Усі корисні телефони - в одному буклеті для львів’ян

  • 19.06.2009, 14:10
  • 2842
Львівська міська рада виготовила перші інформаційні буклети в рамках проекту «Е-урядування: відкрита влада для мешканців Львова». У буклетах мешканці зможуть знайти телефони комунальних та соціальних служб міста. Управління внутрішньої політики в рамках проекту із запровадження електронного урядування виготовило перші інформаційні буклети. Ці інформаційні матеріали роздаватимуть львів’янам у центрі обслуговування мешканців в Ратуші, у районних адміністраціях, районних відділах соціального захисту.

"Через декілька років молоді львів’яни вже не захочуть носити заяви у "єдине вікно". Їхньою потребою буде можливість подачі звернення через Інтернет, тож ми вже працюємо над вимогами, які постануть за рік-другий. Але ми також не забуваємо, що зараз далеко не всі мешканці мають доступ до Інтернету, тому на цьому етапі важлива наявність і друкованої інформації», - розповіла керівник управління внутрішньої політики Львівської міської ради Наталя Міхнова.

Буклет «Довідка для городянину» надрукували тиражем 5000 примірників. Проект здійснено за фінансової підтримки Фонду стратегічних програм Уряду Великої Британії.

Також у міській раді розробляють інформаційний каталог вирішення проблем для мешканців. В каталозі львів’яни зможуть отримати детальну інформацію про написання відповідних заяв, отримати інформацію про закони, рішення щодо житлових та соціальних питань. Ці каталоги надрукують вже до кінця літа, а розміщуватимуться у районних адміністраціях та ЛКП.

Довідка

«Електронне урядування – відкрита влада мешканцям Львова» - це проект із модернізації роботи міської ради за допомогою ІТ-технологій. Проект дозволить реалізувати різні сценарії ефективної взаємодії мешканців та мерії. Наприклад, подавши документи у міську раду, мешканець отримує відповідний номер, за яким через сайт міської ради він зможе відслідкувати, хто розглядає його звернення і коли має надійти відповідь. Також мерія планує запровадити он-лайн-консультування мешканців та можливість подання звернення через Інтернет. Це допоможе набагато швидше опрацьовувати запити та звернення і зробить взаємини міськради та мешканців набагато прозорішими.

Проект має декілька ключових точок: 1) створення внутрішнього порталу Львівської міської ради; 2) запровадження електронного документообігу, який забезпечить ефективність роботи посадовців та швидке опрацювання документів; 3) створення якісного центру обслуговування мешканців за європейськими стандартами; 4) запровадження якісної роботи дзвінкового центру, який забезпечить швидке реагування на телефонні скарги мешканців у режимі 24/7.