А. Садовий: «Принцип прозорого вікна потрібно запровадити в усіх установах міста»

  • 15.10.2010, 14:21
  • 1152
Якісні послуги для всіх львів’ян. Сьогодні міський голова з робочим візитом відвідав Залізничний відділ соціального захисту, де саме завершили комплексну реконструкцію приміщень і запровадження європейської системи прозорості процесів.

«Тут, у Залізничному соцзахисті, Ви бачите наскільки змінилась ситуація в самому районі, наскільки все є прозоро, немає  жодних черг. Всі мешканці, які звертаються за допомогою, за субсидією, вчасно її отримують. Також хотілось би звернути увагу на ті умови, в яких знаходяться  працівники -  повністю прозорі всі двері, немає суттєвої різниці між кабінетом керівника і підлеглого. Керівник бачить всіх своїх працівників, відвідувачі також бачать як ведеться робота.

Ми робимо все, щоб кожен мешканець Львова отримав якісну і своєчасну допомогу. Такий самий принцип, в ідеалі, має бути повністю у всій владі. Має бути повністю все прозоро і якісно», - наголосив під час візиту міський голова Львова Андрій Садовий.

У відділі соцзахисту Залізничного району Львова проведено комплексну реконструкцію приміщень. Роботи розпочали у 2009 році і завершили цьогоріч. За цей період здійснено перепланування приміщень з метою оптимізації використання робочої площі, замінено електромережі, телефонні лінії, встановлено нові двері та енергозберігаючі вікна.

Також відділ облаштовано новими меблями, в тому числі зручною стійкою, для прийому львів’ян у Єдиній приймальні. Наразі, тут завершуються роботи по проведенню та налаштуванню локальної мережі та інтернету.

Загалом на комплексну реконструкцію приміщень та умеблювання залізничного відділу соцзахисту з міського бюджету використано понад 800 тис. грн.

Нагадаємо, сьогодні районні відділи соцзахисту працюють за концепцією Єдиної приймальні, на яку перейшли у 2009 році. Зокрема, скорочено час, необхідний для оформлення громадянами заяв про призначення всіх видів соціальних допомог та на опрацювання наданих документів.

Тобто, раніше, щоб оформити субсидію чи інший вид допомоги, потрібно було звертатись у кілька різних кабінетів. Зараз усе простіше - є один кабінет, куди звертається мешканець за субсидією чи іншою допомогою, й додатково отримує усю необхідну корисну інформацію.

Важливо, що Єдині приймальні обслуговують львів’ян щоденно без перерви з 9.00 до 18.00 год., в п’ятницю до 16.45 год.

Для уникнення черг в управлінні соціального захисту діє зручна послуга – це можливість попереднього запису на прийом по телефону. Спеціаліст відділу з’ясує суть питання, надасть консультацію та узгодить дату і годину прийому в розрахунку не більше 30 хв. на особу.

Прийом по запису відбувається щотижня у вівторок і четвер з 9.00 до 18.00 год.

Контакти «Гарячих ліній», де можна отримати вичерпну відповідь щодо оформлення субсидій

Управління соціального захисту

вул. Галицька, 21

235 48 85

Галицький відділ

вул. Ф. Ліста, 5

235-80-83

Личаківський відділ

вул. Театральна, 10

235-71-62

Франківський відділ

вул. Ген. Чупринки, 85

237-50-81

Залізничний відділ

вул. Виговського, 34

295-82-28

Шевченківський відділ

вул. Липинського, 11

252-28-40

Сихівський відділ

вул. Зубрівська, 9

221-80-55