найбільш активні міста – Львів, Київ, Тернопіль, Варшава.

Мер Львова зауважив, що Facebook-сторінка «Гарячої лінії» міста дала можливість активно реагувати на різні події, зокрема й на неправдиву інформацію, яку поширювали певні інтернет-сторінки.

Нагадаємо, що дізнатись про поточний стан планових чи аварійних робіт в місті можна на сторінці 1580.lviv.ua. Сама ж «Гаряча лінія міста» 15-80 працює цілодобово, і на неї можна телефонувати з мобільного (безкоштовно для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл», «Київстар»).