Виконавчий комітет затвердив транспортну мережу

Сьогодні, 2 вересня, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив мережу маршрутів транспорту загального користування Львова.

Нагадаємо, відповідно до цієї транспортної мережі у місті діятиме 6 радіальних та 40 хордових автобусних маршрутів.

Вже з 15 серпня у Львові запрацювали 4 радіальні автобусні маршрути та введено у дію проїзні трансферні квитки, що є першим етапом реалізації нової схеми руху громадського транспорту у місті. Крім того, з 17 серпня трансферний квиток діє ще в одному автобусному маршруті №1а зі сполученням Грибовичі – Львів (Галицьке Перехрестя).

За словами начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Миколи Жука, далі на засідання виконавчого комітету виноситимуть рішення про «Про затвердження  Положення про порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».

Ознайомитись з новою маршрутною системою міста Львова можна тут.

Довідка

Комплексним питанням реорганізації системи пасажирських перевезень займається французька консалтингова компанія «Луїс Бергер» (LouisBerger). Для реорганізації схеми маршрутів громадського транспорту експерти компанії, проаналізувавши існуючий стан та умови міста, виділили основні концептуальні положення:  центральна частина міста повинна бути максимально звільнена від громадського транспорту, маршрути ділитимуться на радіальні, які проходитимуть від периферійних районів до центра міста (обслуговують автобуси великої місткості) та хордові, які з’єднуватимуть периферійні райони міста (обслуговують автобуси середньої місткості). Електротранспорту надається максимальна перевага як транспорту великої провізної здатності і екологічно чистому. Всього планується ввести 6 радіальних та 40 хордових маршрутів.  таким чином зменшивши кількість маршрутів у місті з 74 до 46. Через центр проходитимуть тільки 6 радіальних маршрутів.      При розробці маршрутів враховано можливість доступу до соціальних об’єктів таких як приміський та центральний вокзали, основні лікарні, адміністративні споруди тощо. Також оцінено транспортне сполучення спальних районів відповідно до кількості мешканців, які в них проживають. Всі без винятку маршрути запроектовані з фіксованими зупинками. Середня пішохідна досяжність до зупинок громадського транспорту оцінена в 350 м.