Facebook-групою «Гаряча лінія міста Львова» зараз користуються понад 31 тисяча містян

За останні сім місяців до Facebook-групи «Гаряча лінія міста Львова» долучились уже понад 31 тисяча учасників. Здебільшого це активні львів’яни, які надсилають звернення та обговорюють важливі для міста питання. Як зазначають у відділі «Гаряча лінія міста Львова», Facebook-група стала унікальною можливістю якісної комунікації мешканців і влади, адже місто завжди оперативно реагує на питання, які турбують львів’ян.

«Ми не ставимо собі за мету замінити Facebook-групою функцію самого кол-центру чи мобільного додатку Гарячої лінії, але все ж група опрацьовує щомісяця, фактично, онлайн, близько однієї тисячі звернень. Завдяки цій групі мешканець отримує достовірну інформацію щодо свого звернення, може публічно контролювати його виконання та висловлювати свої побажання виконавцям», — зазначає Віра Фрис, керівник відділу «Гаряча лінія міста Львова».

Зазначимо, що найчастіше львів’яни звертаються на Facebook-групу «Гарячої лінії міста Львова» з такими питаннями, як порушення графіку руху громадського транспорту та технічний стан транспорту; ремонт дорожнього покриття та тротуарів; прибирання вулиць та парків, обрізка дерев.

На «Гарячій лінії міста» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного).