Правила проведення консультацій із громадськістю
Консультації з громадськістю проводяться з метою залучення членів територіальної громади м. Львова до участі у здійсненні місцевого самоврядування. Проведення консультацій з громадськістю має сприяти налагодженню системного діалогу органів місцевого самоврядування м. Львова з мешканцями міста, підвищенню якості підготовки рішень з важливих питань у сфері місцевого самоврядування з врахуванням громадської думки, створенню умов для участі членів територіальної громади м. Львова у розробленні проектів таких рішень.
Ініціаторами консультацій є виконавчі органи Львівської міської ради, її депутати та міський голова.
Предметом консультацій з громадськістю можуть бути проекти нормативно-правових актів Львівської міської ради та її виконавчих проектів.
Проведення консультацій з громадськістю є обов’язковим перед прийняттям Львівською міською радою або її виконавчим комітетом рішень з питань:
Прийняття Статуту територіальної громади м. Львова;
Прийняття програми соціально-економічного розвитку та культурного розвитку міста;
Затвердження переліку об’єктів, видатки на які будуть проводитись за рахунок бюджету розвитку міського бюджету м. Львова у наступному році;
Розміщення на території міста екологічно небезпечних об’єктів, надання дозволів, на яке відноситься до компетенції Львівської міської ради.
Самі консультації можуть тривати від 7 до 30 днів. У цей період також відбувається офіційне представлення документу, який є предметом обговорень консультацій. У період консультацій також можна подавати зауваження та пропозиції.