Державних службовців навчатимуть працювати у сфері інформаційних технологій

  • 09.06.2010, 14:37
  • 995
У Львівському національному університеті імені Івана Франка відкрили «Центр підвищення кваліфікації державних службовців». Відкриття відбулось за підтримки проекту ТЕМПУС Європейської комісії освіти та культури. Учасниками проекту є 4 європейські та 3 українські університети.

Сьогодні у приміщенні головного корпусу Львівського національного університету ім. І. Франка відбулось урочисте відкриття Центру. Як розповіли координатори проекту, було закуплено комп'ютери для проведення навчання у сфері інформаційних технологій.

«Цей клас має подвійне значення. Тут будуть навчатись як студенти, так і державні службовці. Вони набудуть навичок у роботі з інформаційними системами та базами даних», - зазначив декан факультету прикладної математики  та інформатики ЛНУ ім. І. Франка Ярема Савула.

«Перший такий центр відкрито у Сумах, сьогодні – у Львові. Електронне урядування дуже актуальне в наш час. За кордоном на цю тематику проводяться багато тренінгів, навчань, семінарів. Ідея цих центрів - це один із аспектів євроінтеграції.», - зауважив координатор проекту ТЕМПУС в Україні Сергій Чернишенко.

Довідка

ТЕМПУС - це програма зовнішньої допомоги Європейського Союзу. Її мета – сприяти модернізації системи вищої освіти у країнах-партнерах ЄС через активізацію співробітництва між вищими навчальними закладами ЄС та країн-партнерів. Програма ТЕМПУС надає фінансування з метою заохочення взаємодії та збалансованого співробітництва між вищими навчальним закладами у країнах-партнерах та в Європейському Союзі. Програма щорічна, надання грантів здійснюється на основі багаторівневої оцінки поданих у встановленому форматі заявок.

Україна приєдналася до програми ТЕМПУС у 1993 році.  На той період, програма мала спрямованість на удосконалення управління закладами освіти, оновлення або розробку нових навчальних програм та підвищення кваліфікації викладачів. За цей час українські університети продемонстрували відданість реформам та стійкий інтерес до розвитку освітньої галузі, до запровадження новітніх підходів в освіті.