Для львів’ян створюють Єдиний центр обслуговування в сфері соціального захисту

Для львів’ян створюють Єдиний центр обслуговування в сфері соціального захисту. Проект реалізують в рамках програми «Єдиний центр обслуговування мешканців». Мета проекту - підвищення якості обслуговування клієнтів управління соціального захисту Львівської міської ради шляхом спрощення процесу звернень та одержання соціальних послуг громадянами Львова.

Вже зараз у Франківському відділі управління соціального захисту Львівської міської ради створено і введено в дію механізм обслуговування мешканців за принципом «Єдина приймальня». В приймальні приймають різнотипні звернення львів’ян у сфері соціального захисту, які в подальшому надходять до спеціалістів управління з профільних питань для їх опрацювання.

В рамках міжнародної співпраці програми Logo East II Львівська міська рада та муніципалітет м. Делфт (Нідерланди), реалізовують двосторонній проект «Єдиний центр обслуговування громадян в сфері соціального захисту».

Також управлінням розроблено сайт «Львів соціальний», в якому міститься корисна необхідна інформація щодо соціального захисту, наразі сайт працює в тестовому режимі. (www.city-adm.lviv.ua/lvivsocialnyj)

В рамках реалізації проекту в листопаді 2008 відбувся робочий візит 4-ох представників управління до Нідерландів, метою якого було ознайомлення на практиці обслуговування громадян.

На початку квітня 2009 р. у Львові нідерландські експерти провели навчальний семінар для працівників управління, які залученні до процесу адаптації європейської моделі надання послуг управління мешканцям нашого міста, також паралельно оцінювали проміжні результати роботи над проектом.

Наступним етапом в реалізації проекту була робоча поїздка експертної групи від управління соціального захисту, у складі 4 осіб, до м. Делфт (Нідерланди), що тривала з 14 по 18 червня цього року.

Метою візиту є участь у спеціалізованому навчанні працівників управління, моніторинг впровадження нідерландської концепції у Львові та вибір оптимальної моделі її адаптації в наших умовах, модернізація існуючих процесів у роботі «Єдиної приймальні».

Завершення проекту заплановано на жовтень 2009 р. До цього часу необхідно: сформувати механізм роботи з мешканцями в «Єдиній приймальні» Франківського відділу управління соціального захисту, забезпечити роботу сайту «Львів соціальний», також розробити методичні рекомендації по обслуговуванню громадян, та анкету для мешканців із методом визначення ступеня задоволеності якістю обслуговування.