У Львівській міській раді працює програма «таємний клієнт»

Управління внутрішньої політики запровадило програму «таємний клієнт». Суть цієї програми полягає у внутрішньому моніторингу роботи районних адміністрацій та ЛКП міста. За допомогою волонтерів проведено обстеження у приміщеннях усіх районних адміністрацій та ЛКП. За результатами кожної перевірки «Адміністрація міського голови» підготувала звіт з фотоматеріалами. Серед зафіксованих порушень - відсутність інформації на спеціальних дошках, неналежно облаштовані туалетні кімнати, недостатня кількість стільців для відвідувачів тощо. Міський голова Андрій Садовий дав доручення головам районних адміністрацій терміново до 1 травня виправити ситуацію.

«Не йде мова про щось надзвичайне. Ми лише дивимося на роботу наших структурних підрозділів як пересічні мешканці, а не як посадовці. Наші волонтери звертають увагу на освітлення коридорів, місця для очікування, інформаційні дошки та ін. Ці речі дуже важливі, адже ми не зможемо навести порядок у мікрорайонах міста, коли у коридорах органів влади лад не наведено. Зараз керівники районних адміністрацій виправляють цю ситуацію», - зазначила керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

Група волонтерів, яка працює з управлінням внутрішньої політики, провела дослідження також у всіх ЛКП міста. Вони звертали увагу на стиль спілкування з мешканцями, проводили опитування серед відвідувачів ЛКП щодо якості консультацій та обслуговування. За результатами цієї роботи сформована електронна картка на кожне ЛКП з фотофіксацією існуючого стану.

«Це перший погляд простих громадян, пересічних мешканців на сформовану модель функціонування системи районних адміністрацій та ЛКП. Результати нас трішки потішили, та більше засмутили. Я переконаний, що системний підхід до незалежного аудиту дасть реальні результати вже в недалекій перспективі», - зазначив координатор проекту Олег Пилипенко.