Результати громадських слухань проекту рішення “Про порядок проведення переобладнання горищ на мансардні поверхи або надбудов у житлових будинках на території м. Львова з метою ремонту дахів та розширення житлового фонду “

  • 2690

Громадські слухання були проведені 22 травня 2007 року у приміщенні сесійного залу ЛМР за адресою пл.Ринок 1

Для участі у громадських слуханнях зареєструвалось 83 учасника.

На громадських слуханнях  виступили:

Юрій Лукашевський, начальник відділу громадського партнерства

Організація, програма та регламент проведення громадських слухань.

Іван Квик, в.о. начальника управління житлового господарства

Представлення проекту рішення

Богдан Петраш, начальник відділу експлуатації житлового фонду

Зміни та доповнення, що були внесені у проект рішення в результаті попередньо отриманих зауважень та пропозицій

Ярина Ясиневич, Громадянська мережа "Опора"

Пропозиції та зауваження до проекту рішення

В ході обговорення проекту рішення учасниками громадських слухань були висунуті наступні пропозиції:

1. Горище не є підсобним приміщенням для мешканців, а є технічним приміщенням. Згідно такого формулювання необхідно відкоригувати текст рішення.

2. В п. 3.1.5 (При одержанні позитивного попереднього висновку районної адміністрації для подальшого розгляду міжвідомчою комісією при районній адміністрації заявнику необхідно додатково подати:) - вилучити "при одержанні позитивного попереднього висновку районної адміністрації, бо такого погодження вона не може видавати.

Нагірний Мирослав, ГО Українська справа

1. В п 1.7.(Визначення замовників та інвесторів з надбудов та реконструкції горищ під мансардні поверхи в будинках власності територіальної громади м. Львова здійснюється конкурсним способом... ) - вилучити слово "замовника"

2. В п. 1.11. (Надбудови можуть здійснюватись при умові тимчасового відселення замовником мешканців верхнього поверху за їх згодою.) - чітко прописати терміни тимчасового  відселення.

3. Щодо п 1.13 (Проведення реконструкції горищ під мансардні поверхи та надбудов не повинно погіршувати умов проживання мешканців) - чітко прописати хто має визначати умови проживання мешканців

4. Пункт 1.16 (У разі перебування основних квартиронаймачів, власників квартир на черзі на отримання житла при наданні дозволу на надбудову чи реконструкцію горища під мансардні приміщення розглядається питання зняття їх з такої черги. У таких випадках ремонт даху зараховується як виконання дольової участі в ремонті житлового фонду будинків власності територіальної громади м. Львова. При цьому районною адміністрацією надсилається в управління житлового господарства копія розпорядження про надання дозволу на надбудову чи реконструкцію горища під мансардні приміщення для здійснення контролю за перебуванням мешканців реконструйованої квартири на черзі на отримання житла) - вилучити повністю

5. В п. 1.17 (Власники квартир поверху, що межує з горищем, мають пріоритет перед власниками інших квартир будинку, а останні - над рештою претендентів у надбудові та переобладнанні горища будинку на мансардний поверх) - зняти пріоритет мешканців останніх поверхів. (суперечить рішенню конституційного суду).

6. В п 3.4.3 (зобов'язання замовника відшкодувати можливі збитки, заподіяні іншим квартирам, будинку чи суміжній забудові) "можливі збитки, заподіяні" - замінити на " збитки, які можуть бути заподіяні"

7. В п 1.5.1 ( Замовникамина виконання ремонтно-будівельних робіт з надбудов та реконструкції горищ під мансардні поверхи виступають:

1.5.1 у будинках власності територіальної громади м.Львова, де заплановано реконструкцію горищ під мансардні поверхи або надбудови -  юридичні і фізичні особи, яким належить нерухоме майно у цих будинках) -  вилучити "де заплановано реконструкцію"

8. В п 5.3.3 ( Власники квартир верхнього поверху мають пріоритет перед власниками інших квартир будинку (у випадку проведення реконструкції над площею квартири), а останні - над рештою претендентів у  переобладнанні горища будинку на мансардний поверх чи надбудові при умовах:

- ремонту всього даху будинку;

- частини будинку, яка у його межах може бути самостійною (флігель, прибудова) - чітко визначити "І"  чи "або"

Дмитро Гудима, асистент кафедри теорії та історії держави та права ЛНУ ім. І. Франка

Заява на згоду повинна бути завірена нотаріально

Степан Павлюк, голова комісії житлової політики

1. до преамбули рішення про прийняття даного Положення в частині посилання на відповідне законодавство включити також Закон України «Про охорону культурної спадщини»

2. до п.1.10 «Висновок про технічний стан даху та будинку, про можливість проведення реконструкції горища під мансардний поверх або надбудови приймається міжвідомчою комісією при виконкомі Львівської міської ради при умові якщо замовником виступає департамент житлового господарства та інфраструктури, в інших випадках міжвідомча комісія при районній адміністрації Львівської міської ради на підставі позитивного висновку спеціалізованої проектної організації та акту обстеження будинку та квартир.» - додати твердження про обов'язковість будівельної експертизи несучих конструкцій будівлі перед прийняттям рішення про технічний стан будівлі. Такий висновок у письмовому вигляді повинен бути доведений до усіх повнолітніх мешканців будинку.

3. до п. 3.1.8. змінити уточнення «при необхідності» на «якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території»

4. до п.4 додати пункт про необхідність подання висновку управління історичного середовища (якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території)

5. до п. 6. 1 додати, що Погодження проектної документації здійснюється з:

-відповідно Державною службою охорони національної культурної спадщини або управлінням охорони культурної спадщини Львівської обласної державної адміністрації (якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території).

6. до п.6 включити пункт про необхідність отримання дозволів від відповідно Державної служби охорони національної культурної спадщини або управління охорони культурної спадщини Львівської обласної державної адміністрації (якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території)

7. до п.6 включити пункт про заборону виконання будівельних робіт без отримання дозволу відповідно Державної служби охорони національної культурної спадщини або управління охорони культурної спадщини Львівської обласної державної адміністрації (якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території)

8. додати пункт «визначити особливий порядок, з урахуванням положень закону «Про охорону культурної спадщини», спорудження мезонінів та надбудов на об'єктах, що є пам'ятками архітектури або розташовані у межах історико-культурної заповідної території. До прийняття такого порядку заборонити спорудження мезонінів та надбудов на об'єктах, що є пам'ятками архітектури або розташовані у межах історико-культурної заповідної території»

9. п.6.7 «Контроль за дотриманням порядку, передбаченого цим Положенням, проведенням реконструкції горищ під мансардні поверхи та надбудови, дотримання умов проживання мешканців будинків, де проводяться ремонтно-будівельні роботи, здійснюється районними адміністраціями та інспекцією Держархбудконтролю». Вказати, яку відповідальність понесуть посадові особи за неналежний контроль.

Пропозиції до додатку 2.

1. до п.3.3. У процесі підготовки до конкурсу Замовник представляє на розгляд міській конкурсній комісії:

3.3.1. Матеріали, підготовлені замовником:

- висновок Управління охорони історичного середовища (якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території)

2. Уточнити п.3.12 в частині внесення в основні умови, за якими визначаються переможці конкурсу

3. Експертної оцінки архітектурної цінності проектної пропозиції.включити до даного Положення пунк про обов'язкове оприлюднення протоколу засідання конкурсної комісії, зазначеного у п.3.11.

4. п.4. Якщо об'єкт є пам'яткою архітектури або розташований у межах історико-культурної заповідної території не допускається укладання контрактів без отримання відповідних дозволів Державної служби охорони національної культурної спадщини або управління охорони культурної спадщини Львівської обласної державної адміністрації.

Ярина Ясиневич, активіст Громадянської мережі "Опора"

Створити комісію для перевірки переобладнаних об'єктів

Школьний В.Л. мешканець вул. Стуса 2

Пропозиція провести додаткові слухання (Не була підтримана більшістю учасників слухань)

Пропозиція створити робочу групу з учасників слухань охочих долучитися  для доопрацювання проекту рішення. До складу робочої групи зголосилися: Гаталяк Тарас (Громадянська мережа "Опора"), Дмитро Гудима (Асистент кафедри теорії та історії держави та права ЛНУ ім. І. Франка), Тарас Біляєв (студент ЛНУ "Львівська політехніка"), Ярина Ясиневич ( Громадянська мережа "Опора"), Богдан Гавришкевич (ТзОВ "Гаян").

Назар Матківський, Громадянська мережа "Опора"

Контакти членів робочої групи:

Гаталяк Т. "Опора"

Гудима Д ЛНУ ім.Франка

Біляєв Т. студент-архітектор

Ясиневич Я."Опора"

Гавришкевич Б.ТзОВ "Гаян"

В.о. начальника управління житлового господарства                                    Іван Квик

Начальник відділу громадського партнерства                                                Юрій Лукашевський