У Львові говорили про розвиток туристичної сфери до Євро-2012

  • 20.04.2011, 22:23
  • 806
У середу, 20 квітня, у Львові в Львівській торгово-промисловій палаті на своє перше засідання зібралася координаційна група «План дій у сфері туризму 2012 Львів». Участь у засіданні взяли представники міської влади, Львівської торгово-промислової палати (ЛТПП) та керівники проекту GIZ (Німецького товариства міжнародної співпраці).

Це був спільний семінар Комітету з туризму при Львівській ТПП і робочої групи кластеру з туризму в рамках реалізації Стратегії конкурентоспроможності міста до 2015 року для координації плану дій по туризму до Євро 2012

Мета групи – представлення узгодженої концепції для презентації Львова з найкращого боку гостям у 2012 р. Адже у Львові відбудуться лише три матчі Євро-2012, а туристів треба зацікавити на протязі трьох тижнів.

Цілі заходу:

- створення міцніших горизонтальних зв’язків між основними суб’єктами туризму у Львові й регіоні, формування численних ефектів синергізму (додаткових економічних переваг внаслідок успішного об’єднання зусиль) у взаємодії різних учасників ринку, обговорення подальших дій

- фахове обговорення плану: з якими туристичними продуктами, пропозиціями і заходами Львів і околиці хочуть з’явитися перед світовою громадськістю як туристичний регіон (туристичний регіон Галичина).

Ця програма має стати частиною загальноміського плану міста, який на даний момент розробляється в управлінні туризму. Організаторами зустрічі виступили комітет підприємців готельного й ресторанного бізнесу, туризму і курортів при Львівській торгово-промисловій палаті разом із Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ).

На відкритті перший віцепрезидент ЛТПП Юрій Пукальський зазначив, що на даний момент українсько-німецька співпраця починає приносити свої конкретні плоди. Як приклад він навів діяльність комітету з туризму, який за короткий час має величезні напрацювання в своїй галузі.

За словами Матіаса Брандта дане засідання – це наглядний приклад ефективної співпраці приватного бізнесу та офіційної влади. Разом з тим він вручив відзнаку GIZ управлінню туризму Львівської міської ради за участь в цьогорічній міжнародній туристичній біржі (ІТВ) у Берліні. На офіційному ITB Award (не а останню чергу завдяки участі міста Львова) український стенд отримав 6 місце серед загалом 68 європейських країн.

Те, як Львів брав участь в ІТВ, було надзвичайно добрим прикладом регіональної презентації. Прийом-презентація відродження галицької кухні, а також «Фабрики шоколаду» був великим магнітом для відвідувачів у Берліні. Управління туризму у співпраці з приватними підприємцями змогло інсценізувати живий фрагмент Львова у Берліні.

Матіас Брандт.

Оксана Сидор представила презентацію про формування образу Львова. Вардкес Арзуманян разом з Фолькером Штьоцнером представив діяльність Комітету з туризму при Львівській ТПП. На даний момент є позитивні зміни у відношеннях між країнами. В багатьох сферах налагоджена ефективна співпраця. Тому в найближчий час відбудеться відкриття тренінгового центру для працівників готельно-ресторанного бізнесу. За словами Вардкеса Арзуманяна, більшу частину організації цього центру взяла на себе німецька сторона. Вона ж надаватиме тренерів, які проводитимуть навчання та майстер-класи. Однак вигода від цього буде, перш за все, саме для львівського готельно-ресторанного бізнесу, який зможе отримати кваліфікованих спеціалістів.

В кінці відбулася презентація бренд-буку Львова. Над розробкою цього проекту працювало багато спеціалістів, і тому на даний момент він представляє собою повне зібрання усіх правил, вимог, пропозицій щодо використання усіх логотипів (як промоційного, так і офіційного) міста Львова.

Довідка

GIZ – це організація німецького федерального уряду. Вона працює в рамках німецько-українського співробітництва у галузі розвитку. Підтримка німецького федерального міністерства економічної співпраці та розвитку (BMZ) на національному рівні та на рівні чотирьох міст, які приймають Євро-2012, сумарно становить понад 2 млн. євро. Найважливіші сфери діяльності: сприяння туризму, маркетинг міст-господарів, а також оптимізація роботи нових терміналів аеропортів.