У Львові працюють над покращенням координації роботи всіх служб, які працюють із дітьми-сиротами

  • 21.04.2011, 12:58
  • 763
Відділом у справах дітей та управлінням освіти Львівської міської ради проведена координаційна нарада з керівництвом та вихователями загальноосвітньої школи-інтернату №2 м.Львова.

Метою заходу було скоординувати діяльність закладу в питаннях утримання та виховання дітей, довести логістику роботи в питаннях подолання "соціального сирітства" дітей та особливості роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, які перебувають у закладі.

Вивчаючи біографії дітей, які перебувають в інтернатних закладах часто  прослідковується  одна і  та ж хронологія місця перебування дітей – будинок дитини, потім дитячий будинок, після нього школа-інтернат. Діти повинні проживати в сім`ї, а не в інтернатних закладах. Є, звичайно, об`єктивні причини перебування дітей в таких закладах, однак є і ряд суб`єктивних причин.

Беручи до уваги, що більшість дітей влаштовується в такі заклади за заявою батьків мешканцями Львова та області важливо скоординувати роботу з батьками та дітьми працівниками інтернатних закладів, служб у справах дітей та соціальних служб за місцем проживання батьків.

Результатами таких дій повинно стати спонукання батьків брати участь у вихованні дітей, знаходити спільно з соціальними службами за місцем проживання шляхи вирішення соціальних проблем та повернення дітей у сім`ю. Не скоординовані дії закладів, служб у справах дітей, соціальних служб сприяють "соціальному сирітству" - при живих батьках діти позбавлені батьківської опіки». В крайніх випадках органам опіки та піклування приймати адекватні рішення з метою захисту прав та інтересів дітей.

начальник відділу у справах дітей  ДГП ЛМР Ростислав Тимків.

В ході заходу обговорено алгоритм дій працівників закладу щодо участі батьків у вихованні дітей, порядок взаємодії з службами у справах дітей за місцем проживання батьків.

Окрему увагу приділено питанню утримання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та ролі закладу щодо розвитку сімейних форм влаштування.