Громадські слухання проекту ухвали ”Про внесення змін до ухвали міської ради від 30.12.2004р. №2014 „Про затвердження Положення про збір за право проведення кіно-і телезйомок у м.Львові” та проекту ухвали “Про внесення змін та доповнень до ухвали міської

  • 1229

15 жовтня 2007 року о 16.00 у сесійній залі Львівської міської ради, за адресою: м.Львів, пл.Ринок,1, каб.202 відбудуться громадські слухання проекту ухвали "Про внесення змін до ухвали міської ради від 30.12.2004р. №2014 „Про затвердження Положення про збір за право проведення кіно-і телезйомок у м.Львові" та  проекту ухвали "Про внесення змін та доповнень до ухвали міської ради від 24.06.2004р. №1492 „Про збір за право використання місцевої символіки" (зі змінами та доповненнями).

Сплата збору за право проведення кіно- і телезйомок передбачена статтею 10 Закону України "Про систему оподаткування" та статтями 1 та 13 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 р. № 56-93 "Про місцеві податки і збори". Згідно чинного законодавства збір за право на проведення кіно- і телезйомок вносять комерційні кіно- і телеорганізації, включаючи організації з іноземними інвестиціями та зарубіжні організації, які проводять зйомки, що потребують від місцевих органів державної виконавчої влади додаткових заходів (виділення наряду міліції, оточення території зйомок тощо). Розмір збору за право на проведення кіно- і телезйомок встановлений Положенням про збір за право проведення кіно- і телезйомок у м.Львові, яке затверджене ухвалою міської ради від 30.12.2004р. №2014 і становить 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.) за одну годину.

В зв'язку з тим, що останнім часом збільшилась кількість кінозйомок художніх фільмів та рекламних відеороликів у нічний час (із двадцять другої години до восьмої години), що створює окремі незручності для мешканців міста та різних комунальних служб, виникла потреба збільшити розмір збору за право проведення кіно- і телезйомок у нічний час (із двадцять другої години до восьмої години) до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У місті Львові збір за право використання місцевої символіки встановлений Положенням про збір за право використання місцевої символіки, яке затверджене ухвалою міської ради від 24.06.2004р. №1492 "Про збір за право використання місцевої символіки" (далі - Ухвала). З часу дії Ухвали управлінням економіки видано 112 дозволів. Надходження збору за використання місцевої символіки склали у 2003р. - 7,6 тис.грн.; у 2004р. - 145,6 тис.грн.; у 2005р. - 165,3 тис.грн.; у 2006р. - 246,1 тис.грн.; передбачено бюджетом міста на 2007р. - 300 тис.грн. Список місцевої символіки на даний час становить 20 назв і зображень. Для порівняння - в м. Києві цей список становить 194 позиції.

Ухвалою затверджено Перелік 20 назв і зображень архітектурних та історичних пам'яток що належать до місцевої символіки. За час дії ухвали та справляння збору за право використання місцевої символіки виявилось, що з комерційною метою використовується більша кількість архітектурних пам'яток та історичних назв. При умові прийняття цього регуляторного акту збільшиться кількість платників даного збору, що дасть можливість збільшити надходження збору за право використання місцевої символіки.

Для використання місцевої символіки необхідно мати дозвіл департаменту економічної політики, який видається з 16 квітня управлінням „Дозвільний офіс".

Податок на використання місцевої символіки до певної міри вирівнює умови конкуренції, оскільки використання місцевої символіки одним із конкурентів, безперечно, сприяє зростанню обсягів продаж. Наприклад, будуть краще продаватися цукерки марки "Світоч" в коробках, на яких є зображення оперного театру м.Львова. З іншого боку, - використання підприємствами назви Львів, чи загальновідомої місцевої символіки, такої як "Високий замок", "Цитадель", "Ратуша" та інших, або таких назв чи зображень, які ще недостатньо відомі за межами регіону, служить додатковою рекламою для міста, і повертається у місцеву скарбницю у формі інших доходів.

Повний текст проектів ухвал наведений нижче.

Пропонований регламент для доповідей та виступів учасників слухань:

Час проведення слухань 16.00-18.00

Представлення проектів положень  до 30 хв. ( Час на доповідь до 10 хв.)

Запитання учасників слухань по суті проблеми  до 20 хв. (Час на запитання - до 2 хв.)

Обговорення та внесення пропозицій до 60 хв. (Час на виступ - до 5 хв.)

Голосування внесених пропозицій до 10 хв.

З питань організації та проведення громадських слухань просимо звертатись у відділ громадського партнерства управління "Секретаріат ради" за тел. 297-57-63 або на електронну скриньку: civicpartner@ukr.net. Запрошуємо усіх охочих.

Проект

УХВАЛА

Про внесення змін до ухвали міської ради

від 30.12.2004р. №2014 „Про затвердження

Положення про збір за право проведення кіно-

і телезйомок у м.Львові"

Відповідно до п.24 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України „Про систему оподаткування", Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993р. №56-93 „Про місцеві податки і збори" міська рада ухвалила:

Внести зміни до Положення про збір за право проведення кіно- і телезйомок у м.Львові, затвердженого ухвалою міської ради від 30.12.2004р. №2014 „Про затвердження Положення" (зі змінами та доповненнями):

пункт 3.1 розділу 3 викласти у новій редакції

„Розмір збору становить 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за одну годину проведення кіно- і телезйомок у денний час та 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за одну годину проведення кіно- і телезйомок в нічний час (із двадцять другої до восьмої години), але не більше фактичних витрат місцевих органів державної влади на проведення додаткових заходів, пов'язаних з проведенням цих зйомок.

Міський голова А.Садовий

.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту ухвали міської ради „Про внесення змін до ухвали міської ради від 30.12.2004р. №2014 "Про затвердження Положення про збір за право на проведення кіно- і телезйомок у місті Львові"

1. Опис проблеми

Сплата збору за право проведення кіно- і телезйомок передбачена статтею 10 Закону України "Про систему оподаткування" та статтями 1 та 13 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993 р. № 56-93 "Про місцеві податки і збори". Згідно чинного законодавства збір за право на проведення кіно- і телезйомок вносять комерційні кіно- і телеорганізації, включаючи організації з іноземними інвестиціями та зарубіжні організації, які проводять зйомки, що потребують від місцевих органів державної виконавчої влади додаткових заходів (виділення наряду міліції, оточення території зйомок тощо). Розмір збору за право на проведення кіно- і телезйомок встановлений Положенням про збір за право проведення кіно- і телезйомок у м.Львові, яке затверджене ухвалою міської ради від 30.12.2004р. №2014 і становить 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.) за одну годину.

В зв'язку з тим, що останнім часом збільшилась кількість кінозйомок художніх фільмів та рекламних відеороликів у нічний час (із двадцять другої години до восьмої години), що створює окремі незручності для мешканців міста та різних комунальних служб, виникла потреба збільшити розмір збору за право проведення кіно- і телезйомок у нічний час (із двадцять другої години до восьмої години) до 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Ціль регулювання

Метою прийняття регуляторного акту є:

- компенсація витрат міського бюджету, пов'язаних із здійсненням додаткових заходів при проведенні кіно і телезйомок (виділенням наряду міліції, оточення території зйомок, прибирання території тощо), та втрат населення міста, пов'язаних із створенням додаткових незручностей при проведенні зйомок (обмеженням автомобільного чи пішохідного руху, звуковими чи світловими ефектами тощо);

3. Механізми та заходи

Для досягнення поставленої мети (цілі) пропонується:

- встановити необхідність отримання розпорядження міського голови на право проведення кіно- і телезйомок, які потребують від місцевих органів державної виконавчої влади вжиття додаткових заходів (виділення наряду міліції, оточення території зйомок тощо), або які пов'язані із створення додаткових незручностей населенню міста (обмеження автомобільного чи пішохідного руху, звуковими чи світловими ефектами тощо).

4. Альтернативи

Альтернативою є:

- повна відміна збору згідно частини 3 статті 15 Закону України "Про систему оподаткування";

- запровадження інших механізмів нарахування і сплати збору.

5. Вигоди та витрати

І. Львівська міська рада та виконавчий комітет

Вигоди:

- упорядкування проведення кіно- і телезйомок у місті;

- компенсація витрат міського бюджету, пов'язаних із здійсненням додаткових заходів при проведенні кіно- і телезйомок (виділенням наряду міліції, оточення території зйомок тощо);

Витрати:

- пов'язані із адмініструванням збору.

ІІ. Суб'єкти підприємницької діяльності

Вигоди:

- упорядкування проведення кіно- і телезйомок у місті;

- покращення умов конкуренції;

- економія коштів, зокрема на неофіційних виплатах, штрафах, пені, пов'язаних з недостатньою та невчасною поінформованістю.

Витрати:

- Збільшення витрат, пов'язаних із сплатою збору.

ІІІ. Мешканці міста

Вигоди:

- упорядкування проведення кіно- і телезйомок у місті;

Витрати:

- . додаткові незручності населенню міста (обмеження автомобільного чи пішохідного руху, звуковими чи світловими ефектами тощо).

6. Очікувані соціально-економічні наслідки запровадження передбачених заходів

Упорядкування збору за право проведення кіно і телезйомок у місті повинне:

- забезпечити компенсацію витрат міського бюджету, пов'язаних із здійсненням додаткових заходів при проведенні кіно і телезйомок, та втрат населення міста заподіяними незручностями.

7. Індикатори ефективності

Проект ухвали міської ради „Про внесення змін до ухвали міської ради від 30.12.2004р. №2014 "Про затвердження Положення про збір за право на проведення кіно- і телезйомок у місті Львові"

Цільова група: Суб'єкти підприємницької діяльності (далі - СПД), які займаються проведенням кіно- і телезйомок.

Орієнтовний термін повторного дослідження: - через 6 місяців після проведення базового дослідження. Базове дослідження - місяць після введення розпорядження в дію.

Індикатори ефективності:

1. Статистичні індикатори.

- кількість розпоряджень міського голови на право проведення кіно- і телезйомок;

- зафіксована кількість порушень порядку проведення кіно- і телезйомок;

- суми надходжень до місцевого бюджету від сплати збору за право на проведення кіно- і телезйомок.

2. Оціночні індикатори

Спосіб вимірювання - соціологічне опитування:

- оцінка СПД прозорості процедури отримання дозволу на проведення кіно- і телезйомок;

- оцінка СПД зрозумілості процедури отримання дозволу на проведення кіно- і телезйомок;

- оцінка СПД обґрунтованості розмірів сплати збору за право проведення кіно- і телезйомок.

8. Термін дії, відслідковування ефективності

Відслідковування ефективності покладається на управління економіки департаменту економічної політики Львівської міської ради.

В.о.начальника управління економіки

- начальник відділу аналізу та

стратегічного планування Г.Копцюх

Проект

УХВАЛА

Про внесення змін та доповнень до ухвали

міської ради від 24.06.2004р. №1492

„Про збір за право використання місцевої

символіки" (зі змінами та доповненнями)

Відповідно до п.24 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України „Про систему оподаткування", Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.1993р. №56-93 „Про місцеві податки і збори" міська рада ухвалила:

1. Внести зміни до Положення про збір за право використання місцевої символіки, затвердженого ухвалою міської ради від 04.06.2004р. №1492 „Про збір за право використання місцевої символіки" (зі змінами та доповненнями):

пункт 3.1 розділу 3 викласти у новій редакції

„Платниками збору є юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичні особи, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно з законами покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), пеню та штрафні санкції."

2. Додаток 1 до Положення про збір за право використання місцевої символіки доповнити наступними пунктами:

21. Комплекс Успенської церкви

22. Комплекс Бернардинського монастиря з Глинянською вежею

23. Костьол Домініканів

24. Комплекс латинського катедрального костьолу з каплицею Боїмів

25. Порохова вежа

26. пл..Ринок,2 (палац Бандінеллі)

27. пл..Ринок,4 („Чорна кам'яниця")

28. пл..Ринок,6 („будинок Корнякта")

29. вул..Коперніка,40а („Палац з брамою")

30. Стрийський парк, арка на вході

31. Геральдичні леви та леви-щитоносці

32. Підзамче

33. Левандівка

34. Клепарів

35. Кайзервальд

36. Майорівка

37. Погулянка

38. Збоїща

39. Кривчиці

40. Сихів

41. Козельники

42. Білогорща

43. Скнилів

44. Замарстинів

45. Знесіння

46. Персенківка

47. Давні гравюри Львова

48. Панорама міста Львова

49. Національний музей (вул..Драгоманова,42)

50. Будинок вчених

51. Костьол св.Ельжбети

Міський голова А.Садовий

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту ухвали міської ради

"Про внесення змін та доповнень до ухвали міської ради від 24.06.2004р. №1492 „Про збір за право використан-ня місцевої символіки (зі змінами та доповненнями"

1. Опис проблеми

У місті Львові збір за право використання місцевої символіки встановлений Положенням про збір за право використання місцевої символіки, яке затверджене ухвалою міської ради від 24.06.2004р. №1492 "Про збір за право використання місцевої символіки" (далі - Ухвала). З часу дії Ухвали управлінням економіки видано 112 дозволів. Надходження збору за використання місцевої символіки склали у 2003р. - 7,6 тис.грн.; у 2004р. - 145,6 тис.грн.; у 2005р. - 165,3 тис.грн.; у 2006р. - 246,1 тис.грн.; передбачено бюджетом міста на 2007р. - 300 тис.грн. Список місцевої символіки на даний час становить 20 назв і зображень. Для порівняння - в м. Києві цей список становить 194 позиції.

Ухвалою затверджено Перелік 20 назв і зображень архітектурних та історичних пам'яток що належать до місцевої символіки. За час дії ухвали та справляння збору за право використання місцевої символіки виявилось, що з комерційною метою використовується більша кількість архітектурних пам'яток та історичних назв. При умові прийняття цього регуляторного акту збільшиться кількість платників даного збору, що дасть можливість збільшити надходження збору за право використання місцевої символіки.

Для використання місцевої символіки необхідно мати дозвіл департаменту економічної політики, який видається з 16 квітня управлінням „Дозвільний офіс".

Податок на використання місцевої символіки до певної міри вирівнює умови конкуренції, оскільки використання місцевої символіки одним із конкурентів, безперечно, сприяє зростанню обсягів продаж. Наприклад, будуть краще продаватися цукерки марки "Світоч" в коробках, на яких є зображення оперного театру м.Львова. З іншого боку, - використання підприємствами назви Львів, чи загальновідомої місцевої символіки, такої як "Високий замок", "Цитадель", "Ратуша" та інших, або таких назв чи зображень, які ще недостатньо відомі за межами регіону, служить додатковою рекламою для міста, і повертається у місцеву скарбницю у формі інших доходів.

2. Ціль регулювання

Метою прийняття ували є:

- вирівнювання умов конкуренції підприємств, які використовують і не використовують місцеву символіку;

- збільшення надходжень до міського бюджету та спрямування їх на проведення заходів охорони і реставрації пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Львова;

- забезпечити простоту і зрозумілість порядку сплати місцевих податків і зборів.

3. Механізми та заходи

Для досягнення поставленої мети (цілі) пропонується:

- уточнити об'єкт обкладання збору за право використання місцевої символіки для юридичних осіб;

- уточнити перелік назв і зображень, що відносяться до місцевої символіки.

4. Альтернативи

Можливі наступні альтернативи:

- Запровадження добровільного характеру сплати збору опираючись на частину 3 статті 15 Закону України "Про систему оподаткування", згідно якої збір не є обов'язковими для встановлення. Проте, це до певної міри суперечить принципу обов'язковості, визначеного статтею 3, згідно якого "впровадження норм щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), визначених на підставі достовірних даних про об'єкти оподаткування за звітний період, та встановлення відповідальності платників податків за порушення податкового законодавства".

- Повна відміна збору за використання місцевої символіки м. Львова згідно частини 3 статті 15 Закону України "Про систему оподаткування";

- Збереження діючого порядку нарахування і сплати збору.

5. Вигоди та витрати

І. Львівська міська рада та виконавчий комітет

Вигоди:

- збільшення бюджетних надходжень;

- упорядкування використання місцевої символіки;

- збільшення витрат на проведення охорони і реставрації пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Львова.

Витрати:

- адміністрування збору;

- можливе зменшення поширення інформації про місто;

- можливе зменшення напливу туристів;

ІІ. Суб'єкти підприємницької діяльності

Вигоди:

- вирівнювання умов конкуренції для СПД, які використовують і не використовують місцеву символіку;

- економія коштів, зокрема на неофіційних виплатах, штрафах, пені, пов'язаних з недостатньою та невчасною поінформованістю про сплату збору.

Витрати:

- збільшення витрат, на величину сплати збору.

ІІІ. Мешканці міста

Вигоди:

- упорядкування використання місцевої символіки;

- покращення стану пам'яток історії, культури та історичного середовища м. Львова.

Витрати:

- Зменшення інформації про місто;

6. Очікувані соціально-економічні наслідки запровадження передбачених заходів

Упорядкування збору за право використання місцевої символіки забезпечить упорядкування використання місцевої символіки та мобілізує певну суму коштів на покращення стану пам'яток історії, культури та охорони історичного середовища м. Львова.

7. Індикатори ефективності

Проект ухвали міської ради

Про внесення змін та доповнень до ухвали від 24.06.2004р. №1492 "Про збір за право використан-ня місцевої символіки"(зі змінами і доповненнями)

Цільова група: Суб'єкти підприємницької діяльності (далі - СПД) - платники збору за право використання місцевої символіки м. Львова.

Орієнтовний термін повторного дослідження: - через 6 місяців після проведення базового дослідження. Базове дослідження - 1-й місяць дії ухвали міської ради.

1. Статистичні індикатори:

- кількість суб'єктів підприємництва - які використовують місцеву символіку з комерційною метою;

- кількість отриманих дозволів за право використання місцевої символіки;

- суми сплаченого до бюджету міста збору за право використання місцевої символіки;

- питома вага 10% найбільших платників збору за право використання місцевої символіки в загальних надходженнях до міського бюджету;

- кількість зафіксованих порушень порядку використання місцевої символіки

2. Оціночні індикатори

Спосіб вимірювання - соціологічне опитування:

- оцінка СПД прозорості отримання дозволу на право використання місцевої символіки;

- оцінка СПД зрозумілості порядку сплати збору за використання місцевої символіки;

- оцінка СПД обґрунтованості величини сплати збору за використання місцевої символіки.

8. Термін дії, відслідковування ефективності

Термін дії - один рік.

Відстеження ефективності покладене на управління економіки департаменту економічної політики Львівської міської ради.

В.о.начальника управління економіки

- начальник відділу аналізу та

стратегічного планування Г.Копцюх