Мер Львова зустрівся з активними дописувачами «Гарячої лінії міста Львова»

Відкритість та публічність — пріоритети роботи міської влади Львова. Для якісної комунікації з мешканцями міста була створена окрема сторінка у соціальній мережі «Гаряча лінія міста Львова». Сьогодні з найактивнішими її дописувачами зустрівся міський голова Львова. Андрій Садовий подякував мешканцям та громадським активістам за допомогу владі у наведенні порядку в місті. Також мер вручив найбільш активним дописувачам подяки та грошові винагороди в сумі 5 тис грн.

«Ви займаєте достатньо активну позицію громадянина. І кількість ваших звернень на «Гарячу лінію» нас надихає робити дуже багато добрих справ. Насправді ви робите цю роботу, яку дуже часто роблю і я — коли їду по місту і бачу, що щось не так, то телефоную, фотографую і кажу про це. Так є — немає жодного міста у світі, де були б вирішені всі проблеми. Тому вони щоразу з’являються, і їх треба вирішувати, треба шукати нових хороших людей на роботу.

В нас зараз така цікава ситуація в місті, коли управління транспорту очолив активіст велоруху. На керівника управління архітектури, поки не відбулося конкурсу, буде призначено пана Коломійця — молодого архітектора, на керівника управління екології також буде оголошено конкурс. І поки будемо шукати людину, попрошу пані Сладкову, щоб вона його очолила. Ці молоді, класні і адекватні люди дадуть драйв для міста, але без вас це буде важко робити. Тому хочу подякувати вам і вшанувати вас подяками від імені громади міста Львова", — зазначив Андрій Садовий, міський голова Львова.

Відтак, за активну життєву позицію у відстоюванні громадських інтересів мешканців міста Львова подяками відзначені: Олег Цюпка, Сергій Літневський, Володимир Раздумін, Олександр Королюк, Олексій Швед, Мирослав Голяк, Марія Борис та Юрій Коберник.

До слова, перед зустріччю з міським головою, для активістів провели екскурсію відділом «Гаряча лінія» міста, ознайомили з роботою операторів кол-центру та інтерактивними інструментами, які фахівці використовують у своїй роботі.

Практика відзначення та спілкування з найактивнішими мешканцями Львова, які регулярно звертаються на «Гарячу лінію міста» для вирішення проблемних питань, а також учасниками групи у Facebook «Гаряча лінія міста Львова», які є активними дописувачами групи, стане в мерії традиційною.

Роль і місія цих людей вкрай важлива, адже своєю громадською діяльністю вони допомагають місту розвиватися і ставати кращим.

Львівська міська рада розвиває сервіси комунікації з львів’янами через 1580. Зараз містяни мають змогу скористатися мобільним додатком «1580 Львів», оновленим порталом 1580.lviv.ua, а також сторінкою Гарячої лінії міста у мережі Фейсбук. Також із літа запрацювало нове IVR-меню для багатоканального номеру контакт-центру 1580.

«З лютого 2018 року мешканці мають можливість отримати корисну для них інформацію та залишити звернення у Фейсбук-групі «Гаряча лінія міста Львова». Ключовою метою створення цієї групи було бажання досягти більшої прозорості та публічної звітності в роботі служб міста та забезпечити ще більшу оперативність та якість в роботі із зверненнями.

За допомогою оператора, діалог виконавця з мешканцем відбувається в соціальній мережі — у відкритому для міста та світу доступі. Мешканці можуть не лише отримати об’єктивну інформацію чи звіт про виконання робіт, але й активно обговорити те чи інше питання в коментарях. Це у свою чергу, нерідко допомагає виконавцю покращити свою роботу, а мешканцю отримати надійну інформацію з перших рук, через що кількість фейків та спекуляцій в соцмережах та місцевих ЗМІ впродовж останніх півтора років суттєво скоротилась. Щотижня до групи долучається близько півтисячі нових учасників, що свідчить про її затребуваність та своєчасність. Подібна платформа в соцмережі на сьогодні єдина в Україні", — прокоментував Євген Бойко, директор департаменту «Адміністрація міського голови».

Так, 10 травня 2018 року департамент адміністративних послуг ЛМР запустив новий інноваційний проект для міста — мобільний додаток «1580 Львів» для смартфонів з операційною системою Android. З допомогою цієї програми, користувач додатку може подати не лише звернення з прикріпленими фото, але й отримувати інформацію про проведення робіт в його районі міста.

«Робота додатку та його наповнення вдосконалюється й доповнюється щодня. Рекомендуємо завантажити додаток з Play Market або за посиланням https://goo.gl/ecdhP8 для смартфонів з операційною системою Android, зареєструватись та користуватись ним, за потреби звернутись на 1580 до служб міста. Із початку 2019 року через мобільний додаток Гарячої лінії міста „1580 Львів“ мешканці зареєстрували понад 5200 звернень. Для порівняння, у 2018 році мешканці подали загалом 2638 звернень», — повідомили на Гарячій лінії міста.

Відтак, до кінця 2019 року планують запустити версію мобільного додатку «1580 Львів» для смартфонів з операційною системою iOS.

Окрім того, мешканці активно користуються іншим сервісом самообслуговування Гарячої лінії міста — порталом 1580.lviv.ua. Із лютого 2019 року містяни мають змогу скористатися перевагами оновленого порталу: створити особистий кабінет на порталі 1580.lviv.ua; надіслати звернення, не телефонуючи до контакт-центру 1580; самостійно здійснювати контроль та стежити за станом виконання робіт за зверненнями через особистий кабінет.

Слід зазначити, що з початку 2019 року на порталі 1580.lviv.ua мешканці Львова зареєстрували 797 звернень.

Також мешканні активно долучаються до сторінки Гарячої лінії міста у мережі Фейсбук https://www.facebook.com/groups/hotline.lviv/. Так, за перше півріччя 2019 року долучились 15220 дописувачів. Зараз група «Гаряча лінія міста» у мережі Фейсбук нараховує близько 60 тис учасників (щотижня до групи долучаються до 500 учасників).

«Один із пріоритетів для команди 1580 — це автоматизація та підвищення доступності інструментів комунікації мешканців зі службами міста. Із червня 2019 року запрацювало нове IVR-меню для багатоканального номеру контакт-центру 1580 — відтепер мешканці, обравши відповідну категорію в IVR-меню, можуть: обрати тип звернення; дізнатись стан виконання своїх попередніх звернень; прослухати детальну інформацію про ремонтні роботи по місту; ознайомитись з сервісами самообслуговування 1580. Гаряча лінія міста надалі планує працювати над підвищенням доступності інформаційних сервісів Львівської міської ради для львів’ян», — акцентували в департаменті адміністративних послуг ЛМР.