Громадські слухання щодо встановлення режимів роботи підприємств торгівлі та ресторанного господарства

  • 2626

9 березня 2007 року о 11.00 у приміщенні Львівської міської ради "Малий сесійний зал" каб. 230 за адресою пл. Ринок,1  відбудуться громадські слухання проекту положення "Про встановлення режимів роботи підприємств торгівлі та ресторанного господарства".

Повний текст проекту положення наведений нижче, також він розміщений в іншому розділі сайту Львівської міської ради: «Інформація по підприємництву //Проекти регуляторних актів».

Пропонований регламент для доповідей та виступів учасників слухань: доповідь до 10 хв., виступ до 5 хв.

Охочих підготувати доповідь щодо питань висунутих на обговорення слухань, просимо повідомити про тему доповіді , прізвище, ім'я та посаду доповідача за нижче вказаними контактами. Теми доповідей будуть опубліковані у матеріалах слухань.  Останній термін реєстрації доповідей 7 березня 2007 року, о 16.00.

З питань організації та проведення громадських слухань просимо звертатись у відділ громадського партнерства управління "Секретаріат ради" за тел. 297-57-63 або на електронну скриньку: civicpartner@ukr.net. Запрошуємо усіх охочих.

Проект

Рішення

Про встановлення

режимів роботи підприємств

торгівлі та ресторанного господарства.

Відповідно до ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",ст.3 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму", з метою впорядкування роботи закладів торгівлі і ресторанного господарства у вечірній і нічний час, уникнення скарг мешканців міста на порушення акустичного режиму, виконавчий комітет вирішив:

1.     Управлінню промисловості та підприємництва:

1.1.         встановлювати режим роботи підприємств розрібної, оптової  торгівлі та ресторанного господарства незалежно від форми власності та виду об"єкта:

-       з 7.00 до 23.00 год. - на підставі письмових пропозицій суб"єктів підприємницької діяльності;

-       з 23.00 до 7.00 год. - на підставі письмових пропозицій суб"єктів підприємницької діяльності та документа про наявність охорони, яка може забезпечити дотримання громадського порядку в об"єкті і на прилеглій до нього території.

1.2.         заборонити встановлення режиму роботи закладів ресторанного господарства всіх форм власності, розташованих у житлових будинках, та дрібнороздрібних об"єктів торгівлі і ресторанного господарства,:

-       з 22.00 до 7.00 год.   - в осінньо-зимовий період;

-       з 23.00 до 7.00 год.    - у весняно-літній період.

2.     ЛМУ УМВСУ у Львівській області активізувати роботу щодо вжиття заходів до порушників акустичного режиму і громадського порядку  відповідно до вимог ст. 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення, інформувати виконавчі органи міської ради для подальшого вжиття заходів згідно чинного законодавства.

3.     Суб"єктам підприємницької діяльності всіх форм власності :

-       дотримуватись правил акустичного режиму та громадського порядку у вечірній та нічний час;

-       у встановленому порядку привести режими роботи підприємств у відповідність до цього рішення.

4.     Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 04.09.2002р. №272 "Про дотримання режимів роботи та звукового режиму підприємствами торгівлі та громадського харчування".

5.     Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань промисловості та підприємництва.

Аналіз

регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету

"Про встановлення режимів роботи підприємств торгівлі

та ресторанного господарства".

1.     Опис проблеми.

Відповідно до вимог статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до делегованих повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування належить встановлення за погодженням з власником зручних для населення режимів роботи закладів ресторанного господарства, які належать до приватної або колективної форм власності.

Рішенням виконавчого комітету від 04.09.2002р. №272 Про дотримання режимів роботи та звукового режиму підприємствами торгівлі та громадського харчування" передбачено, що встановлення режимів роботи закладів ресторанного господарства у вечірній та нічний час здійснюється на підставі документа про наявність у суб"єкта підприємницької діяльності охорони, яка може забезпечити дотримання громадського порядку в об"єкті і на прилеглій до нього території.

У даний час режими роботи закладів ресторанного господарства встановлюються у порядку, визначеному ухвалою Львівської міської ради від 12.07.2001р. №1156 "Про внесення змін та доповнень до ухвали Львівської міської ради від 25.05.2000р.№647 "Про місцеві податки і збори", при видачі дозволу на розміщення об"єкта ресторанного господарства.

Протягом 2006р. видано 137 дозволів на розміщення об"єктів ресторанного господарства, у т.ч. 33- з цілодобовим режимом роботи, орієнтовно 50% цих об"єктів розташовано у житлових будинках.

В той же час у виконавчі органи надходять звернення від мешканців міста про порушення звукового режиму та громадського порядку від роботи закладів ресторанного господарства, розташованих на перших поверхах житлових будинків, а також окремо стоячих об"єктів, розміщених у спорудах малих архітектурних форм. Щорічно надходить понад 10 таких звернень, які у встановленому порядку розглядаються, у випадках підтвердження фактів режими роботи таких закладів переглядаються в сторону зменшення.

2.     Мета регулювання.

-       збереження тиші на території м.Львова у вечірній та нічний час, покращення умов проживання мешканців міста;

-       дотримання закладами ресторанного господарства правил акустичного режиму та громадського порядку.

3.     Механізми та заходи.

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

-       прийняття рішення про заборону при видачі дозволів на розміщення закладів ресторанного господарства у житлових будинках встановлювати цілодобовий режим роботи;

-       посилення контролю зі сторони органів внутрішніх справ за дотриманням громадського порядку у таких закладах, вжиття заходів адміністративного впливу (ст.182 Кодексу України про адміністративні правопорушення);

-       покращення взаємодії органів внутрішніх справ та виконавчих органів міської ради щодо інформування про порушення акустичного режиму, перевищення встановленого режиму роботи закладів для вжиття відповідних заходів.

4.     Альтернативи.

-       збереження існуючого стану у порядку встановлення режимів роботи закладів ресторанного господарства та дрібнороздрібної мережі .

Оскільки існують можливості покращення існуючого стану, визнано за доцільне ввести певні обмеження при роботі закладів ресторанного бізнесу та дрібнороздрібних об"єктів у вечірній та нічний час.

5.     Вигоди та витрати.

Львівська міська рада:

Вигоди:

-       зменшення кількості звернень громадян про порушення громадського порядку.

Витрати:

-       можливе надходження судових позовів про обмеження підприємницької діяльності.

СПД.

Вигоди:

-       дотримання чинного законодавства;

Витрати:

-       зменшення доходів від діяльності закладу у зв"язку із зменшенням часу роботи об"єкта.

Мешканці міста.

Вигоди:

-       покращення умов проживання у вечірній і нічний час.

6.     Очікувані соціально- економічні наслідки запровадження передбачених заходів.

-       зменшення надходжень від сплати податків у бюджети різних рівнів від роботи закладів ресторанного господарства та дрібнороздрібних торгових об"єктів.

7.     Індикатори ефективності

Проекту

рішення виконавчого комітету

"Про встановлення режимів роботи підприємств торгівлі

та ресторанного господарства".

Цільова група: СПД - власники закладів ресторанного господарства та дрібнороздрібних об"єктів.

Орієнтовний термін повторного дослідження: через 1 рік після проведення базового дослідження. Базове дослідження- на початку дії рішення виконавчого комітету Львівської міської ради.

1. Індикатори ефективності.

-       зменшення кількості звернень громадян до Львівської міської ради щодо порушень громадського порядку та акустичного режиму закладами ресторанного господарства;

-       позитивна динаміка кількості протоколів про адмінпорушення, складених контролюючими органами відповідно до ст.182 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

2. Індикатори впроваджуваності.

-       загальне зменшення кількості об"єктів, розташованих у спорудах малих архітектурних форм.

Начальник управління                                                                                                         М.Шморгай