У Львові презентували проект використання території аеропорту

ДІПМ «Містопроект» розробив та представив львів’янам техніко — економічне обґрунтування використання території Львівського аеропорту з реконструкцією злітно — посадкової смуги у м. Львові та детальний план території при міжнародному аеропорту «Львів». 18 грудня відбулося засідання архітектурно — містобудівної ради департаменту містобудування Львівської міської ради, на якому розглядалися питання проектування реконструкції злітно — посадкової смуги та планування навколишньої території довкола майбутнього нового тат тимчасового терміналів аеропорту. Головний інженер проекту використання території Львівського аеропорту з реконструкцією злітно — посадкової смуги інституту «Украеропроект» Віктор Рудий представив проект реконструкції, у якому заплановано продовжити злітно — посадкову смугу на 800 м. в сторону вулиці Кульпарківської та змістити точку початку зльоту та посадки літаків на 410 м. від вул. Городоцької. Таким чином проект вирішує три проблеми – продовження злітної смуги для можливості прийому трансконтинентальних повітряних суден типу Боїнг та Айрбас, зміщення зони руху літаків від вулиці Городоцької та усунення автодорожного полотна і конструкцій (бігбордів), з боку вул. Кульпарківської, що могли бути перешкодою руху літаків та перечать вимогам безпеки ІКАО. Інститут «Украеропроект» проектував більше, ніж 50 летовищ на території колишнього Радянського Союзу, є автором проекту реконструкції аеропорту «Жуляни» у Києві та не вперше стикається із проектуванням аеропорту в межах міста. В рамках реконструкції також передбачено заміну верхнього шару злітної смуги та приведення її до міжнародних вимог. На засіданні були присутні селищний голова селища Сокільники та ініціативна група мешканців Сокільник, яких в першу чергу цікавили питання впливу діяльності літовища на навколишнє середовище та на здоров’я мешканців селища. Як наголосив начальник головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської ОДА Степан Лукашик, на сьогодні урядом країни прийнято чітке рішення вкладати кошти в розбудову міжнародного аеропорту «Львів». «Чільники області справді не бачать іншої можливості в межах області, особливо у контексті наближення проведення у Львові фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року» —зауважив Степан Лукашик. Він закликав представників області, міста та Сокільник консолідуватися для позитивного вирішення цього питання. План реконструкції аеропорту включає реконструкцію існуючого аеровокзалу із збільшенням його пропускної здатності із 260 до 750 осіб на годину; будівництво нового аеровокзалу з пропускною здатністю 1100 пасажирів на годину, будівництво тимчасового терміналу з пропускною здатністю 800 пасажирів на годину, що буде використовуватися, як пасажирський термінал лише на час проведення чемпіонату у 2012 році. Надалі споруда тимчасового терміналу слугуватиме іншим технічним потребам аеропорту. Як розповів головний архітектор ДІПМ «Містопроект» Петро Крупа, реконструкція прилеглої до аеропорту території передбачає будівництво проектованої вулиці Ряшівської (від Любінської до Кульпарківської), будівництво транспортної розв’язки на перехресті вулиць Любінська — Ряшівська, а також доріг, що сполучатимуть усі три термінали, виділення 5 — ти перспективних ділянок під будівництво офісного, виставкового або торгівельного комплексу, готелю та інших інфраструктурних об’єктів. Поблизу нового терміналу планується розташування паркінгу на 1100 місць.

ДІПМ «Містопроект» розробив та представив львів’янам техніко — економічне обґрунтування використання території Львівського аеропорту з реконструкцією злітно — посадкової смуги у м. Львові та детальний план території при міжнародному аеропорту «Львів».

18 грудня відбулося засідання архітектурно — містобудівної ради департаменту містобудування Львівської міської ради, на якому розглядалися питання проектування реконструкції злітно — посадкової смуги та планування навколишньої території довкола майбутнього нового тат тимчасового терміналів аеропорту.

Головний інженер проекту використання території Львівського аеропорту з реконструкцією злітно — посадкової смуги інституту «Украеропроект» Віктор Рудий представив проект реконструкції, у якому заплановано продовжити злітно — посадкову смугу на 800 м. в сторону вулиці Кульпарківської та змістити точку початку зльоту та посадки літаків на 410 м. від вул. Городоцької. Таким чином проект вирішує три проблеми – продовження злітної смуги для можливості прийому трансконтинентальних повітряних суден типу Боїнг та Айрбас, зміщення зони руху літаків від вулиці Городоцької та усунення автодорожного полотна і конструкцій (бігбордів), з боку вул. Кульпарківської, що могли бути перешкодою руху літаків та перечать вимогам безпеки ІКАО.

Інститут «Украеропроект» проектував більше, ніж 50 летовищ на території колишнього Радянського Союзу, є автором проекту реконструкції аеропорту «Жуляни» у Києві та не вперше стикається із проектуванням аеропорту в межах міста. В рамках реконструкції також передбачено заміну верхнього шару злітної смуги та приведення її до міжнародних вимог.

На засіданні були присутні селищний голова селища Сокільники та ініціативна група мешканців Сокільник, яких в першу чергу цікавили питання впливу діяльності літовища на навколишнє середовище та на здоров’я мешканців селища. Як наголосив начальник головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської ОДА Степан Лукашик, на сьогодні урядом країни прийнято чітке рішення вкладати кошти в розбудову міжнародного аеропорту «Львів». «Чільники області справді не бачать іншої можливості в межах області, особливо у контексті наближення проведення у Львові фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року» —зауважив Степан Лукашик. Він закликав представників області, міста та Сокільник консолідуватися для позитивного вирішення цього питання.

План реконструкції аеропорту включає реконструкцію існуючого аеровокзалу із збільшенням його пропускної здатності із 260 до 750 осіб на годину; будівництво нового аеровокзалу з пропускною здатністю 1100 пасажирів на годину, будівництво тимчасового терміналу з пропускною здатністю 800 пасажирів на годину, що буде використовуватися, як пасажирський термінал лише на час проведення чемпіонату у 2012 році. Надалі споруда тимчасового терміналу слугуватиме іншим технічним потребам аеропорту.

Як розповів головний архітектор ДІПМ «Містопроект» Петро Крупа, реконструкція прилеглої до аеропорту території передбачає будівництво проектованої вулиці Ряшівської (від Любінської до Кульпарківської), будівництво транспортної розв’язки на перехресті вулиць Любінська — Ряшівська, а також доріг, що сполучатимуть усі три термінали, виділення 5 — ти перспективних ділянок під будівництво офісного, виставкового або торгівельного комплексу, готелю та інших інфраструктурних об’єктів. Поблизу нового терміналу планується розташування паркінгу на 1100 місць.