Усіх львів’ян закликають звертатися на «Гарячу лінію міста Львова»

Уже понад 10 років львів’яни мають змогу в будь-який час доби звертатися на «Гарячу лінію міста Львова» та отримувати оперативну і кваліфіковану допомогу, консультації щодо роботи міських служб. За останній місяць — з 4 серпня до 4 вересня, «Гаряча лінія» прийняла від мешканців майже 10 тисяч звернень. На цьому наголосила директор міського департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

Так, за останній місяць найчастіше львів’яни зверталися на «Гарячу лінію міста ЛЬвова» щодо несправностей ліфтів у житлових будинках, щодо аварійних ситуацій з системою електропостачання у житловому будинку, порушення графіку руху громадського транспорту, а також відсутності подачі холодної води у житлових будинках.

На «Гарячій лінії міста Львова» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії міста Львова».

Додамо, що торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Lifecell» та «Київстар». Також цього року «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно. Окрім цього, для «Гарячої лінії» встановили мобільний додаток.