У Львові розпочав свою роботу фан-парк для перегляду матчів ФІФА – Чемпіонату Світу з футболу 2010

  • 11.06.2010, 16:04
  • 1111
Всі матчі Чемпіонату Світу з футболу 2010 року в Південно-Африканській Республіці (ПАР) львівські вболівальники та гості міста зможуть побачити на великому екрані завбільшки 6х8 метрів. Впродовж місяця – з 11 червня до 11 липня включно – на площі перед Львівським національним університетом ім. І.Франка працюватиме фан-парк, організаторами якого є компанія «Кока-Кола Україна» та департамент «ЄВРО 2012» Львівської міської ради.

«Сьогодні у ПАР розпочинається грандіозна подія, на яку з нетерпінням чекали мільйони шанувальників футболу – Чемпіонат Світу з футболу ФІФА 2010. Організація фан-зони такого масштабу – надзвичайно важливий досвід для Львова як приймаючого міста Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Цей місяць футбольного свята -  зменшений прототип того, що ми повинні організувати через два роки, тут діють ті ж правила – безкоштовний вхід, перевірка на небезпечні предмети, злагоджена робота усіх служб. Впевнений, те, що ми не побачимо на полі битв нашої збірної, не завадить нам насолодитися футболом вищого ґатунку», - зазначив директор департаменту «ЄВРО 2012» Олег Засадний.

Розклад матчів зручний для наших вболівальників. Протягом групової частини у розкладі три матчі на день: о 14.30 год., 17.00 год. і 21.30 год. У заключному турі - чотири: два в 17.00 год. і два в 21.30 год. У плей-оффі - по два матчі на день: о 17.00 год. та о 21.30 год. А вже з півфіналів матчі будуть розпочинатися о 21.30 год.

Це місце не лише вболівання, а й сімейний відпочинок. Окрім трансляції футбольних матчів, у фан-парку відбуватимуться різноманітні ігри та розваги, в яких зможуть брати участь всі охочі.

Уолтер Гордон, генеральний директор Компанії «Кока-Кола Україна», додав: «Компанія Кока-Кола є одним з найдавніших корпоративних партнерів FIFA.  Готуючись до Чемпіонату світу FIFA з футболу – 2010, ми уже створили низку захоплюючих подій – від Світового туру футбольного кубка FIFA до різноманітних програм та активацій впродовж літа. У березні понад 9 000 українців змогли доторкнутись до своєї мрії і  сфотографувались з Кубком FIFA з футболу у Донецьку.  Ми продовжили тему футболу через оригінальний ролик на телебаченні з танцюючими футболістами, успішний запуск нових баночок із зображенням найвідоміших футболістів; створили інтерактивні зупинки громадського транспорту та організували незвичайний семплінг у понад 200 університетах України.

Сьогодні на великих площах чотирьох найбільших міст України (Львова, Києва, Донецька та Харкова) ми відкриваємо фан-парки Coca-Cola, щоб усі бажаючі змогли по-справжньому відсвяткувати визначні моменти Чемпіонату світу 2010 - подивитись футбол на величезному екрані, самим пограти у футбол та взяти участь у цікавих змаганнях. Будь ласка, приходьте відзначити свято футболу разом з Coca-Cola».

«Вперше участь у роботі фан-зони беруть медичні волонтери – студенти Львівського національного університету ім. Д. Галицького. Вони отримають обладнання для надання першої медичної допомоги та будуть мати прямий зв’язок із станцією медичної допомоги на випадок екстреної ситуації. Дуже важливо, що до організації цього заходу залучені служби Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій та ЛМУ ГУМВС у Львівській області, управління охорони здоров'я Львівської міської ради, станція швидкої медичної допомоги. Такі заходи – можливість відпрацювати координацію наших дій перед проведенням турніру, який відбудеться через два роки у місті», – розповів заступник начальника управління охорони здоров’я ЛМР Ігор Стояновський.

Довідка

Вхід до фан-парку є безкоштовним. З міркувань безпеки, на вході відвідувачі проходитимуть перевірку на наявність заборонених предметів.

Компанія «Кока-Кола» є офіційним спонсором ФІФА Чемпіонату Світу 2010 у ПАР.