Посадовців міської ради вчать правильно спілкуватися з мешканцями

Для працівників адміністративно-господарського управління Львівської міської ради проводять семінари щодо правильного спілкування з мешканцями. Саме ці посадовці найбільше комунікують з львів’янами, адже до складу адміністративно-господарського управління входить «єдине вікно» та диспетчерська служба. З метою підвищення рівня обслуговування мешканців для працівників відділу проводять професійні тренінги. Перший такий семінар відбувся минулого тижня на тему професійного обслуговування мешканців: стандарти поведінки під час спілкування з людьми, культура спілкування, вміння уникати конфліктів, реагування на критику.

До «Єдиного вікна» львів’яни звертаються найчастіше. Середня статистика -близько 200 звернень в день. Тому є дуже важливо, щоб працівники дотримувалися високих стандартів обслуговування мешканців: завжди були готовими допомогти та надати кваліфіковану інформацію.

«У цій роботі дуже важлива культура спілкування, ввічливість. Під час навчання працівники також отримують інформацію, як захистити себе від агресії та подолати втому. Окрім того, зараз у Львівській міській раді триває процес впровадження системи ISO, основна суть якого – покращити надання послуг львів’янам та запровадити ставлення посадовців до мешканців як до клієнтів. Наприкінці червня буде проведено ще два великі семінари по роботі з мешканцями і по вимогах системи якості ISO», – розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

Якщо львів’яни стануть свідком некоректного ставлення з боку посадовців чи працівників комунальних підприємств, про це можна повідомити на «гарячу лінію» міського голови за номером 297-59-99.