У Львові пройшов Міжнародний фестиваль «Леополіс Гран-прі»

  • 08.05.2012, 15:47
  • 1160
  • Андрій Яремко

На історичній трасі «Львівський трикутник» змагалися ретро-автомобілі у 4 номінаціях. У класі авто до 1945 року (головна нагорода) переміг Мирослав Поповіч (Польша. м. Стальова Воля. Авто Фіат -508).

Кращий час серед українських екіпажів у представників Дніпропетровська Михайло Прудніков (авто «Меркурій»). Великий жіночий Кубок у львів’янки Оксани Денис (Запорожець ЗАЗ-965). У Національному класі Кубок п’ятиразового чемпіона України з ралі Василя Ростоцького виборов також львівський екіпаж Василь Шевченко-Назарій Бідник. Кубок за найкраще реставрований автомобіль дістався Петру Могільнікову ГАЗ-21 («Волга»).

Усього у фестивалі прийняло участь 66 автомобілів (38 закордонних). Вперше на змагання до України приїхали автомобілі, яким понад 100 років, та автомобілі, які приймали участь у історичних довоєнних автоперегонах…

У Конкурсі екскурсійний квест перемогла київська команда «Легенд Кар» Володимира Олешко. Костюмований конкурс Елеганції для екіпажів виграв автомобіль  «Паккард -733» 1930 року випуску Ришарда Гаргуля (м. Краків).

У конкурсі глядацьких симпатій (нагорода мера Львова - срібна пам’ятна медаль) переміг екіпаж авто Рамблер 1903 року – Марек і Халіна Санковскі.

В рамках фестивалю «Леополіс Гран-прі» відбувся ряд культурних та доброчинних акцій. У  ангарі колишніх вагоноремонтних майстернях трамвайного  депо відбулася доброчинна вечірка зі збору кроштів для реставрації даху та освітлення приміщення під Музей історії техніки.

На фасаді будинку на місті старту історичних автоперегонів на трасі «Львівський трикутник» відбулося урочисте відкриття відреставрованої меморіальної дошки переможцям довоєнних Гран-прі Львова.  До 80-річчя перегонів відбулося спец погашення тематичної ювілейної марки та конверту.

{gallery stories/2012/fotoreports/05_traven/retro|Фоторепортаж}

Фото: Євген Кравс