Центру розвитку туризму Львова — 10 років: підсумки діяльності підприємства

ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова» відсвяткувало 10-річчя своєї діяльності. Його було створено 17 червня 2009 року за фінансової підтримки Європейського Союзу для надання безкоштовної допомоги та порад туристам, які відвідують Львів.

Від початку створення Центри туристичної інформації у ратуші, на вокзалі та в аеропорту відвідало 467 000 гостей зі 132 країн світу. Серед них 248 000 іноземців (75 000 поляків, 22 000 білорусів, 21 000 німців, 19 000 турків, 12 000 росіян, 11 000 американців, 9 000 британців, 6 000 французів) та 219 000 українців (53 000 киян, 35 000 львів’ян, 14 000 харків’ян, 12 000 одеситів, 12 000 дніпровців, 5 000 запоріжців, 4 000 тернополян, 3 000 донеччан). Відвідувачам роздали 457 000 карт і путівників, також опрацьовано 155 000 запитів щодо довідкової інформації про місто, 73 000 — про події, 55 000 — про транспорт, 35 000 — про екскурсії містом, 27 000 — про музеї, 20 000 — про харчування, 8 000 — про проживання, та 1 000 — про сувеніри.

Працівники Центрів туристичної інформації спілкуються сімома мовами — українською, англійською, польською, німецькою, французькою, іспанською та італійською.

У січні 2013 року було запущено проект підрахунку туристичної статистики Lviv Tourist Barometer, який є хорошою іноземною практикою та показує тенденції туристичного ринку міста. За період із 1 січня 2013 року до 31 травня 2019 року було оприлюднено 77 щомісячних інфографік із підсумованими даними. На сьогодні активними учасниками проекту є 30 партнерів.

У липні 2016 року підприємство розпочало комерційну діяльність, основною метою якої є скорочення видатків із бюджету міста на друк поліграфії, а також підвищення якості надання послуг у Центрах туристичної інформації.

У листопаді 2016 року було створено відділ «Музей Міста», метою роботи якого є відкриття у Львові нового сучасного музейно-виставкового простору, який розкриватиме феномен міста та міську культуру. За цей час Музей Міста організував 35 заходів, які відвідали понад 2 500 учасників. Станом на зараз тривають ремонтні роботи з облаштування простору, також готується перша виставка музею.

У вересні 2018 року запущено проект Lviv City Card, який є комплексним продуктом для гостей міста і суттєво спрощує їхнє перебування у Львові. За період з 27 вересня 2018 року до 31 травня 2019 року учасниками проекту стало 40 партнерів, гості міста придбали понад 400 карток.

Від початку створення підприємство організувало низку щорічних подій, зокрема Дні європейської спадщини (2012 — 2018 рр.), Всеукраїнський Форум Центрів туристичної інформації (2014 — 2017 рр.). У 2017 році підприємство здобуло право на проведення European Cities Marketing Tourist Information Centers Expert Meeting 2018 у Львові — події, яка зібрала у місті провідних експертів Центрів туристичної інформації зі всієї Європи.

Детальнішу інформацію додаємо у презентації: