Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у м. Льво

  • Orest

Із 22 квітня по 19 травня 2017 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у          м. Львові. Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська Пошта» № 31 (1941) від 22.04.2017 року.

       З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок,1, тел. 297 59 63.

       15 травня 2017 року відбулось публічне представлення вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, вул. Запорізька, 20 (Середня загальноосвітня школа № 69).  Для участі зареєструвалося 17 осіб. Протокол публічного представлення додається.

       За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у          м. Львові надійшло сім письмових зауважень та пропозицій.

  1. Звернення п. Хомечко С.П. № З-Х-38594-0001 від 17.05.2017р.

Відповідь розробника: Пропозиція приймається. Пропозиція щодо спорудження велосипедно-пішохідного мосту через вул. Луганську, залізничну колію та вул. Персенківка буде врахована в проекті ДПТ. Передбачається запроектувати даний міст в районі залізничної платформи, що дасть змогу не лише сполучити території розділені вулицею Луганською та залізничною колією , але й створити комфортний пішохідний зв'язок з майбутньою зупинкою внутрішньо міського рейкового транспорту. Дана залізнична колія на перспективу розглядається як потенційна лінія руху міської залізниці (по типу міського наземного електротропоїзда S-Bahn в Німеччині).

  1. Звернення п. Шишковського О.Ц. , ТОВ «Компанія «Цезар ЛВ» № 2-12620-0001 від 18.05.2017р.

Відповідь розробника: Пропозиція приймається.  В детальному плані буде враховано підприємство з виробництва труб з нержавіючої сталі із санітарно-захисною зоною 50 м.

  1. На звернення п. Панчака Т.Р. № З-П-39365-С-0001 та Хусточки Ж.О. № З-Х-39299-0001 від 19.05.2017

3.1. Відповідь розробника.: Пропозиція приймається.  Термін «реконструкція» при розрахунку соціальної інфраструктури буде прибраний з проекту ДПТ.

3.2.1.Відповідь розробника: Пропозиція приймається. Площі вуличних дитячих майданчиків зменшуватись не будуть. Будуть внесені відповідні зміни в проект ДПТ.

В зв’язку з Вашими пропозиціями нами внесено зміни в графічні матеріали ДПТ, збільшено площі прибудинкових територій та дворів та зменшено площі забудови житлових будинків.

3.2.2. Відповідь розробника: Пропозиція приймається. Площі майданчиків для відпочинку дорослого населення приймаються згідно вимог ДБН. Відповідні рішення будуть враховані в проекті ДПТ. Проектом передбачено озеленений пішохідний бульвар вздовж вул.. Тернопільської, зелену зону вздовж вулиці Луганської та озеленений пішохідний бульвар між житловою забудовою. Питання розміщення малих архітектурних форм (лавки, альтанки, тощо) вирішуватиметься на наступних стадіях проектування при розробленні робочих проектів реконструкції вулиць , влаштування зелених зон та бульварів.

3.2.3. Відповідь розробника: Згідно ДБН 360-92** нормативну площу фізкультурних майданчиків допускається зменшувати при формуванні єдиного фізкультурно-оздоровчого комплексу мікрорайону для школярів і дорослого населення. В даному випадку в межах території ДПТ передбачений спортивний комплекс з тенісними кортами та кортами для сквошу, а в сусідньому кварталі даного мікрорайону (територія колишнього заводу «Полярон») передбачається розміщення школи з комплексом спортивних майданчиків (міні-футбол, баскетбол, волейбол, тощо). Таким чином є обґрунтування для можливості зменшення площі спортивних майданчиків. Разом з тим, навіть зменшеної площі спортивних майданчиків достатньо для встановлення вуличних тренажерів , тенісних столів, тощо. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що площі прибудинкових майданчиків будуть детально розраховуватись і проектуватись при розробці окремих житлових кварталів , комплексів чи будинків. І в кожному конкретному випадку проектант буде приймати і обґрунтовувати рішення чи потрібно зменшувати площу фізкультурних майданчиків. Питання форми власності спортивних комплексів, порядку їх функціонування, джерел фінансування, проектних рішень окремих об’єктів, тощо не відноситься до компетенції стадії Детального плану території.

3.3.1.Відповідь розробника: Пропозиція приймається. Будівництво найнеобхідніших об’єктів соцкультпобуту , а саме дошкільних установ  та школи буде передбачено на першу чергу будівництва (3-7 років).

3.3.2. Відповідь розробника: Питання форми власності дитячих та освітніх закладів, порядку їх функціонування, джерел фінансування, проектних рішень окремих об’єктів, тощо не відноситься до компетенції стадії Детального плану території. Проте, ми надамо в Детальному плані території пропозицію, щоб дитячий садок , запроектований на землях міста був віднесений до комунальної власності.

3.3.3.Відповідь розробника:  Проектовані дитячі садки та школи матимуть необхідну територію для розміщення дитячих ігрових та спортивних майданчиків і формування місць для дозвілля дітей. Додаткову територію для цих функцій відводити немає потреби та можливості, зважаючи на щільні умови будівництва, приватну власність на землю та наявні об’єкти нерухомості. Хочемо також зазначити, що якість наповнення шкільної території залежить перед усім від ефективного використання території, а не кількості площі. Для прикладу, школи дитячі та шкільні заклади в більшості країн Європи мають набагато менші площі земельних ділянок ніж в Україні, проте якість їх використання дозволяє забезпечити набагато кращі умови для дітей.

3.4.  Відповідь розробника:  Кількість необхідних машино-місць у закритих паркінгах та відкритих автостоянках розраховується згідно норм ДБН від кількості квартир , а не мешканців. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що кількість стояночних місць, паркінги (гаражі) та відкриті автостоянки  будуть детально розраховуватись і проектуватись при розробці окремих житлових кварталів , комплексів чи будинків, офісних комплексів, при реконструкції вулиць та проїздів.  Крім того, текстову частину ДПТ буде доповнено вимогою щодо  необхідності встановлення обмежуючих стовпців та півкуль для захисту пішохідних та зелених зон від несанкціонованого заїзду та паркування. Також буде встановлено вимогу передбачати заходи із сповільнення швидкості руху при проектуванні нових та реконструкції існуючих вулиць та проїздів («лежачі» поліцейські, підняті пішохідні переходи, острівці, виступаючі півострівці, тощо).

3.5. Відповідь розробника: Пропозиція приймається.  Проект буде доповнено вимогою обов’язкового забезпечення потреб маломобільних груп населення, зокрема щодо влаштування пандусів та понижених бордюрів. Хочемо додати, що проектом передбачається  спорудження велосипедно-пішохідного мосту через вул. Луганську, залізничну колію та вул. Персенківка буде врахована в проекті ДПТ. Передбачається запроектувати даний міст в районі залізничної платформи, що дасть змогу не лише сполучити території розділені вулицею Луганською та залізничною колією , але й створити комфортний пішохідний зв'язок з майбутньою зупинкою внутрішньо міського рейкового транспорту. Дана залізнична колія на перспективу розглядається як потенційна лінія руху міської залізниці (по типу міського наземного електротропоїзда S-Bahn в Німеччині). Даний міст передбачається обладнати ліфтами для забезпечення доступу мало мобільних груп населення.

4. Звернення Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» ВП ВУГіП у Львівській області № 2-12777 -0001 від 19.05.2017

Відповідь розробника: розяснення - положенням статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI визначено, що детальний план території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток частини території.

Його метою є визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Детальні плани території розробляється у відповідності до: Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності»  ДБН Б.1.1-14:2012. «Склад та зміст детального плану території». В межах населеного пункту детальний план визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території.

В даному випадку ДПТ розробляється на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Львівської міської ради та згідно завдання на проектування. Тому питання щодо доцільності розроблення даного ДПТ не відносяться до пропозицій до проекту, які надаються під час громадських слухань.

Положенням статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» вiд 17.02.2011 № 3038-VI визначено процедуру проведення громадських слухань, зокрема:

5. Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування. 

6. Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, державних будівельних норм, стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань. Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються. 

Законодавством чітко визначено перелік тих хто має право надавати пропозиції до проектів містобудівної документації на місцевому рівні мають право надавати, а саме: 

1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; 

2) юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, для якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; 

3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація, та на суміжній з нею; 

4) представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію; 

5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад. 

Згідно діючого законодавства громадські слухання містобудівної документації проводяться під час її розроблення. Відповідно на громадські слухання проект ДПТ представлений в мінімально достатньому обсязі  для розгляду та отримання пропозицій та зауважень. Після врахування даних пропозицій та зауважень проект ДПТ буде доопрацьовано в повному обсязі згідно вимог відповідних ДБН.

Щодо невідповідностей нормам:

- Проект не передбачає зменшення санітарно-захисних зон. Передбачається перепрофілювання окремих виробничих та складських об’єктів із відповідно зміною чи ліквідацією зон від них.  Таке рішення приймається з огляду на перспективи розвитку даного району і власне відноситься до компетенції містобудівної документації , а саме ДПТ, яка визначає планування та розвиток даної території на найближчі 15 років. Без довгострокового планування та закладення принципів розвитку неможливий сталий розвиток міста в цілому та окремих його районів.

- Пропозиція приймається.  Термін «реконструкція» при розрахунку соціальної інфраструктури буде прибраний з проекту ДПТ. Площі вуличних дитячих майданчиків зменшуватись не будуть. Будуть внесені відповідні зміни в проект ДПТ.

Площі майданчиків для відпочинку дорослого населення приймаються згідно вимог ДБН. Відповідні рішення будуть враховані в проекті ДПТ. Проектом також передбачено озеленений пішохідний бульвар вздовж вул.. Тернопільської, зелену зону вздовж вулиці Луганської та озеленений пішохідний бульвар між житловою забудовою.

Згідно ДБН 360-92** нормативну площу фізкультурних майданчиків допускається зменшувати при формуванні єдиного фізкультурно-оздоровчого комплексу мікрорайону для школярів і дорослого населення. В даному випадку в межах території ДПТ передбачений спортивний комплекс з тенісними кортами та кортами для сквошу, а в сусідньому кварталі даного мікрорайону (територія колишнього заводу «Полярон») передбачається розміщення школи з комплексом спортивних майданчиків (міні-футбол, баскетбол, волейбол, тощо). Таким чином є обґрунтування для можливості зменшення площі спортивних майданчиків. Разом з тим, навіть зменшеної площі спортивних майданчиків достатньо для встановлення вуличних тренажерів , тенісних столів, тощо. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що площі прибудинкових майданчиків будуть детально розраховуватись і проектуватись при розробці окремих житлових кварталів , комплексів чи будинків. І в кожному конкретному випадку проектант буде приймати і обґрунтовувати рішення чи потрібно зменшувати площу фізкультурних майданчиків.

- В межах ДПТ запроектовано два дошкільних заклади а в сусідньому кварталі (на який також розробляється ДПТ) – три дошкільних заклади та школа. Таким чином твердження про відсутність даних об’єктів є безпідставні.

- В зв’язку з переорієнтацією України на європейську модель сімейної медицини в межах проектованого кварталу та в сусідньому кварталі пропонується передбачити вбудовані приміщення для амбулаторій сімейного лікаря.

- Територія ДПТ знаходиться в межах нормативної доступності двох частин ДСНС – на вул. Вулецькій,11 та на вул.. Козельницькій,9.

- Розміщення об’єктів цивільної оборони та цивільного закладу висвітлюється в окремому розділі «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» який розробляється згідно відповідного завдання та погоджується службами цивільного захисту та ДСНС.

Даний розділ може містити спеціальну інформацію з обмеженим доступом і не підлягає розгляду на громадських слуханнях.

5. Електронне звернення п. Сасника П.М. №3-С-39105-0001 від 18.05.2017

5.1. Відповідь розробника: Пропозиція приймається.  Термін «реконструкція» при розрахунку соціальної інфраструктури буде прибраний з проекту ДПТ.

5.1.1. Відповідь розробника: Пропозиція приймається.  Площі вуличних дитячих майданчиків зменшуватись не будуть. Будуть внесені відповідні зміни в проект ДПТ.

5.1.2. Відповідь розробника: Пропозиція приймається.  Площі майданчиків для відпочинку дорослого населення приймаються згідно вимог ДБН. Відповідні рішення будуть враховані в проекті ДПТ. Проектом також передбачено озеленений пішохідний бульвар вздовж вул.. Тернопільської, зелену зону вздовж вулиці Луганської та озеленений пішохідний бульвар між житловою забудовою.

5.1.3. Відповідь розробника: Згідно ДБН 360-92** нормативну площу фізкультурних майданчиків допускається зменшувати при формуванні єдиного фізкультурно-оздоровчого комплексу мікрорайону для школярів і дорослого населення. В даному випадку в межах території ДПТ передбачений спортивний комплекс з тенісними кортами та кортами для сквошу, а в сусідньому кварталі даного мікрорайону (територія колишнього заводу «Полярон») передбачається розміщення школи з комплексом спортивних майданчиків (міні-футбол, баскетбол, волейбол, тощо). Таким чином є обґрунтування для можливості зменшення площі спортивних майданчиків. Разом з тим, навіть зменшеної площі спортивних майданчиків достатньо для встановлення вуличних тренажерів , тенісних столів, тощо. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що площі прибудинкових майданчиків будуть детально розраховуватись і проектуватись при розробці окремих житлових кварталів , комплексів чи будинків. І в кожному конкретному випадку проектант буде приймати і обґрунтовувати рішення чи потрібно зменшувати площу фізкультурних майданчиків.

В зв’язку з пропозиціями нами внесено зміни в графічні матеріали ДПТ, збільшено площі прибудинкових територій та дворів та зменшено площі забудови житлових будинків.

5.2. Відповідь розробника: Пропозиція враховується частково.  В проекті ДПТ збільшена вмістимість дитячих садків , та збільшена територія проектованого дошкільного закладу за рахунок зменшення території та забудови житлових та офісних будівель. Щодо кількості населення в 10 тис. мешканців то дана кількість населення передбачена на території даного ДПТ разом з територією нових житлових кварталів на місці колишнього заводу «Полярон». При цьому в даних кварталах передбачені власні дитячі садки та передбачається розміщення середньої школи. Таким чином мешканці проектованих кварталів матимуть можливість користування дитячими садками та школою, а також іншими об’єктами обслуговування, розташованими в складі проектованої забудови.

5.3. Відповідь розробника: Пропозиція враховується частково.  В проекті ДПТ передбачена можливість забезпечення мешканців стояночними місцями. При цьому ДПТ передбачає в складі проектованих житлових комплексів будівництво дворівневих підземних паркінгів, влаштування гостьових парко місць в рівні першого поверху під частинами будинків, що розташовані на колонах, а також влаштування відкритих автостоянок сумарною потужністю згідно розрахунку ДПТ. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що кількість стояночних місць, паркінги (гаражі) та відкриті автостоянки  будуть детально розраховуватись і проектуватись при розробці окремих житлових кварталів, комплексів чи будинків, офісних комплексів, при реконструкції вулиць та проїздів. 

5.4. Відповідь розробника: Пропозиція враховується. Проектом передбачено озеленений пішохідний бульвар вздовж вул. Тернопільської, зелену зону вздовж вулиці Луганської та озеленений пішохідний бульвар між житловою забудовою. Вздовж усіх вулиць влаштовуються тротуари та пішохідні алеї. Крім того , текстову частину ДПТ буде доповнено вимогою щодо  необхідності встановлення обмежуючих стовпців та півкуль для захисту пішохідних та зелених зон від несанкціонованого заїзду та паркування. Також буде встановлено вимогу передбачати заходи із сповільнення швидкості руху при проектуванні нових та реконструкції існуючих вулиць та проїздів («лежачі» поліцейські, підняті пішохідні переходи, острівці, виступаючі півострівці, тощо).

5.5. Відповідь розробника: Виконання вимог ДБН щодо окремих об’єктів, будівель та споруд не відноситься до компетенції стадії ДПТ і повинно бути вирішене при розробленні проектно-кошторисної документації на окремі будівлі чи комплекси.

Проведення повторних громадських слухань не передбачене діючим законодавством і не відноситься до компетенції розробника ДПТ. Проект ДПТ відкоригований згідно Ваших пропозицій та інших отриманих звернень та пропозицій громадян і приведений до норм ДБН.

Додаток 1. Протокол публічного представлення розроблення детального плану території, обмеженої вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у м. Львові.

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського  партнерства                                           

управління «Секретаріат ради»                                                                       Д. Челепіс

                  

                  

Секретар громадського  слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради»                                                                      З. Турчин

                  

Представник замовника,

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації управління

архітектури та урбаністики

Львівської міської ради                                                                                  В. Хижняк

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                    Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол публічного представлення  детального плану території, обмеженої   вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у м. Львові.

Зустріч відбулась 15 травня 2017 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося  17 осіб.

На громадському слуханні виступили:

Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Організація та проведення громадського слухання.

Ю. Столяров, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що Детальний план території (далі – ДПТ), обмеженої вул. Тернопільською, вул. Луганською, вул. Професора Буйка, вул. Панаса Мирного у м. Львові розроблений на замовлення Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради.  При розробленні ДПТ були враховані існуючі  земельні ділянки (у власності, в оренді, ті що відводяться), наміри використання ділянок землекористувачами, раніше розроблена містобудівна документація на окремі об’єкти території проектування.

 Основною метою розроблення ДПТ є реконструкція існуючого середовища колишніх промислових та комунальних зон  в квартали переважно житлової та громадської забудови з озелененими внутрішніми громадськими просторами, пішохідними алеями та внутрішньо квартальними майданчиками. На території ДПТ сьогодні розташована житлова садибна забудова та багатоквартирна забудова (гуртожитки), виробничо-складські та комерційні об`єкти, сквер та занедбані озеленені території. Було проаналізовано близько 30 ділянок землевідводів опираючись на вихідні дані Управління архітектури та урбаністики, Кадастрову карту України та інші отримані відповідні документи по землекористувачах.

        На сьогодні територія ДПТ майже вся знаходиться в санітарно-захисних (СЗЗ), які також досягають існуючою житлової забудови по вул. Панаса Мирного (гуртожитку). Оскільки частина підприємств вже є недіючими та зважаючи на швидкі темпи розвитку прилеглих територій як житлової забудови, рішенням ДПТ пропонується (за згоди власників) уточнення СЗЗ, винесення або реконструкція частини складських та виробничих об`єктів для зменшення або ліквідації СЗЗ. Основним завданням формування нової забудови території стало створення вздовж вулиць чітких просторових меж кварталу. Таке вирішення стосується принципу закритої та напіввідкритої квартальної забудови для створення комфортного внутрішньоквартального простору, що складається з закритих житлових просторів (в межах проектованої житлової забудови), відкритих лінійних просторів кварталу (зелені зони вдовж вул. П. Мирного та вул. Луганської, внутрішньоквартальна алея та алея в межах червоних ліній вул. Тернопільської). Окрім того, громадські об`єкти, а саме офісно-комерційні  роміщуються з північного-заходу та тяжіють до вул. Професора Буйка і в межах СЗЗ вул. Луганської, створюючи точки притягання населення.

       Пропонується влаштування підземних заглиблених та напівзаглиблених паркінгів під житловими подвір`ями та громадськими об'єктами, як систему паркування для забезпечення нормативної кількості машино місць. Тимчасове паркування пропонується влаштувати вздовж вулиць між дерев та паралельно до проїжджої частини. Передбачається, що паркування приватного автотранспорту у житлових внутрішньо-квартальних подвір`ях буде забороненим. Також розташовані два існуючі гуртожитки загальною місткістю приблизно 250-300  осіб.

Площа забудови проектованих житлових будинків становить приблизно 7 950 м.кв.

Загальна площа квартир становить – 71,8 тис. м.кв., та формує приблизно 1 105 квартир ( 40% однокімнатні – 442 квартири, 60% дво- три-кімнаткі – 663 квартири). При середньому коефіцієнті сімейності 3,0 в багатоквартирній забудові проживає приблизно: 1105 квартир х 3,0= 3 315  мешканців. Загалом на території ДПТ проживатиме 3 568 мешканців (включно з існуючим населенням).

Крім того на території ДПТ передбачено розміщення нежитлової забудови :

  • офіси, адміністративні приміщення (окремі та вбудовані);
  • склади
  • заклади торгівлі та громадського харчування (окремі та вбудовані);
  • об’єкти обслуговування транспорту (окремі та вбудовані);
  • об’єкти відпочинкового призначення та розважальні заклади (окремі та вбудовані);
  • заклади побутового обслуговування (переважно вбудовані);
  • заклади медичного призначення (переважно вбудовані);
  • об‘єкти інженерної інфраструктури;
  • Передбачається, що в даних об’єктах та закладах буде створено орієнтовно 900 робочих місць (включно з існуючими об’єктами та закладами).

Змішування функцій житла та функцій місць прикладення праці є сучасною містобудівною тенденцією, яка покращує міське середовище в цілому. Територія таким чином використовується комплексно, протягом усієї доби та у всі пори року. Зменшується маятникова міграція населення. В свою чергу це зменшує навантаження на міську інфраструктуру, зокрема на вуличну мережу та оптимізує навантаження на інженерні мережі і автостоянки.

Для житлових будинків кількість автостоянок для постійного зберігання автотранспорту згідно Плану зонування Сихівського району приймається для ІІІ-ї першої середньої планувальної зони міста в кількості: 1,25 машино-місце на 1 двох- або більше кімнатну квартиру. Кількість машиномісць для однокімнатних квартир приймається з використанням коефіцієнта 0,5 (згідно Таблиці 7.4а, примітки 1, ДБН 360-92**). Для тимчасового зберігання автотранспорту (гостьові автостоянки) кількість машиномісць становить 0,1 машино-місце  на одну квартиру. Загалом для забезпечення парко місцями проектованої забудови потрібно 1160 машиномісць для тимчасового та постійного зберігання автотранспорту.

Існуюча житлова садибна та багатоквартирна забудова забезпечена на сьогодні стояночними місцями на прибудинковій території. Для окремо стоячих та вбудованих об’єктів і закладів нежитлового призначення на території ДПТ передбачено 133 машиномісць для тимчасового зберігання автотранспорту. Завдяки змішуванню функцій більша частина автостоянок буде використовуватись в різний час доби і мешканцями даної території і працівниками, що працюватимуть в межах ДПТ.

Начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради  В. Хижняк закликав учасників громадського слухання обов’язково подавати свої зауваження у письмовій формі. Також він зауважив, що ДТП потребує доопрацювання, а саме в частині узгодження змін з власниками земельних ділянок, які розміщені на території ДТП. Крім того він наголосив на необхідності доопрацювання проектів двох окремо стоячих дитячих садків.                                                               

Під час представлення учасниками було озвучено наступні запитання:

1. Чи місця у дитячих садках, що заплановано збудувати на території проектування, передбачено з урахуванням кількості дітей у всьому районі, чи лише майбутньої забудови?

Ю. Столяров, відповів що таке планування здійснювалося лише з урахуванням території розробки та будівництва на ній.

1.  Чи прораховувалась транспортна проблема?

Ю. Столяров відповів, що на даний момент розробляється транспортне моделювання, на основі якого буде збільшено кількість громадського транспорту.

3. Хто є замовником цієї містобудівної документації?

Ю. Столяров відповів, що замовником містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради.

4. Санітарна зона ТЕЦ досягає території планування?

Ю. Столяров відповів, що санітарна зона не досягає території планування.

5. Чи залишаться існуючі будинки, гуртожитки, підприємства та інші приміщення на своєму місці?

Ю. Столяров відповів, що демонтаж чи інший вплив на існуючі будинки, приміщення не передбачено.

6. Чи спілкувалися ви з власниками земельних ділянок розташованих на території планування?

Ю. Столяров відповів, спілкувались з ТзОВ «Персенківка», вони не заперечують проти будівництва.

7. Чи погоджено з іншими власниками земельних ділянок житлове будівництво та будівництво дитячого садка?

Ю. Столяров відповів, що з іншими власниками земельних ділянок спілкування щодо будівництва не було.

8. Чому на території проектування заплановано збудувати саме житловий комплекс?

Ю. Столяров відповів, що оскільки у вказаному районі вже заплановано будівництво двох житлових будинків, то власник земельної ділянки також вирішив проектувати там житлову, а не  промислову забудову.

9. Які будинки будуть знесені у процесі будівництва?

Ю. Столяров відповів, що примусово будівлі знесені не будуть. Можуть бути демонтовані старі будівлі на території власника земельної ділянки, де заплановано будівництво житлового комплексі.

10. Коли буде виділена конкретна територія під дитячий садок та школу, та чи прораховано яка кількість дітей буде відвідувати ці заклади?

Ю. Столяров відповів, що у проекті передбачено будівництво двох окремо стоячих дитячих садків приблизно на 100 осіб кожен, крім того у житловому комплексі також будуть ігрові дитячі кімнати.

11. Чи є гарантія, що на території, яка зарезервована під будівництво дитячого садка, справді буде збудовано дитячий садок? Адже є випадки, коли такі ділянки залишають пустувати.

Ю. Столяров відповів, що в проекті зарезервовано територію під дитячі садки, але коли вони будуть збудовані невідомо.

12. Хто може видати дозвіл на будівництво?

Ю. Столяров відповів, що такі повноваження має інспекція державного архітектурно – будівельного контролю.

13. Який період реалізації проекту та чи відомо хто буде забудовником?

Ю. Столяров відповів, що громадські слухання триватимуть до 19.05.2017 року, після розгляду можливих зауважень, пропозицій та, за необхідності, внесення змін до ДТП наступним етапом є розгляд проекту на засіданні містобудівної ради. Якщо проект буде затверджено, то термін його реалізації становить 15 років. Хто буде безпосередньо виконувати проект на даний момент  невідомо.

14. Що буде з приватними будинками, що розташовані по вул. Професора Буйка? Чи не підлягатимуть вони зносу?

Ю. Столяров відповів, що жодного зносу приватних будинків без згоди власників, укладання угоди та відповідної компенсації бути не може.

15. Чому не дотримано норми ДБН при проектуванні окремо стоячих дитячих садків?

Ю. Столяров відповів, що це питання буде доопрацьовано та виправлено.

16. Дитячі садки будуть приватними?

Ю. Столяров відповів, що швидше за все дитячі садки будуть приватними.

17. Яка гарантія того, що запроектовані дитячі садки будуть збудовані?

Ю. Столяров відповів, що такою гарантією є резервування та закріплення певної території під будівництво дитячого садка.

18. Чи здійснюється контроль процесу розробки детальних планів територій в цілому у районі?

Ю. Столяров відповів, що такий моніторинг здійснює управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради.

19. Питання щодо стоянок та парко місць, чи закладені вони та у якій кількості?

Ю. Столяров відповів, що є рішення забезпечити 50% квартир підземними парко місцями, також передбачити машиномісця для тимчасового зберігання транспорту.

20. Коли буде кінцевий проект забудови та чи не будуть вноситись зміни до нього?

Ю. Столяров відповів, що на сьогоднішній день ДТП тільки розробляється, після він має пройти низку погоджень та процедур. Попри це в уже затверджений ДТП також можуть бути внесені зміни, через подання відповідних заяв власником земельної ділянки, на якій буде здійснюватися будівництво.

Під час представлення учасниками були озвучені наступні зауваження:

  1. Щодо необхідності погодження ДТП з усіма власниками земельних ділянок, які розміщені на території проектування.
  2. Щодо необхідності дотримання норм ДБН під час проектування дитячих садків.
  3. Щодо необхідності чіткого проектування будівель, запланованих до будівництва (поверховість, зовнішній вигляд).
  4. Щодо відсутності гарантії будівництва запроектованих, окремо стоячих  дитячих садків.
  5. Щодо необхідності чіткого проектування зеленої зони по віл. Тернопільській.
  6. Щодо необхідності проектування велосипедних доріжок та велосипедного  переїзду по вул. Луганській.

Головуюча на громадському слуханні,

завідувач сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства                                    

управління «Секретаріат ради»                                                                     Д. Челепіс 

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                     Ю. Столяров