«Єдине вікно» Львівської міської ради реформують у Центр обслуговування мешканців

У «єдиному вікні» Львівської міської ради проводять зміни для покращення обслуговування мешканців. У цьому працівникам міської ради допомагають самі відвідувачі. Незабаром «єдине вікно» стане повноцінним центром обслуговування мешканців. У квітні у відділі адміністративних послуг розпочали проводити візуальні зміни. У вестибюлі відділу встановили міський телефонний зв'язок для відвідувачів, перенесли сенсорний екран, з якого можна довідатися про адміністративні послуги та інформацію про роботу Львівської міської ради. Також облаштували куток очікування для відвідувачів. Залишити свої побажання чи відгуки мешканці можуть у скриньці пропозицій або безпосередньо волонтерам чи працівникам. Для вивчення громадської думки про якість обслуговування серед відвідувачів проводять соціологічне опитування.

Мешканцям, які приходять у відділ, пропонують анонімно заповнити анкети і відповісти на запитання про доступність і точність інформації, ввічливість та доброзичливість працівників, чистоту приміщення, проблеми, які виникають при зверненні та інше.

«Одним із важливим напрямів у роботі відділу є налагодження діалогу між мешканцями та міськими посадовцями. Окрім прийому звернень громадян, ми розпочинаємо масштабну інформаційно-роз’яснювальну кампанію, спрямовану на зменшення проблемних питань мешканців», – повідомила начальник відділу адміністративних послуг Львівської міської ради Леоніда Кулинич.

Зміни у центрі обслуговування мешканців допомагає впроваджувати управління внутрішньої політики.

«Прийшовши у міську раду, мешканці найчастіше першими зустрічають посадовців з "єдиного вікна". Саме тут вони мають отримати усю необхідну їм інформацію та першу допомогу у вирішенні їхньої проблеми. Протягом останніх місяців ми вивчали, як працюють такі центри у інших містах, і запозичували позитивний досвід. Перший етап реформування - це візуальні зміни, наступним буде зміна самої логістики роботи цього відділу», - зазначила керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

У «єдиному вікні» Львівської міської ради мешканцям допоможуть написати заяву, ознайомлять з переліком документів, які необхідно долучити до заяви, нададуть консультацію з усіх питань, віднесених до компетенції міської ради. Працює «Єдине вікно» з 8.00 години. Телефон інформаційної довідки - 297 57 95.