Підсумки 2018 року: відкрита влада

Портал відкритих даних, спілкування з мешканцями через чат-бот, геопортал Львова, Панель міста та ін.: подаємо короткі підсумки реалізованого у Львові впродовж 2018 року.

Громадський бюджет

На «Громадський бюджет» львів'яни подали 159 проектів. Проголосувало 68 285 осіб, які віддали 106 100 голосів. У 2019 році буде реалізовано 54 проекти на загальну суму 38,198 млн грн: 6 великих — на суму 15,5 млн грн та 48 малих — на суму 22,678 млн грн.

Портал відкритих даних

На Порталі можна переглянути понад 600 наборів відкритих даних у різних форматах. Можна ознайомитись із фінансовою звітністю ЛКП, інформацією про бюджет міста, реєстрами нормативних документів, переліком договорів оренди на комунальну власність, реєстром містобудівних умов та обмежень, реєстром дозволів на літні майданчики, результатами поіменних голосувань депутатів ради, переліками різноманітних установ, закладів торгівлі, інформацією про їхнє розташування, графік роботи, контактні дані тощо. Щомісяця Портал відвідує близько 1400 унікальних користувачів (15 тис унікальних користувачів протягом року). Запущена оновлена версія Порталу відкритих даних Львова.

Спілкування з мешканцями через чат-бот

@LvivCityHelper — це швидкий, легкий та зрозумілий доступ до публічної інформації міста 24/7. Так Львівська міська рада взаємодіє із мешканцями «так, там і тоді», коли зручно власне львів’янам, адже все, що потрібно — це зайти у месенджер. У переліку наборів відкритих даних, на основі яких працює @LvivCityHelper: 1) структура Львівської міської ради; 2) території обслуговування шкіл; 3) перелік закладів дошкільної та шкільної освіти; 4) титульні списки (розпорядники коштів — районні адміністрації, управління освіти, управління молоді та спорту); 5) реєстр дозволів, містобудівні умови та обмеження. У планах команди щодо розвитку проекту — розгорнути чат-бота у Facebook месенджері та додати набори даних про житлові будинки міста, бюджет закладів освіти, комунальне майно, графік руху громадського транспорту тощо.

Панель міста

На сайті «Панель міста: портал відкритих даних» оновлені показники про різні сфери життя міста. Можна переглянути планові показники щодо бюджету міста на 2018 рік. Започаткований розділ «Публікації», де можна ознайомитись з аналітикою щодо приміської маятникової міграції до Львова (скільки людей щодня приїжджає до Львова з території 50 км навколо міста). Протягом року сайт відвідало понад 2 тис унікальних користувачів.

Геопортал Львова

Тепер на карті можна переглянути всі об’єкти в місті, де заплановані та частково реалізовані проекти за кошти бюджету розвитку. Протягом року була актуалізована інформація по інших тематичних картах на сайті. Сайт відвідало понад 6 тис унікальних користувачів.

Особистий кабінет мешканця.

«Портал мешканця Львова» об’єднає більше 250 послуг і сервісів, які дозволять зручно та швидко вирішувати адміністративні, комунальні й інші питання містянина в електронному режимі. Серед послуг, наприклад: реєстрація місця проживання, реєстрація фізичної особи підприємця, приватизація, присвоєння поштових адрес, видача довідок, надання дозволів, реєстрація декларацій тощо. Портал також передбачатиме можливість онлайн-звернень до посадовців та подальше відслідковування статусу електронних пропозицій і скарг.

Всі послуги — в одному центрі

В кожному районі Львова діє Центр надання адміністративних послуг, тривають роботи зі створення офісів в смт. Рудно, смт. Брюховичі та м. Винники. У ЦНАП на пл. Ринок, 1 створено дитячу кімнату, запроваджено сервіс для людей з вадами слуху. Загалом ЦНАПи надають 270 адміністративних послуг, є доступними і комфортними для людей з інвалідністю та відвідувачів з дітьми.

Модернізована «Гаряча лінія міста»

Встановлено мобільний додаток Гарячої лінії «1580 Львів», е-mail та sms-розсилку, запроваджено автододзвін до мешканців. Щомісяця Гаряча лінія отримує 21 тис. дзвінків та 10 тис звернень. Створено Facebook-групу Гарячої лінії, яка уже має 38 тис учасників, та: понад 7 тис звернень, 120 тис коментарів та 270 тис реакцій мешканців. Діє портал 15−80, короткий номер 1580 доступний з мобільного.

«Прозорий офіс»

У Личаківському районі Львова запрацював оновлений відділ соціального захисту за моделлю центру надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс». Його відкрили на базі Личаківської районної адміністрації на вул. К. Левицького, 67.

Е-петиції

Мешканці можуть реєструвати свої звернення, пропозиції та вимоги до посадовців і депутатів міськради. Цього року в Львові на платформі e-dem.in.ua подано більш, ніж 170 електронних петицій. З них 19 петицій назбирали необхідних 500 електронних підписів. Ідентифікація особи здійснюється через систему BankID.

Роботу молоді

В рамках програми «Перший кар’єрний крок», близько 400 осіб пройшли стажування у міській раді, з них 35% працевлаштовані. Стажери були волонтерами 21 події в місті. Реалізовано чимало проектів для молоді, заходів у форматі TED. Зараз готують масштабний загальноміський проект протидії булінгу.