Новини

Львівська міська рада активно підтримуватиме львівського виробника. Серед низки заходів передбачено створити електронний каталог львівської продукції та вирішено надавати перевагу львівським товарам при здійсненні закупівель. Відтепер кожен львів’янин чи підприємець зможе ознайомитись із усім асортиментом львівської продукції на промоційному порталі Львова www.lviv.ua. Ця рубрика буде особливо цікава львівським бізнесменам, адже перед тим як щось закуповувати, вони зможуть бачити чи це дійсно вартує імпортувати чи краще підтримати власного виробника та придбати в нього. До підприємців з пропозицією формування єдиного електронного каталогу скеровано вже понад 250 листів. Як зазначають у міському відділі економічного розвитку – це великі та середні промислові підприємства Львова. Запрацювати нова рубрика має вже з січня 2009 року. Окрім того у Львівській міській раді надаватимуть перевагу саме львівським товарам при здійсненні закупівель. Зокрема мова йде про ліжка, парти тощо.
Останнім часом Львів активно налагоджував співпрацю із міжнародними фінансовим установами. Зокрема цього року місто залучило гранти майже на 2 млн євро від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Урядового банку Німеччини KfW. Але окрім того місто планує залучати і кредити. Зокрема 30 млн євро на транспорт від ЄБРР, та ще близько 150 млн євро від Європейського інвестиційного банку. На сьогодні Львів веде активну співпрацю із міжнародними фінансовими установами у трьох напрямках. По — перше, підписано договір з ЄБРР на отримання гранту в розмірі 1,4 млн євро та підготовку кредиту в 30 млн євро для модернізації електротранспортної інфраструктури. На сьогодні проведено екологічний аудит підприємства «Львівелектротранс», закінчується фінансовий аудит, розпочато технічний аудит. Вже визначено 2 трамвайні лінії, які будуть модернізовані на 100%, та одну підстанцію. Другий напрямок – співпраця із Європейським інвестиційним банком та ЄБРР. Основний акцент – будівництво багаторівневої транспортної розв’язки Стрийська — Наукова і реконструкція дороги на вулиці Ряшівській, що поблизу аеропорту. В рамках цього напрямку місто планує в найближчий час отримати кредитну угоду орієнтовно на 150 млн євро. Третій напрямок – співпраця із урядовим банком Німеччини KfW, що надає Львову грант у сумі 500 тис. євро на розробку стратегії розвитку міського транспорту. Також передбачається, що банк надасть кредит 20 млн євро на реалізацію цієї стратегії. Для освоєння наданих коштів було організовано Міжнародний відкритий кваліфікаційний конкурс, на який подались навіть компанії, що розробляли стратегію руху в ЄС. Переможцем конкурсу обрано консорціум німецьких компаній PTV AG – VCDB GMBH. Минулої п’ятниці Львівська міська рада підписала з компанією угоду про співпрацю, що дає старт розробці загальноміської транспортної стратегії, що покликана адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис. євро тривалістю на 20 років. Концепція дасть змогу впорядкувати рух у місті, визначити пріоритетні транспортні напрямки руху в місті та запропонувати вже готові проекти по їх розвитку. PTV AG – VCDB GMBH відома своїми проектами в Австралії та Німеччині. Останнім її відомим проектом був бізнес — план для Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати). Окрім транспортних напрямків Львів також активно починає працювати над визначення пріоритетних проектів у сфері теплопостачання. Мова йде про співпрацю зі Світовим банком. Також пропрацьовується схема співпраці із Raiffeisen Investment, що готова запропонувати концесійну схему у ці проекти.
Цього року у Львові встановили та замінили понад 600 нових дорожніх знаків на загальну суму 370 тис. грн. Крім того, на відремонтованій площі Торговій встановили близько 60 нових дорожніх знаків. У наступному році встановленням дорожніх знаків займатимуться районні адміністрації.
6 січня на будівельній ділянці стадіону до ЄВРО 2012 на вул. Стрийській – кільцевій дорозі Львова міський голова Львова Андрій Садовий разом із іншими працівниками міської ради, а також будівельниками «Азовінтексу» зустрічатиме першу різдвяну зірку та проведе Святу Вечерю. Згідно з українськими традиціями будівельникам приготують 12 пісних страв, а львівські діти привітають їх вертепом та колядою.
Цього року управління державної реєстрації Львівської міської ради зареєструвало 74 громадські організації та 2 громадські формування. За рік у Львові на 1285 побільшало юридичних осіб та на 5693 фізичних осіб — підприємців. Від проведення реєстрацій до міського бюджету надійшло близько 543 тис грн. Нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (від 1.07.2004р) реєстрацію проводить управління державної реєстрації за адресою: вул. Валова, 2, тел. 272 — 25 — 23. Також в управлінні здійснюють державну реєстрацію припинення діяльності. За цей рік припинило діяльність 217 юридичних та 704 фізичних осіб — підприємців.
Цього року для розміщення рекламних оголошень у місті встановлено 190 рекламних щитів. Інформаційні щити встановлено на території кожного ЛКП і за їхній стан відповідають працівники підприємств. Встановлення нових інформаційних площин дало змогу розміщувати афіші та плакати на цих щитах, а не у недозволених місцях. У Галицькій районній адміністрації для боротьби з несанксіоновано розміщеними оголошеннями напрацювали свій механізм. «Щосереди зранку під час обходу району ми перевіряємо наявність оголошення на будинках, стовпах, і відповідно працівники ЛКП їх знімають. Також скеровуємо ці оголошення у КП «Адміністративно — технічне управління» для вжиття відповідних заходів. Крім того, ми телефонуємо тим, хто розклеює оголошення і просимо розміщувати у рекламу дозволених місцях; а також запрошуємо їх на штаб по благоустрою, який засідає щоп’ятниці», – каже голова Галицької районної адміністрації Ірина Маруняк. КП «Адміністративно — технічне управління» закупило програму «голосовий інформатор», яка вже дала позитивні результати. Інженери управління знімають неправомірно розклеєні оголошення, вводять зазначений номер телефону у програму, яка періодично додзвонюється до порушника і закликає ліквідувати правопорушення. Мешканці Львова, які стали свідками розміщення реклами у недозволених місцях, можуть повідомити про це відділ нагляду за станом благоустрою Львова за телефоном: 275 — 88 — 03.
На будівельному майданчику стадіону до ЄВРО 2012 встановили першу чергу освітлення – трансформаторну підстанцію на 250 КВ, яка дасть можливість будівельникам «Азовінтексу» працювати у три зміни та задіяти частину будівельного обладнання. Як зазначив керівник Дирекції з будівництва стадіону Віталій Сулима, освітлення вдалося встановити швидкими темпами завдяки тісній співпраці з «Львівобленерго». За його словами, другу чергу подачі електроенергії, яка дасть можливість у повній мірі заживити усі будівельні механізми запустять весною. Окрім того, «Азовінтекс» встановив довкола майбутньої чаші стадіону два башневі крани та було закладено фундамент ще під два крани. На початку наступного року планується змонтувати ще вісім башневих кранів.
Протягом 2008 року за одноразовою допомогою на оздоровлення у Сихівський відділ соціального захисту звернулося близько 900 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Їм проведено виплати на загальну суму 80,8 тис грн. Зокрема учасники ліквідації аварії 1 категорії (322 особи) отримали виплати на суму 31 тис грн, ІІ категорії (540 осіб) — на суму 47,5 тис грн, ІІІ категорії (23 особи) – на загальну суму 1,7 тис грн. Серед тих, хто отримав допомогу, 7 дітей: діти, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою (3 особи) отримали грошову допомогу на суму 270 грн., потерпілі діти — сироти (4 особи) – на суму 300 грн. Призначення і виплата компенсації постраждалим особам проводиться на виконання Закону України «Про статус та соціальний захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Цього року управління соціального захисту Львівської міської ради вперше запровадило 6 нових грошових допомог для вразливих категорій населення м. Львова. Серед них для чорнобильців —компенсація вартості путівки особі, що супроводжує інваліда 1 — ї групи з числа осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. На виплату цієї допомоги в міському бюджеті Львова було закладено 63 000 грн.
В першій половині січня Львівська міська рада виділить 500 тисяч грн на спорудження пам’ятника Степану Бандері. На це планують кошти у міському бюджеті. Першу частину комплексу провіднику Організації Українських Націоналістів (ОУН) Степану Бандері (площа і на ній фігура Степана Бандери в повний зріст, заввишки 7 метрів) у Львові відкрили 13 жовтня 2007 року. Друга частина комплексу —30 — метрова тріумфальна арка на чотирьох колонах, буде розташована за пам'ятником. Кожна з чотирьох опор символізуватиме певний час в українській історії: княжий період, період козацтва, період Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки та сучасність України. До 100 — річчя від дня народження видатного діяча, провідника ОУН Степана Бандери, з метою популяризації його постаті в місті розмістили 20 площин сіті — лайтів в різних місцях, зокрема на вул. Чернівецькій (біля Приміського вокзалу), площі Двірцевій, вул. Хімічній — Чорновола, вул. Личаківській — Пасічній, вул. С. Бандери — Невського, вул. Любінській (аеропорт), вул. Кульпарківській (біля лікарні) та на інших вулицях. Дизайн сітілайтів належить Юрію Ольховичу: обличчя Степана Бандери на червоно — чорному фоні та напис: «100 років з дня народження Прапора української нації у визвольній боротьбі ХХ ст.» (прізвище Бандера у перекладі з іспанської означає «прапор»). До 100 — річчя від дня народження Степана Бандери львівська міська громадська організація «Союз українок» 3 січня о 15:00 проводить вечір пам’яті в Палаці культури імені Гната Хоткевича. В програмі – виступ художньо — вокального ансамблю «Рута», виступ ансамблю Винниківського будинку народної творчості, хор «Галичани» (с. Оброшино). Вхід на концерт вільний. Контактна особа – Віра Білевич, тел. 291 — 75 — 34.
У Львові продовжують зводити житлові будинки. Нові будинки мають з’явитись на вулицях Бойківській, 30 — б та Володимира Великого, 22. На Володимира Великого, 22 збудували багатоповерховий житловий будинок з вбудованими стоянками для автомобілів. Забудовником даного будинку виступає дочірнє підприємство «Інтергал — Буд» ТзОВ «Фірма Інтергал». Згідно з рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію житлового будинку. Натомість на Бойківській, 30 — б передбачено зведення чотириповерхового багатоквартирного житлового будинку. Збудувати його має приватне підприємство «Телець». Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради підприємству дозволено проектування відповідної забудови.
З початком опалювального сезону мешканці Львова частіше звертаються в експлуатаційно — диспетчерську службу ЛМКП «Львівтеплоенерго» за тел. 0 — 85, коли виникають проблеми з опаленням та гарячим водопостачанням. Диспетчерська служба працює цілодобово, в оперативному режимі, тримаючи під контролем кожен будинок, до якого ЛМКП «Львівтеплоенерго» подає тепло і оперативно реагує на звернення мешканців. У листопаді в середньому 13 дзвінків вдень було щодо проблем з опаленням, 9 щодо гарячого водопостачання. У грудні їх кількість зменшилася —приблизно 5 дзвінків щодо опалення, 2 з приводу гарячого водопостачання. Диспетчери ЛМКП «Львівтеплоенерго» роз’яснюють мешканцям причини проблемної ситуації, яка в них склалася, вказують шляхи вирішення. Аварійна бригада ЛМКП «Львівтеплоенерго» виїздить на місця аварій та ліквідовує проблемні місця на шляху теплоносія від джерела теплопостачання до будинку (на теплотрасах, бойлерних, підвалах будинків). Зазвичай, основна причина поганого забезпеченням мешканців м. Львова теплом — незадовільний технічний стан внутрішньобудинкових систем опалення і гарячого водопостачання. Впливає на подачу опалення поганий стан будинків (вибиті вікна, через які іде втрата тепла, не утеплені підвали, дахи). Сьогодні має місце масове, самовільне втручання мешканців у роботу будинкових систем опалення (демонтаж і нарощування приладів опалення у кімнатах), неправильний монтаж вузлів обліку тепла (лічильників опалення і гарячого водопостачання), що погано впливає на циркуляцію теплоносія. Проблеми з теплопостачанням спричинює наявність перемичок між трубопроводами холодної і гарячої води. Вдаючись до самовільних дій, мешканці припускаються грубих помилок, які ще більше погіршують роботу внутрішніх систем опалення, приводять до виникнення аварійних ситуацій, а також – до збільшення оплати за послуги з опалення. Кожному варто пам’ятати, що централізована внутрібудинкова система опалення – це складна технічна система, яка потребує чіткого дотримання правил її експлуатації.
Вже другий рік поспіль асоціація «Львівське таксі» проводить благодійну акцію «Львівські таксисти допомагають багатодітним сім’ям Львова». Сьогодні представники асоціації завітають до багатодітних сімей, які належать до ЛОГО «Спілка багатодітних сімей Львівщини «Щаслива родина» та вручать їм грошові подарунки. Таких сімей буде три. «Цього року ми допоможемо фінансово трьом сім’ям. Знаю точно, що одна родина планує придбати за подаровані гроші холодильник, ще одна – сплатити борги за комунальні послуги та тепло», —сказав заступник голови асоціації «Львівське таксі» Остап Дума. Нагадаємо, минулого року від асоціації «Львівське таксі» грошову допомогу у розмірі по 3 тис. 300 грн отримали три багатодітні сім’ї Львова – Хомченко, Снігур та Галущак.
В січні 2009 року Львів отримає 500 тисяч євро гранту на стратегію розвитку міського транспорту. За результатами підписаного нещодавно договору про розробку даної стратегії між департаментом містобудування ЛМР і німецьким консорціумом PTV AG – VCDB GMBH вже підготовано контракт на її фінансове забезпечення. «Угода, що буде підписана в січні, – це рамкова угода співпраці між банком KfW і Львівською міською радою по питанню фінансування цієї концепції. Місто виступає як реципієнт та посередник цієї допомоги. Надаватиме кошти Урядовий банк Німеччини KfW. А безпосереднім донором є міністерство навколишнього середовища, охорони природи і ядерної безпеки Німеччини», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Нагадаємо, що19 грудня Львівська міська рада підписала з компанією PTV AG – VCDB GMBH угоду, що дає старт розробці загальноміської транспортної стратегії, що покликана адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис євро тривалістю на 20 років. В результаті розробки концепції має бути визначено проекти в сфері дорожньої інфраструктури, громадського та міського транспорту, управління транспортними потоками розвитку міського транспорту на 20 років. Також Львову на безоплатній основі передадуть програмне забезпечення, що буде використовуватись при розробці даної концепції консорціумом PTV AG – VCDB GMBH. Одним з аспектів, що передбачатиме дана стратегія є проведення трамвайної колії до стадіону до ЄВРО 2012. PTV AG – VCDB GMBH відома своїми проектами в Австралії та Німеччині. Останнім її відомим проектом був бізнес — план для Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати).
Понад 2 млн грн. надійшло від початку року у міський бюджет від плати за паркування транспортних засобів. У порівняні з минулим роком коштів зібрали на 30% більше. Як повідомили в управлінні транспорту та зв’язку, у цьому році було проведено 3 конкурси на визначення операторів паркування, в результаті якого кількість паркомісць у Львові збільшилася на 988. За словами головного спеціаліста управління транспорту та зв’язку Сергія Жука, у Львові налічується 4768 паркомісць, з них 624 призначені для службового автотранспорту та 134 – для таксі. У минулому році від плати за паркування до міського бюджету надійшло близько1,5 млн грн. На території Львова плата за паркування становить 1 гривню за 1 годину паркування, з якої 0,51 грн – збір за паркування, який надходить до міського бюджету, та 0,49 грн – послуги оператора, який забезпечує збір коштів за паркування.
Як повідомили в управлінні транспорту та зв’язку, з початку року у Львові за порушення Правил перевезення пасажирів звільнили 9 водіїв міських автобусів. Ще 7 водіям дали догани. «Найбільше водіїв звільнили з маршруту №42 – аж чотирьох. Ще по одному водію — з маршрутів №№ 29а, 23, 32, 56 та 83», —сказав начальник відділу транспорту управління транспорту та зв’язку Іван Радь. За словами Івана Радя, у цьому році до управління транспорту та зв’язку надійшла 51 письмова скарга на незадовільну роботу водіїв та роботу маршрутів загалом. Скаржаться пасажири в основному на відмову у пільговому проїзді, куріння за кермом, недотримання схем та графіків руху автобусів. Нагадаємо, поскаржитися на роботу міського транспорту, висловити своє невдоволення чи побажання або ж отримати інформацію про права та обов’язки пасажирів і перевізників можна на «гарячу» лінію управління за телефоном 261 — 57 — 29 з 9.00 до 13.00 і з 14.00 до 18.00. Довідка У 2007 році за порушення Правил перевезення пасажирів звільнено 16 водіїв міських автобусів, а до управління транспорту та зв’язку надійшла 121 письмова скарга.
Як повідомили в управлінні інженерного господарства, цього року у Львові встановили 4 нові світлофори та ще 2 відремонтували. Для цього з міського бюджету було виділено 515 тис. грн. Нові світлофорні об’єкти з’явилися на перехресті вулиць Тургенєва — Васильківського, на пр. Червоної Калини, 70, на вул. Шевченка, 358 та на перехресті пр. Червоної Калини —вул. Сихівська. Відремонтували світлофори на вул. Кульпарківська —Окружна – Антоновича та на вул. Городоцькій, біля міського відділу ДАІ. «Усі світлофори є світлодіодними, з табло відліку часу», —сказав головний спеціаліст відділу капітального ремонту Ромпн Заріцький. Нагадаємо, у 2007 році у Львові встановили 3 світлофори, стільки ж відремонтували.
Львів перетворюється на справжню туристичну столицю Східної Європи. Поява у місті екскурсійних чудо — поїздів —ще один крок для забезпечення цікавого та комфортного перебування туристів у місті. Вже з 1 січня автопоїзд відправлятиметься з пл. Ринок з 10.00 щогодини. Перші 10 днів він працюватиме за скороченою програмою і екскурсією на українській мові, а вже незабаром екскурсія звучатиме на 5 мовах. Родзинка маршруту – відвідання цікавих пам’яток, яких не пропонують звичайні гіди та екскурсоводи. «Чудо — поїзди» —транспортні засоби на колесах, розраховані на перевезення до 56 осіб, що складаються з локомотива — тягача та двох причепів з опаленням та прозорим скляним дахом для перевезення пасажирів. Ці поїзди виготовлені в Німеччині на спеціалізованому заводі компанії Road Trains Tschu Tschu. Вони відповідають усім стандартам якості щодо екологічної та загальної безпеки. Цікаво, що святий Миколай ЧУДОтворець спричинився до того, аби такі поїзди були першими в Україні саме у Львові. Так, саме в ніч на 19 грудня 2008 року до Львова з далекої Баварії виїхав кортеж з Чудо поїздами. Деяким мешканцям нашого міста пощастило їх побачити вже 24 грудня, коли вони прямували з вул. Пасічної (з митниці) до центру Львова. Чудо — поїзди рухатимуться за унікальним екскурсійним маршрутом, який пролягає від Залізничного вокзалу через увесь центр міста до Личаківського кладовища і в зворотному напрямі з проїздом по таких цікавих вулицях як вул. Лисенка, вул. Винниченка, вул. Кривоноса, вул. Вічева, Площа Старий ринок, вул. Богдана Хмельницького (монастир св. Онуфрія) та інші. Саме проїзд по згаданих вулицях складає найбільшу цінність з огляду на те, що на них розміщені надзвичайно цінні архітектурні пам’ятки, а гості нашого міста, як правило, туди не потрапляють. Розробниками екскурсійного супроводу є висококваліфіковані відомі у Львові гіди брати Ігор та Орест Лильо. Регулярні екскурсійні тури на кількох мовах є звичними для кожного туристичного центру Європи і світу. Для цього використовуються спеціально обладнані транспортні засоби, як то двоповерхові автобуси з дахом, що відкривається або автопоїзди. З огляду на вузькі вулиці та невпорядкований рух на львівських дорогах, саме автопоїзд є оптимальним для нашого міста. Це є високоманеврений транспортний засіб, що може перевезти до 56 пасажирів навіть найвужчими вулицями. На час святкових днів до 11 січня 2009 року «чудо — поїзд» працюватиме за скороченою тестовою програмою, яка проляже через центральну частину міста без заїзду на Залізничний вокзал та Личаківське кладовище. Екскурсійний супровід буде проводитись лише українською мовою через гучномовець (в записі, що адаптований до маршруту). Початкова зупинка на Пл.Ринок. Перший рейс о 10 — 00, останній о 16 — 00, рейси щогодини, тривалість подорожі 50 хв. Ціна квитка складатиме 30 грн. Діти до 6 років безкоштовно, до 13 років – 15 грн. Сім’я з двох дорослих і двох дітей —60 грн. Стартуємо 1 — го січня. Згодом, після встановлення необхідного спеціалізованого обладнання та врегулювання інших питань, нами буде проводитись повноцінна екскурсія на п’ятьох мовах (українська, англійська, німецька, польська і російська) терміном до 1,5 години з шістьома зупинками. Квиток буде надавати право на проїзд протягом цілого дня (день купівлі квитка), з можливістю посадки і висадки на будь — якій зупинці. Планова вартість денного абонемента складає 60 — 80 грн. ДовідкаТзОВ «Чудо тур» —це новостворена туристична компанія з в’їздного та внутрішнього туризму. Родзинкою нашої діяльності є так звані «чудо — поїзди». Так як використання автопоїздів та й взагалі запровадження регулярного екскурсійного маршруту в Україні відбувається вперше, то станом на сьогодні, 29 грудня 2008 року, нами проводиться робота з вирішення усіх питань щодо технічного та іншого забезпечення даної послуги. Компанія «Чудо тур» планує надавати послуги за індивідуальними замовленнями. Це можуть бути: — екскурсійні тури для груп (понад 30 осіб) в будь — який зручний час за вищезгаданим маршрутом з екскурсійним супроводом через навушники або гучномовець (в записі, що адаптований до маршруту) або з екскурсоводом як за даним маршрутом так і за будь — яким іншим; — індивідуальні замовлення «Чудо — поїзда» для забезпечення перевезення при урочистих подіях (весілля, дні народження), корпоративних заходах та інше. Перевагами «Чудо — поїзда» у порівнянні з звичним автобусом є: — одночасне перевезення до 56 осіб; — краща маневреність на львівських дорогах (незважаючи на загальну довжину 18м, завдяки малій відстані між осями як локомотива так і вагонів, такий транспорт легко маневрує); — наявність екскурсійного супроводу без залучення екскурсоводів; — прозорий дах, що дає можливість пасажирам розглядати високі будівлі і споруди; — право проїзду закритими для руху автотранспорту пл. Ринок та пр. Свободи (у вихідні); — ефектність та загальна привабливість.Тел. 8 093 106 88 89 www.chudotour.com.ua chudotour@gmail.com
Відремонтовані площі Торгову та Осмомисла відкрили для проїзду транспорту. Крім того, трамваї №6 та №7 курсують уже за своїми звичними маршрутами. Нагадаємо, на ділянці за Оперним театром влаштовували дорожнє покриття, міняли трамвайну колію та інженерні мережі. Також тут встановлено близько 60 нових дорожніх знаків. Для проїзду також уже відкрита відремонтована вул. Б.Хмельницького на ділянці від вул. Замарстинівської до вул. Татарської. За словами спеціаліста технічного нагляду управління інженерного господарства Валерія Щукіна, тут замостили мозаїкою проїзну частину, виклали плиткою тротуари, встановили бордюри. Роботи виконувало ТзОВ «Інжкомбуд»
Відремонтовані площі Торгову та Осмомисла відкрили для проїзду транспорту. Крім того, трамваї №6 та №7 курсують уже за своїми звичними маршрутами. Нагадаємо, на ділянці за Оперним театром влаштовували дорожнє покриття, міняли трамвайну колію та інженерні мережі. Також тут встановлено близько 60 нових дорожніх знаків. Для проїзду також уже відкрита відремонтована вул. Б.Хмельницького на ділянці від вул. Замарстинівської до вул. Татарської. За словами спеціаліста технічного нагляду управління інженерного господарства Валерія Щукіна, тут замостили мозаїкою проїзну частину, виклали плиткою тротуари, встановили бордюри. Роботи виконувало ТзОВ «Інжкомбуд»
У Львові біля гімназії імені Василя Симоненка (вул. Симоненка, 6) будують спортивний майданчик для міні — футболу. Відкрити майданчик планують на початку наступного року. Наразі територію майданчика обгородили, провели земельні роботи, оскільки майданчик матиме штучне покриття. Встановити обладнання і спортивний інвентар на майданчику планують наступного року. Кошти на облаштування майданчика використані з міського бюджету. Нагадаємо, що цього року на будівництво та ремонт майданчиків з міського бюджету виділено 3,65 млн. грн. Ця сума майже вдвічі більша, аніж в попередньому році. Управління молоді, сім’ї та спорту цього року побудувало та відремонтувало більше 70 майданчиків.Є фото
За кошти Міністерства оборони цьогоріч проводилися ремонтні роботи на мережах відомчих будинків, які передаються у комунальну власність. Зокрема, на вулиці Студинського замінено аварійні водопроводи загальною протяжністю півкілометра. Для під’єднання новозбудованого водогону до діючих мереж 30 грудня з 10.00 до 24.00 год. буде припинено подачу води на вул. Дж. Ленона, Миколайчука, Щурата, Студинського. Адміністрація комунального підприємства «Львівводоканал» сподівається на розуміння мешканців та просить вибачити за тимчасові незручності, пов’язані із виконанням необхідних робіт. Телефон центральної диспетчерської служби ЛМКП «Львівводоканал» – 051, 276 — 20 — 50.
Рівень оплати ЛМКП «Львівводоканал» за спожиту електроенергію перед ВАТ «Львівобленерго» становить 100 %. За 2008 рік підприємство спожило 131 млн кВт год. електроенергії на суму 67,3 млн гривень. У грудні поточні розрахунки з енергетиками становлять 87 %. Водночас тарифи на енергоносії для комунального підприємства зростають щомісяця. Так ще у січні «Львівводоканал» споживав електроенергії на суму 4,88 млн грн, а у грудні – вже 6,88 млн гривень. Нагадаємо, що ВАТ «Львівобленерго» вимагає подекадного графіку розрахунків за енергоносії, недотримання якого призводить до попереджень про відімкнення насосних станцій «Львівводоканалу». Натомість населення оплачує за спожиту воду, як правило, наприкінці місяця. Сьогодні львів’яни заборгували за послуги водопостачання та водовідведення понад 80 мільйонів гривень.
Як повідомили у ЛМКП «Львівтеплоенерго», у листопаді цього року за кошти міського бюджету розпочалося будівництво нової транспортабельної котельні на вул. Богдана Котика, 4. На будівництво котельні виділено 2 млн 660 тис. грн. Замовник робіт управління капітального будівництва Львівської міської ради, підрядник – ЛМКП «Львівтеплоенерго». На сьогодні котельню змонтовано, прокладено 80% теплових мереж, виконано загальнобудівельні роботи. Цього тижня проводитиметься монтаж димової труби. Введення в експлуатацію даної котельні дозволить ліквідувати 4 підвальні котельні. та під єднати споживачів 4 будинків до тепломереж нової котельні. Нагадаємо, що підвальні котельні не відповідають правилам безпечної експлуатації, бо розміщені у підвалах будинків. Щороку на їх експлуатацію необхідно одержувати тимчасові дозволи у відповідних інстанціях. Експлуатація вбудованих котелень при існуючих котлах є неекономічною (низький коефіцієнт корисної дії) і недопустимою, оскільки котли працюють при навантаженні, нижчому від допустимого, що зазначено в технічній документації заводу — виробника, і має місце постійна загроза вибуху газу. Варто зазначити, що такі котельні є під’єднаними до диспетчерських пунктів і тут нема постійного персоналу – їх обслуговують методом обходу. Сьогодні на балансі ЛМКП «Львівтеплоенерго» знаходиться 57 підвальних котелень. На баланс підприємства також передають підвальні котельні КЕВ м. Львова.
Цього року мешканці 52 — х багатоквартирних будинків створили ОСББ. Тепер вони самостійно господарюють у своїх будинках: визначають виконавця робіт, який вивозить побутові відходи, прибирає сходові клітки, а також розмір квартирної плати. Загалом у місті функціонує 279 ОСББ. Нагадаємо, що цього року за кошти міського бюджету 24 ОСББ отримали фінансову допомогу на ремонтні роботи в будинках. З бюджету міста було виділено майже 2,5 мільйони гривень. На наступний рік у проекті міського бюджету закладено більше 10 мільйонів гривень. З питань ОСББ мешканці можуть звертатись на «гарячу лінію»: 295 — 59 — 95.
Рівень оплати ЛМКП «Львівводоканал» за спожиту електроенергію перед ВАТ «Львівобленерго» становить 100 %. За 2008 рік підприємство спожило 131 млн кВт год. електроенергії на суму 67,3 млн гривень. У грудні поточні розрахунки з енергетиками становлять 87 %. Водночас тарифи на енергоносії для комунального підприємства зростають щомісяця. Так ще у січні «Львівводоканал» споживав електроенергії на суму 4,88 млн грн, а у грудні – вже 6,88 млн гривень. Нагадаємо, що ВАТ «Львівобленерго» вимагає подекадного графіку розрахунків за енергоносії, недотримання якого призводить до попереджень про відімкнення насосних станцій «Львівводоканалу». Натомість населення оплачує за спожиту воду, як правило, наприкінці місяця. Сьогодні львів’яни заборгували за послуги водопостачання та водовідведення понад 80 мільйонів гривень.