Міське управління туризму представляє Львів на численних зимових туристичних виставках

  • 28.01.2020, 13:27
  • 1171
  • Пресслужба ЛМР
Зима — пора туристичних виставок. Управління туризму Львівської міської ради активно бере участь у найбільших світових виставках, щоб представити місто і нові туристичні продукти для цільових ринків.

4−5 січня Львів разом із Києвом та Одесою був представлений на норвезькій туристичній виставці Reiselivsmessen у столиці Норвегії — Осло. Це стало можливим завдяки співпраці із Норвезько-Українською торговою палатою, яка сприяє розвитку торгово-економічних зв’язків між Україною і Норвегією.

Відвідувачі стенду запитували про безпеку в Україні, сполучення з українськими містами та пропозиції для туристів. Для багатьох норвежців Україна досі не досліджена туристична дестинація.

Крім представлення на виставці та роботи із потенційними туристами, була проведена зустріч із норвезькими туроператорами, які зацікавлені розширити туристичну пропозицію та співпрацювати з Україною. Цього року місто планує прийняти журналіста з відомого у Норвегії журналу про подорожі Reiselyst для подальшої промоції Львова. Норвезько-Українська торгова палата уже працює над підбором наступної групи туроператорів для поїздки в Україну.

На виставці із стендами були також норвезькі туроператори, представники яких приїжджали до Львова в рамках фам-турів — Vista Travel, Albatros Travel та пропонували тури до нашого міста.

Туристична виставка у Відні — Ferienmesse Wien — відбулась 16−19 січня. Виставка зібрала близько 800 учасників з 80 країн світу. Львів був представлений туристичною компанією Reisewelt Ukraine, яку очолює Почесний Амбасадор Львова Пауль Томандль. Reisewelt Ukraine спеціалізується на турах для австрійських та німецьких груп у Львові. На виставці було представлено новий каталог «Туристичні продукти Львова» німецькою мовою.

24−26 січня у Нью-Йорку проходила найбільша в Північній Америці туристична виставка — The New York Times Travel Show 2020. Даний захід уже 17 років поспіль організовує найбільш популярне видання світового масштабу The New York Times, тому її підтримують близько 40 галузевих та медіа спонсорів. У Нью-Йорку представлено понад 740 експонентів з 175 країн світу, виставку відвідали понад 35 тис. гостей. Львів представлений на українському стенді разом із Івано-Франківськом, Одесою, компаніями Вакантур і МАУ.

Перший день виставки був відкритий для спеціалістів туристичної галузі та медіа, другий і третій — для всіх охочих. Багато блогерів та журналістів зацікавлені приїхати в Україну цього року. Відвідувачі виставки приходять до стенда з різноманітними запитами, серед яких міський туризм, історичні місця, пошук своїх коренів в Україні, походи в гори.

Формат заходу, є дещо відмінним від класичної форми бізнес-івентів. Це зумовлено тим, що в США і саме в на східному узбережжі, в американців є стала традиція знайомитися з потенційними відвідувачами через особистісне спілкування, рекомендації, збором інформації для майбутніх подорожей.

Завдяки співпраці з Генеральним консульством України в Нью-Йорку, Львів та інші члени виставкового стенда будуть презентувати Україну в Українському інституті Америки. На презентацію запрошені туроператори та журналісти, які зацікавлені Україною.

Наступна зимова виставка International Mediterranean Tourism Market відбудеться 11−12 лютого в Тель-Авіві (Ізраїль).