Результати громадських слухань щодо конкурсу з визначення операторів паркування автотранспорту у м.Львові

  • 1310

Громадські слухання були проведені 24 квітня 2007 року у приміщенні великого сесійного залу ЛМР за адресою пл.Ринок, 1.

Для участі у громадських слуханнях зареєструвались 22 учасника.

На громадських слуханнях із власними доповідями виступили:

Юрій Лукашевський, начальник відділу громадського партнерства

Організація, програма та регламент проведення громадських слухань.

Галина Стадницька-Гірняк, начальник відділу місцевих податків, тарифів і цін управління економіки ЛМР. Представлення проекту положення

В ході обговорення проекту положення учасниками громадського обговорення були висунуті наступні пропозиції:

1.     Автоматично продовжувати договір, якщо оператор належно виконує його умови.

2.     Пріоритетним критерієм перемоги на конкурсі  має бути благоустрій ділянки,  наступник має відшкодувати кошти вкладені у благоустрій.

3.     Проводити конкурс в один етап та протягом одного дня.

4.     Запровадити  механізми впливу на несумлінних водіїв, які відмовляються платити за паркування.

Мамут М.Я. директор ПП»Мавік»

5.     Збільшити термін договору до 3-5 років щоб можна було вкладати кошти у благоустрій ділянки.

6.     Розбити Львів на умовні зони.

7.     Оголосити конкурс на оренду землі, функціональне призначення якої лише паркування.

Юрій Кіясов «Укрпром-інвест»

8.     На першому етапі  конкурсна комісія повинна вивчити подані документи без визначення попереднього переможця, а на другому - зібрати учасників конкурсу та провести відкритий аукціон.

9.     Не підміняти поняття автостоянки і парковки.

10.  Враховувати суму інвестицій у стоянку.

Гурський В.М.ПП»Білун»

11.  Треба шукати нові місця для парковки, а не лише використовувати діючі.

12.  Треба збільшувати термін договору,  щоб була можливість для нормального облаштування ділянок.

13.  В конкурсний комітет  включити представників громади.

14.  Проект є недосконалим, потребує доопрацювання.

Корчинський А. «Конфедерація вільних профспілок України»

15.  Цей бізнес у першу чергу треба систематизувати, тобто усі паркувальні місця, які є у місті, легалізувати.

16.  Заставити більш прозоро працювати операторів паркування і домогтися вищої культури обслуговування.

Василь Попович,  голова постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв'язку Львівської міської ради.

17.  Облаштувати автостоянки, паркувальні майданчики відповідно до потреб людей з особливими потребами.

Ярослав Мудрий, заступник голови Львівського обласного правління українського  фонду реабілітації інвалідів.

Протокол засідання

Презентація проекту

Галина Стадницька-Гірняк - дане положення складається із загальних положень, підготовка конкурсу, порядок подання документів на конкурс, порядок визначення переможця конкурсу та розгляду спорів, які можуть виникнути. Даний проект рішення підпадає під дію закону України  " Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Проект рішення є розміщений на веб-сторінці Львівської міської ради. Також Ви маєте можливість ознайомитись з проектом із матеріалів слухань. Управління економіки уже отримало пропозиції від управління транспорту та зв'язку, які будуть враховані у подальшій підготовці проекту на засідання виконкому.

Обговорення та внесення пропозицій

Мамут М.Я, директор ПП «Мавік»: Чи є встановлені плани щодо збору за паркування ?

Галина Стадницька-Гірняк: Розмір надходжень до місцевого бюджету від збору за паркування затверджений ухвалою Львіської міською ради.

Мамут М.Я, директор ПП «Мавік»: Для чого приймати нове положення, воно надто складне і непрозоре? Незрозуміло навіщо процедуру конкурсу проводити у два етапи, пропоную в один етап. На моє переконння міська рада повинна залучати операторів до паркування. Необхідно запровадити  механізми впливу на несумлінних водіїв, які відмовляються платити за паркування. Хто буде приймати кінцеве рішення за результатами конкурсу?

Галина Стадницька-Гірняк: Підчас першого етапу конкурсна комісія розглядає документи, а підчас другого - заслуховує учасників конкурсу. Управління економіки більш конкретизувало механізм проведення конкурсу. Якщо буде пропозиція, то буде попит. Ми намагаємося покращити для операторів умови паркування, зокрема, у місті тепер працюють евакуатори. Залишається проблема того, що оператори паркування не завжди видають водіям квитанцію за надані послуги. Є пропозиція управління транспорту і зв'язку, що рішення має приймати конкурсна комісія, а не виконком, ми її внесем до проекту.

Курилюк ТзОВ»Фієста-Фантастика»:Ми вклали кошти у благоустрій ділянки на пл.Підкови. Постелили бруківку, там стоять службові машини та  автомобілі клієнтів, платимо 1650 грн у місяць за місце для 11 машин,  чому ми маємо йти на конкурс ?

Галина Стадницька-Гірняк: Думаю, що Ваша автостоянка для службових автомашин не підлягає конкурсу. Договір з операторами паркування складає управління транспорту та зв'язку, представники якого присутні сьогодні, можливо вони нададуть Вам більш - вичерпну відповідь.

Андрій Швайка, заступник начальника управління, начальник відділу телекомунікацій: Усі місця для паркування у Львові підлягають конкурсу. Розкрив принципи регулювання правових відносин міської ради із операторами паркування згідно діючого положення.

Юрій Кіясов «Укрпром-інвест»: Необхідно збільшити термін договору до 3-5 років щоб можна було вкладати кошти в благоустрій ділянки, щоб підприємець не залежав від чинновника. Розбити Львів на зони - одна справа пр. Шевченка,  інша вул.Замарстинівська. Оголосити конкурс на оренду землі, функціональне призначення якої однозначне - парковка. Слухання мають бути розширені до обговорення  паркування і стоянок в м.Львові.

Галина Стадницька-Гірняк: Оренда вулиць Львова є неможливою.

Гурський В.М., ПП «Білун»: Щодо процедури визначення переможця. На першому етапі  конкурсна комісія повинна вивчити подані документи без визначення попереднього переможця, а на другому - зібрати учасників конкурсу та провести відкритий аукціон. Не треба змішувати автостоянки і парковки. Неможливо зробити з стоянки на 100 машин парковку на 100 машин в якомусь «медвежому куті» (спальному районі міста Львова). Прохання, при проведенні конкурсу враховувати суму інвестицій в стоянку.

Андрій Корчинський, «Конфедерація вільних профспілок України»: Зауваження щодо організації слухань, надто мале оголошення в газеті. Треба шукати нові місця для парковки, а не дожимати діючі. Треба збільшувати термін договору, щоб була можливість для нормального облаштування ділянок. На чому базувалось підняття розміру збору за паркування з 700 тис до 3 млн.грн у 2007 році? Якщо ухвала сесії недобра, то треба ініцінювати зміни до неї. Ми подавали пропозицію ще в минулому році, чому в конкурсний комітет не включені представники громади? Депутати - це представники політичних партій. Якщо єдиним критерієм визначення переможця конкурсу буде найвища ціна, то це крок до монополізму та знищення малого та середнього бізнесу. Цей проект є абсолютно нездалим, над ним треба сісти і врахувати всі пропозиції.

Василь Попович, голова постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв'язку Львівської міської ради

Проблема паркування у Львові не є тільки проблемою міста Львова, це проблема усіх великих міст, котра з часом буде зростати. Причиною є те, що наприклад, у минулому році Україна зайняла перше місце в Європі щодо надання кредитів на придбання легкових автомобілів. Оскільки парк автомобілів зростає, то відповідно зростають проблеми дотримання водіями правил дорожнього руху, паркування і всього, що з цим зв'язане. Тому проблема паркування автомобілів у нашому місті стане більш актуальною і тому мусимо у правовому полі цей вид діяльності систематизувати. Як свідчить досвід і відповідний аналіз комісії інженерного господарства, транспорту і зв'язку - майже всі галузі, що є у компетенції названої комісії до 70 відсотків перебувають в тіні. Це і пасажирські перевезення, і КАТП, що займаються посипанням доріг у Львові і не виключено, що й паркування. І як свідчить моніторинг за попередні три роки: 240 тис.( план за паркування), який був у 2004 році, і 280 тис. - у 2005 році і 700 тис. - у минулому році - це не є достатня сума коштів, що має надходити від паркування до казни міста. Моніторинг, проведений управлінням транспорту і нашою комісією, свідчить про те, що план, який доведений у проекті положення - 3 млн. грн. на рік, цілком реальний. Необхідно підштовхнути приватних підприємців малого бізнесу, які займаються паркуванням, систематизувати свій бізнес - бо їхні звинувачення, що їх заганяють в тупик, чи доводять нереальний план, не відповідають дійсності. Адже реальне життя нам диктує необхідність збільшення розміру коштів за паркування, збільшення кількості паркувальних місць. Відповідно ті, хто виграють конкурс, стануть операторами паркування і будуть дотримуватись визначених законних правил гри. Цей бізнес у першу чергу треба систематизувати, тобто усі паркувальні місця, які є у місті, легалізувати. Друге - заставити більш прозоро працювати операторів і підвищити культуру обслуговування паркувальників. Безумовно, ми розуміємо що це страва не лише операторів, а й депутатів, виконавчих органів, і ,зокрема, автоінспекції. Потрібно, щоб кожний водій, що припаркував авто, був задоволений послугою паркувальника.

Мамут М.Я. директор ПП «Мавік»: Пропоную якщо оператор належно виконує умови договору автоматично продовжувати йому договір. Пріоритетною умовою має бути благоустрій ділянки  наступник - переможець конкурсу має відшкодувати кошти вкладені у благоустрій території.

Ярослав Мудрий, заступник голови Львівського обласного правління українського  фонду реабілітації інвалідів: Досі положення з визначення операторів паркування не передбачало облаштування автостоянок, паркувальних майданчиків відповідно до потреб людей з особливими потребами.

Начальник відділу громадського партнерства                                                Юрій Лукашевський

Начальник відділу місцевих податків, тарифів і цін                          Галина  Стадницька-Гірняк