Управління контролю та аудиту виявило завищення вартості робіт підрядників на суму 2,5 млн грн

  • 12.11.2008, 02:00
  • 1672
  • Андрій Яремко
З початку року управління контролю та аудиту Львівської міської ради перевірило та погодило проектно — кошторисну документацію на 1691 об’єкт. За результатами перевірки встановлено завищення вартості робіт на суму 2456 тис. гривень, що дало можливість запобігти необґрунтованим витратам бюджетних коштів та скерувати їх на виконання додаткових обсягів робіт.

Крім того працівники управління виїжджають безпосередньо на об’єкти під час ремонтів, щоб перевірити якість виконання. «Порівняно з минулим роком, наші підрядні організації покращили якість виконання робіт, адже знають, що їхню роботу контролюють. Проте до роботи частини підрядників ми маємо зауваження. Якщо підрядник виконав роботи неякісно, ми змушуємо його виправити недопрацювання і наступного року, вибираючи виконавця, не заключатимемо з такими угод», —повідомила начальник управління контролю та аудиту Іванна Юрейко.

Управління контролю і аудиту перевіряє достовірність інвесторської кошторисної документації будівництва об’єктів для визначення розміру інвестиційного внеску на розвиток соціальної інфраструктури Львова. За результатами перевірок 209 об’єктів донараховано 122 007 тис. гривень. З донарахованої суми на бюджетні рахунки міста додатково надійшла сума 6 100,4 тис. гривень. Крім цього здійснюється перевірка достовірності вартості об’єктів самочинного будівництва для визначення суми коштів до цільового фонду розвитку соціальної інфраструктури міста. Від початку року було розглянуто 428 об’єктів самочинного будівництва. В результаті перевірки вартість самочинно здійсненого будівництва збільшено на 2 995,2 тис. гривень.